Volbeat koncerten igår! - Jeg var oppe på scenen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Jeg har det hårdt, må du nok forstå! 

Ja kan godt fornemme det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

quar20

Arrrhhh Dinna Dinna Dinna...!!

Så Stiv var jeg da hellere ikke  Eller JOW - Har jo overhovedet ikke smagt så meget som alkohol eller lugtet til en kapsel i over 1½år..!! Så utrolig at der ku være så meget i min stakkels mave

MEN MEN husk nu på at vi blev lesbiske KUN FORDI han var SÅ ulækker og HELT sikkert ville ha "ungt kød".. BRADDDR altså hvor var han bare møg ulækker - og ville sidde helt tæt.. ARHH gå dog væk altså

Amen altså nu hvor manden blev derhjemme syntes jeg ikke du sku snydes for et kæmpe kysser - men du fik det pga. du er en SÅ dejlig pige  
Men HUHA husker ikke engang hvordan jeg er kommet hjem Men vågnede kl. 8 af en meget sur dreng der ville ha mad - OIIIIIIJJJJ mit stakkels hoved og mave.. Så jeg smuttede ind til min kusine og puttede med hende - faktisk var jeg ved at falde i gangen - hold op den var høj igår - MEN kom helskindet derind, og fik puttet længe og da jeg vågnede var hovedpine og mavekramper VÆK

Vi ses imorgen skønne og tak for en dejlig aften

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Arrrhhh Dinna Dinna Dinna...!!

Så Stiv var jeg da hellere ikke  Eller JOW - Har jo overhovedet ikke smagt så meget som alkohol eller lugtet til en kapsel i over 1½år..!! Så utrolig at der ku være så meget i min stakkels mave

MEN MEN husk nu på at vi blev lesbiske KUN FORDI han var SÅ ulækker og HELT sikkert ville ha "ungt kød".. BRADDDR altså hvor var han bare møg ulækker - og ville sidde helt tæt.. ARHH gå dog væk altså

Amen altså nu hvor manden blev derhjemme syntes jeg ikke du sku snydes for et kæmpe kysser - men du fik det pga. du er en SÅ dejlig pige  
Men HUHA husker ikke engang hvordan jeg er kommet hjem Men vågnede kl. 8 af en meget sur dreng der ville ha mad - OIIIIIIJJJJ mit stakkels hoved og mave.. Så jeg smuttede ind til min kusine og puttede med hende - faktisk var jeg ved at falde i gangen - hold op den var høj igår - MEN kom helskindet derind, og fik puttet længe og da jeg vågnede var hovedpine og mavekramper VÆK

Vi ses imorgen skønne og tak for en dejlig aften

Haha, jeg citerer: "JOW, jeg er fuld, jeg har drukket 14 øl!"  Men du klarede det godt, alt taget i betragtning! Det skal du have.

Eeeeej, men han var KLAM! Ville have lidt kuvøseguf i forhold til sin egen alder! Og ja - men det var nu en god joke! Og så havde vi ikke lige styr på hvem der var ældst, haha. Det var genialt. 

Hahahha! åh, jeg fortrød SÅ meget at jeg ikke spurgte om jeg kunne få et lift, jeg  var virkelig ikke klar på at gå hjem! Så vi tog en taxa  Jeg var overraskende ædru igår, vi må gøre det igen, så jeg kan blive lige så fuld som dig, så vi er lige!

Åhha, hvor lyder det bare godt Ja, jeg gik så ud for at gå i bad, og endte med at sidde og lave brækkelyde i vasken, men maven var tom. Ej, vi lyder som nogle festaber - men det er jo, for os begge to, ikke ofte det her sker!

Anmeld

26. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Haha, jeg citerer: "JOW, jeg er fuld, jeg har drukket 14 øl!"  Men du klarede det godt, alt taget i betragtning! Det skal du have.

Eeeeej, men han var KLAM! Ville have lidt kuvøseguf i forhold til sin egen alder! Og ja - men det var nu en god joke! Og så havde vi ikke lige styr på hvem der var ældst, haha. Det var genialt. 

Hahahha! åh, jeg fortrød SÅ meget at jeg ikke spurgte om jeg kunne få et lift, jeg  var virkelig ikke klar på at gå hjem! Så vi tog en taxa  Jeg var overraskende ædru igår, vi må gøre det igen, så jeg kan blive lige så fuld som dig, så vi er lige!

Åhha, hvor lyder det bare godt Ja, jeg gik så ud for at gå i bad, og endte med at sidde og lave brækkelyde i vasken, men maven var tom. Ej, vi lyder som nogle festaber - men det er jo, for os begge to, ikke ofte det her sker!

hahaha hold da op hvor er det træls at du husker sådan noget .. griner..

Ja han var virkelig ulækker BRADR...

Amen altså dog - det var da træls med dig og dine bræklyde  Men undskyld kan ikk la vær med at grine lidt Det burde jo være mig der hang i vasken eller i toilettet og lavede de vildeste bræklyde..!! haha..

Anmeld

27. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

hahaha hold da op hvor er det træls at du husker sådan noget .. griner..

Ja han var virkelig ulækker BRADR...

Amen altså dog - det var da træls med dig og dine bræklyde  Men undskyld kan ikk la vær med at grine lidt Det burde jo være mig der hang i vasken eller i toilettet og lavede de vildeste bræklyde..!! haha..

Haha, jep, du er in deep trouble - jeg husker ALT fra den aften! "Se! Lige der" Det vindue dér var Tinos værelse!" 

Haha, det burde VIRKELIG have været dig der var i den situation! Stakkels mig 

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Volbeat er goe!!

Deres koncerter er altid bare så mega korte, deter helt vildt. Man når lige at udbryde et "yiiiiihaaaaar" så siger de tak for i aften. Tak for i aften? Du mener vist PAUSE, Michael P!!

Lyder som en fed, fed aften

Anmeld

1. marts 2011

Maise

Flotte billeder, er det så nu jeg skal sige at deres Label manager er min kammerat

De er så seje og genialt fundet på at bruge 50/ 60´er tidens akkorder i deres melodier, der gør dem super lydhøre.

Hvilket nummer/numre er dine favoritter?? jeg elsker radiogirl.

Anmeld

1. marts 2011

Dinna88

Maise skriver:

Flotte billeder, er det så nu jeg skal sige at deres Label manager er min kammerat

De er så seje og genialt fundet på at bruge 50/ 60´er tidens akkorder i deres melodier, der gør dem super lydhøre.

Hvilket nummer/numre er dine favoritter?? jeg elsker radiogirl.

Daaaaaaaaaaaamn you, arranger et møde!!!

uh, amen, Michael er genial til at skrive sange! kombineret er de fire bar genier indenfor musikken!

Ush. På de tnye album er det

- The Mirror And The Ripper

- Being 1

- Shots

og - Magic zone

Af deres gamle albums er det vist

- Say Your Number

- Soulweeper 2

- Sad Man's  tongue

- A Moment Forever

- Hallelujah Goat

- Find That Soul.....

Ej, jeg kunne blive ved  På hvert album har jeg sådan en 4-5 sange jeg synes er ekstra lækre!

Men hvor var det abre en lækker oplevelse! 

Anmeld

1. marts 2011

Maise

Dinna88 skriver:

Daaaaaaaaaaaamn you, arranger et møde!!!

uh, amen, Michael er genial til at skrive sange! kombineret er de fire bar genier indenfor musikken!

Ush. På de tnye album er det

- The Mirror And The Ripper

- Being 1

- Shots

og - Magic zone

Af deres gamle albums er det vist

- Say Your Number

- Soulweeper 2

- Sad Man's  tongue

- A Moment Forever

- Hallelujah Goat

- Find That Soul.....

Ej, jeg kunne blive ved  På hvert album har jeg sådan en 4-5 sange jeg synes er ekstra lækre!

Men hvor var det abre en lækker oplevelse! 

hahah kan da se om jeg kan skaffe dig et eller andet, mecandise eller andet fedt fra Target records ( deres pladeselskab). Møde bliver nok svært, er selv total starfucker hvergang vi skal til noget fest hos min ven, jeg ringer altid og hører hvem der kommer af kendte så jeg er forberedt på ikke at dåne/dumme mig over en eller anden musiker jeg synes er mega sej i på den danske scene. Men det hænder da at jeg er med til et par releasepartys med Target som følgesvend til hans kæreste som er min veninde.

Da Clara blev født fik hun en volbeatbluse fra Target, super fed.

Men får jeg noget info eller lign. om dem der er værd af vide, hører du fra mig.

Anmeld

1. marts 2011

Dinna88

Maise skriver:

hahah kan da se om jeg kan skaffe dig et eller andet, mecandise eller andet fedt fra Target records ( deres pladeselskab). Møde bliver nok svært, er selv total starfucker hvergang vi skal til noget fest hos min ven, jeg ringer altid og hører hvem der kommer af kendte så jeg er forberedt på ikke at dåne/dumme mig over en eller anden musiker jeg synes er mega sej i på den danske scene. Men det hænder da at jeg er med til et par releasepartys med Target som følgesvend til hans kæreste som er min veninde.

Da Clara blev født fik hun en volbeatbluse fra Target, super fed.

Men får jeg noget info eller lign. om dem der er værd af vide, hører du fra mig.

Du er da som sendt fra himlen!!
Haha, jeg forstår godt at du liiiige sørger for ikke at lyde som om dør når du så møder dem! Da jeg skulle afsted havde jeg memoreret Thanks med dem, det er ikke en jeg har hørt SÅ meget, men jeg skulle bare op på scenen, så den skulle læres! Da jeg kom derop glemte jeg den fuldstændig

Uhh, merch tages imod med GLÆDE, haha, altså... Ej, hvor sødt med den bluse - min niece havde også en, men den er lige gået videre til quar20s søn! Den er så fin. Der står "volbaby" på!

Uh, det lyder bare godt!

og! Tak fordi du synes billederne er fede!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.