Volbeat koncerten igår! - Jeg var oppe på scenen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.546 visninger
43 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Dinna88

Heeej!

Så sidder man her i dag med tømmermænd og har kun fået 4½ times - ikke sammenhængende! Ehm, teksten er ret lang, men det er så svært at gøre det kort!

Jeg var jo til koncert igår, og det er virkelig mit livs oplevelse. Jeg er ikke en af der der "skriiiiig, han rørte ved mig, hihihihih" og jeg har ikke plakater oppe med dem, men HOLD FAST, hvor synes jeg bare de er perfekte indenfor musikverdenen. Jeg er SÅ imponeret, facineret og opslugte af dem. Nå, men vi skulle jo derind igår, min veninde, hendes veninde og jeg, og egentlig ville vi tage derned kl. 14 for at være SIKRE på at få en plads foran, men det var for koldt. Vi tog til fredags café på min skole, og så gik vi ned på værket og stod og holdte og varme. Halv seks gik vi over til teltet/garderoben - dørene blev åbenet kll. 19. Jeg var vitterligt ved at dø af kulde! All stars og tynde strømper er ikke praktisk! 

Nå, men vi kom ind og vi STOD FORREST! var nummer 3, 4 og 5 person inde i salen - jeg stod lige ud for Michael Poulsen mikrofon, som det ses på billederne. Nååå, men generelt var det bare skide fedt, og de er jo virkelig i kontakt med publikum - og det var langt bedre end forrige koncert jeg var til med dem! Vagterne var dog nogle røvhuller, der var ligeglade med at vi var ved at gå kolde af varme og mangel på vand. Det fangede Thomas (guitaristen) og han kastede en flaske vand ned til os tre - han er nu så sød! Nååå, men i løbet af koncerten kaster de jo plekter ud til publikum, men jeg fik inden... INDTIL Thomas kastede et ned som landede foran hegnet mellem mig og ham ved siden af mig - jeg KÆMPEDE en brag kamp for at få fat i vagten, og han kom hen og gav det til MIG! Jaaa! 

Nååå, men jeg ved ikke om nogle herinde har nørdet dem lige så meget som mig, men jeg vidste på forhånd at de tager fans på på scenen under takkesangen og vi havde en mission: VI SKULLE DEROP! Og kom vi det? JA DA!! Det var så vildt. De to andre var ovre hegnet først, hvilket jeg ikke lige fangede, så de HEV mig over - smertefuldt, især fordi dem bag mig holdt fast i mig fordi det jo var snyd - nogle folk tænker sig ikke om. Men fuck det var fedt. Thomas gav plekter til folk, jeg spurgte om jeg måtte få et, men han havde ikke flere, så han gav mig en lowfive i stedet for. Uf. Han er altså en lækkerbisken! Michael Poulsen gav mig desuden en highfive oppe på scenen. til sidst fik jeg et håndtryk  Ih. Har så stor respekt for dem. Da jeg kom ned fra scenen rystede jeg over det hele. Efter koncerten kunne jeg næsten ikke skrive smser fordi jeg rystede sådan! Det eneste minus var det SPRITSTIVE mennesker der maste og maste, så det gik helt galt i garderoben - folk blev smidt ud, smykker blev ødelagt, borde blev væltet...

Nååå, men efter koncerten gik vi på borgen fordi vi får studierabat der. Vi sad og hyggede og det var stille og roligt, og så kom quar20 da lige forbi! Stiiiiive tøs! Det endte med en stille og rolig bytur, der bl.a. indeholdet gratis alkohol, som har resulteret i tømmermænd! I løbet af aftenen fik Maria og jeg bildt en mand ind at vi var lesbiske og hendes to drenge altså var vores børn. Han troede ikke på os til trods for kys (øøøh, ja, jeg blev lidt overrasket, Maria!!) billeder af drengene, fortællinger om da vi sprang ud m.m.! Det var så sjovt! Alt i alt var det bare en super bytur der endte med at jeg kom i seng kl. 0500! Og nå ja, så blev jeg da vækket kl 0800. Fedt. Så jeg er smadret! Men hvor er jeg stadig bare høj på tanken om igår 

Btw, billederne er en SHITTY kvalitet forid rummet var fyldt med røg og jeg brugte et P&S kamera - måtte ikke have mit spejlrefleks med  Og så var det endda ikke en gang mit eget kamera, så jeg smadrede godt og grundigt min mulighed for at tage gode billeder!Men jeg har prøvet at fikse kvaliteten. Derudover har jeg DESVÆRRE ingen billeder fra byturen, da jeg jo kom til at gøre noget ved det kamera jeg havde med, så de er på min veninde kamera. Men I bliver ikke snydt for dem - og de gode grin I får når I ser dem! åååh, fulde mennesker på billederne.. Men! Her kommer de! Nogle af dem er oppe fra scenen af. Og, så fik jeg den gode idé at jeg ville se hvordan jeg ser ud med tømmermænd efter 4 timers søvn - resultatet er da okay! Men mine læber er TOTALT røde og hævede. Derfor det sort/hvid  Og ja, jeg står altså i meget kort afstand fra dem. Det var helt vildt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Laulund87

Fede billeder, så kan man godt se du har været helt tæt på

Anmeld

26. februar 2011

Snefnug1984

Namenam... kan se jeg har noget at glæde mig til på lørdag

Hvad kl. gik de på scenen? Der er jo de der supportbands først (som jeg så absolut IKKE gider se, for det er VOLBEAT jeg er kommet for.. haha)

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

Snefnug26 skriver:

Namenam... kan se jeg har noget at glæde mig til på lørdag

Hvad kl. gik de på scenen? Der er jo de der supportbands først (som jeg så absolut IKKE gider se, for det er VOLBEAT jeg er kommet for.. haha)

Det har du! Sørg for at stå forrest!

Altså, de har et opvarmningsband, og de spillede  45 minutter, så de gik på kvart i ni. Det er dumt ikke at møde op til når de varmer op, fordi du kommer til at stå midt i mængden hvis ikke du gør det.

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Fede billeder, så kan man godt se du har været helt tæt på

Jeps!! Og man kan se at jeg var på scenen!

Anmeld

26. februar 2011

Snefnug1984

Dinna88 skriver:

Det har du! Sørg for at stå forrest!

Altså, de har et opvarmningsband, og de spillede  45 minutter, så de gik på kvart i ni. Det er dumt ikke at møde op til når de varmer op, fordi du kommer til at stå midt i mængden hvis ikke du gør det.

Jeg er nu lidt ligeglad med hvor jeg står Jeg skal i hvert fald ikke op og stå forrest hvor folk maser og skupper.. Voxhall her i Århus er også lidt anderledes indrettet med balkon osv. end ridehuset i Randers  Kan dog se, at de har 2 bands med her i Århus, The Hitchcocks og DJ Bager?

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

Snefnug26 skriver:

Jeg er nu lidt ligeglad med hvor jeg står Jeg skal i hvert fald ikke op og stå forrest hvor folk maser og skupper.. Voxhall her i Århus er også lidt anderledes indrettet med balkon osv. end ridehuset i Randers  Kan dog se, at de har 2 bands med her i Århus, The Hitchcocks og DJ Bager?

Det er stik modsat - det er ude i mængden de skubber og maser Oppe foran tør folk ikke gøre det, fordi vagterne er lige i snotten på dem. Der var også en "balkon" i ridehuset, bagerst Jeg skal så absolut aldrig nogensinde stå andre steder end forrest til en rockkoncert igen - til Dizzy på skanderborg var det som at være på Roskilde, det år hvor det gik galt. Og de laver mosh pits ude i mængden!

The Hitchcocks var med, og de havde forfærdelig lyd! Det var grusomt. Men det var jo kun 45 minutter

Anmeld

26. februar 2011

Snefnug1984

Dinna88 skriver:

Det er stik modsat - det er ude i mængden de skubber og maser Oppe foran tør folk ikke gøre det, fordi vagterne er lige i snotten på dem. Der var også en "balkon" i ridehuset, bagerst Jeg skal så absolut aldrig nogensinde stå andre steder end forrest til en rockkoncert igen - til Dizzy på skanderborg var det som at være på Roskilde, det år hvor det gik galt. Og de laver mosh pits ude i mængden!

The Hitchcocks var med, og de havde forfærdelig lyd! Det var grusomt. Men det var jo kun 45 minutter

Hvor mange publikum var der ca?

Jeg kommer først til koncerten ca. når Volbeat går på, for jeg er gravid og kan hverken holde til at stå op så længe og vil hellere stå ude i siden og kunne søge tilflugt udenfor, hvis folk maser og skubber af hensyn til maven

Anmeld

26. februar 2011

twinboys

Weee fed oplevelse for dig... Gode billeder...

Majbrtt

Anmeld

26. februar 2011

mamax3

Dinna88 skriver:

Ka godt li du siger shitty billeder... for det passer da bestemt ikke... de er da kanon gode.

Og helt klart man ska sku op foran til koncerter og ikke stå i midten eller nede bagved... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.