quar20 skriver:
Arrrhhh Dinna Dinna Dinna...!! 
Så Stiv var jeg da hellere ikke 
Eller JOW - Har jo overhovedet ikke smagt så meget som alkohol eller lugtet til en kapsel i over 1½år..!! Så utrolig at der ku være så meget i min stakkels mave 
MEN MEN husk nu på at vi blev lesbiske KUN FORDI han var SÅ ulækker og HELT sikkert ville ha "ungt kød".. BRADDDR altså hvor var han bare møg ulækker - og ville sidde helt tæt.. ARHH gå dog væk altså 
Amen altså nu hvor manden blev derhjemme syntes jeg ikke du sku snydes for et kæmpe kysser - men du fik det pga. du er en SÅ dejlig pige
Men HUHA husker ikke engang hvordan jeg er kommet hjem
Men vågnede kl. 8 af en meget sur dreng der ville ha mad - OIIIIIIJJJJ mit stakkels hoved og mave.. Så jeg smuttede ind til min kusine og puttede med hende - faktisk var jeg ved at falde i gangen - hold op den var høj igår
- MEN kom helskindet derind, og fik puttet længe og da jeg vågnede var hovedpine og mavekramper VÆK 
Vi ses imorgen skønne og tak for en dejlig aften
Haha, jeg citerer: "JOW, jeg er fuld, jeg har drukket 14 øl!" 
Men du klarede det godt, alt taget i betragtning! Det skal du have.
Eeeeej, men han var KLAM! Ville have lidt kuvøseguf i forhold til sin egen alder! Og ja - men det var nu en god joke! Og så havde vi ikke lige styr på hvem der var ældst, haha. Det var genialt.
Hahahha! åh, jeg fortrød SÅ meget at jeg ikke spurgte om jeg kunne få et lift, jeg var virkelig ikke klar på at gå hjem! Så vi tog en taxa
Jeg var overraskende ædru igår, vi må gøre det igen, så jeg kan blive lige så fuld som dig, så vi er lige!
Åhha, hvor lyder det bare godt
Ja, jeg gik så ud for at gå i bad, og endte med at sidde og lave brækkelyde i vasken, men maven var tom. Ej, vi lyder som nogle festaber - men det er jo, for os begge to, ikke ofte det her sker!