Volbeat koncerten igår! - Jeg var oppe på scenen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Dinna88

Snefnug26 skriver:

Hvor mange publikum var der ca?

Jeg kommer først til koncerten ca. når Volbeat går på, for jeg er gravid og kan hverken holde til at stå op så længe og vil hellere stå ude i siden og kunne søge tilflugt udenfor, hvis folk maser og skubber af hensyn til maven

Jeg ved det faktisk ikke. Der stod ikke hvor mange billetter der var, men på værkets hjemmeside står der at der er plads til 2500 mennesker. 

Okay, så må man håbe at der er plads til det  Det var der nemelig ikke ved os! Da jeg var oppe på scenen kunne jeg virkelig se hvor mange der var kommet - jeg er kun 1.60 høj, så jeg kunne jo ikke se det nede fra gulvet af - men folk kunne ikk en gang gå i baren! Men jeg håber da at det lykkes for dig! Og så må du nok hellere informere vagterne om at du er gravid  Vi sagde til dem at en af os havde astma, så de skulle lige være opmærksomme på et eventuelt anfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Snefnug1984

Dinna88 skriver:

Jeg ved det faktisk ikke. Der stod ikke hvor mange billetter der var, men på værkets hjemmeside står der at der er plads til 2500 mennesker. 

Okay, så må man håbe at der er plads til det  Det var der nemelig ikke ved os! Da jeg var oppe på scenen kunne jeg virkelig se hvor mange der var kommet - jeg er kun 1.60 høj, så jeg kunne jo ikke se det nede fra gulvet af - men folk kunne ikk en gang gå i baren! Men jeg håber da at det lykkes for dig! Og så må du nok hellere informere vagterne om at du er gravid  Vi sagde til dem at en af os havde astma, så de skulle lige være opmærksomme på et eventuelt anfald.

Okay.. der kommer "kun" 700 på Voxhall

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

mamax3 skriver:

Ka godt li du siger shitty billeder... for det passer da bestemt ikke... de er da kanon gode.

Og helt klart man ska sku op foran til koncerter og ikke stå i midten eller nede bagved... 

Hehe, tak Men de er utroligt uskarpe, jeg er så ked af det over det  Men der var bare SÅ meget røg! Det var helt vildt. Men jeg er glad for at de synes de er gode, så har mit redigeringsarbejde nok givet pote!

Og ja - nemlig. Det var også grunden til at jeg stod udenfor med BARE ARME, bare for at komme ind først, så tog min veninde sig af garderoben  Lige til en lungebetændelse, hehe.

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

Snefnug26 skriver:

Okay.. der kommer "kun" 700 på Voxhall

Okay Men jeg ved ikke om vi VAR 2500, for ridehuset er MEGET lille, og der stod at hvis man lejer lokalet, så er det 800 personer man kan være. Men ja, når nu du er gravid, så skal du nok stille dig tæt på en dør Fordi det jo kan gå galt! 

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

twinboys skriver:

Weee fed oplevelse for dig... Gode billeder...

Majbrtt

Suuuuuuuuuuuuuper fed oplevelse! Tak!

Anmeld

26. februar 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Suuuuuuuuuuuuuper fed oplevelse! Tak!

tror jeg på...

God fornøjelse i weekenden med at tage billeder af de dejlige poder... Ville ønske jeg kunne være med i weekenden...

Men det må blive en anden gang du må få mine drenge i kameraet

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

twinboys skriver:

tror jeg på...

God fornøjelse i weekenden med at tage billeder af de dejlige poder... Ville ønske jeg kunne være med i weekenden...

Men det må blive en anden gang du må få mine drenge i kameraet

Tak! Ja, ved du hvad, det gør vi bare en anden gang Intet problem.

Anmeld

26. februar 2011

oo

åh ja! samme oplevelse havde jeg med det lillebitte Silkeborg band Strömning for ti år siden

jeg ville forresten da sende billederne til gutterne, de er da fede, selvom de er grynede - total rock n roll

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

Tjuhl skriver:

åh ja! samme oplevelse havde jeg med det lillebitte Silkeborg band Strömning for ti år siden

jeg ville forresten da sende billederne til gutterne, de er da fede, selvom de er grynede - total rock n roll

Ush, var det ikke fedt?! 

Sende billederne til Volbeat-drenger'n? Det har jeg faktisk ikke tænkt på! Gad vide hvor man gør det henne. Hehe, "det er da med vilje at de er grynede og uskarpe - rock'n'roll, baby!!!" 

Anmeld

26. februar 2011

oo

Dinna88 skriver:

Ush, var det ikke fedt?! 

Sende billederne til Volbeat-drenger'n? Det har jeg faktisk ikke tænkt på! Gad vide hvor man gør det henne. Hehe, "det er da med vilje at de er grynede og uskarpe - rock'n'roll, baby!!!" 

joooooooov!! det er SÅ fedt den slags, de var jo bare små, så jeg kom med backstage og drak sjusser efter koncerten  og efterfølgende mailede vi altid lige sammen når de kom til københavn og spillede. nu er de jo så gået i opløsning, men det var VILDT hyggeligt! jeg kan rigtig godt sætte mig ind i den "høje" følelse du sidder med idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.