Beretning om Karlos fødsel 12.02.2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

JustMe

Multebær skriver:

Tak for det. Han spiser rigtig godt nu kan jeg sige dig. Han har taget 600 g på de sidste 12 dage. det går meget bedre med amningen nu. Viste ikke at det kunne være så fyldt med udfordringer at amme. Jeg blev klogere 

Nej, hvor dejligt at høre  Jeg har også forberedt mig på det værste med amningen, men håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

mor-til-vanessa

Multebær skriver:

:-) jeps han fik brune øjne men lys hud 

Jeg ramte virkelig ind i den travleste periode på Herlev efter sammenlægningen med Gentofte. Det var synd for børn, forældre og personale. Personalet gjorde hvad de kunne men det var ikke optimalt. 

vanessa var også ret lys i huden da hun blev født, men blev brunere med tiden. så det kan være karlos også bliver det. de fleste bliver i hver fald mørkere.

håber da de får lidt mere styr på det, for ja det er da synt for alle. må heller ikke være sjovt for dem der arbejder der, må være meget stresset

Anmeld

25. februar 2011

Najsen86

Det var da bare en skøn beretning... tillykke med Karlo

Anmeld

26. februar 2011

Moar2011

Multebær skriver:

Dejligt at høre at beretningen har den virkning  jeg forsøger virkelig ikke at tegne et over lyserødt billede af tingene. Det VAR vitterlig en god oplevelse....så glæd dig 

Bare det hele går godt og jeg får en sød JDM

Anmeld

26. februar 2011

Fru Nielsen

Tillykke med ham.... Hvor er han nuser!

Anmeld

26. februar 2011

piadas

Super FB, Kristine!

Så kom du alligevel efter det!

Dejligt med alle detaljerne - jeg elsker lange FB'er - jo mere detaljerede des bedre!

Men æv, hvor træls, at de havde så travlt...det må have været megafrustrerende.

Det der råd med lidt MME klar derhjemme, når man går lang tid over, er jeg fuldstændig enig i!

Anmeld

2. marts 2011

_-Kathrine-_

Tak for dejlig læsning

Må sige at du har beroliget mig en del ang. det med at briste, for det er virkelig min største frygt!

Smerterne, Ja de kan bare komme an, men den der bristning er virkelig noget jeg kunne få kuldegysninger over - men efter at ha læst din fb, har du (NÆSTEN) dæmpet den angst

Så mange TAK og stort TILLYKKE med jeres skønne skønne Karlo

Kathrine

Anmeld

11. juni 2011

Multebær

_-Kathrine-_ skriver:

Tak for dejlig læsning

Må sige at du har beroliget mig en del ang. det med at briste, for det er virkelig min største frygt!

Smerterne, Ja de kan bare komme an, men den der bristning er virkelig noget jeg kunne få kuldegysninger over - men efter at ha læst din fb, har du (NÆSTEN) dæmpet den angst

Så mange TAK og stort TILLYKKE med jeres skønne skønne Karlo

Kathrine

Hej Kathrine hvordan gik det egentlig med din fødsel? Har du lagt en FB ud. Håber det gik godt. Knus K

Anmeld

11. juni 2011

_-Kathrine-_

Multebær skriver:

Hej Kathrine hvordan gik det egentlig med din fødsel? Har du lagt en FB ud. Håber det gik godt. Knus K

Hej med dig

Ja, det var den ultimative drømmefødsel :-) Jeg bristede, men det var overhovedet ikke noget jeg lagde mærke til

min Fb er her

https://www.baby.dk/debat/105990pi1/foedselsberetninger/villads-vej-til-verden.aspx

Kathrine

Anmeld

11. juni 2011

Zibi_84

Ihh en skøn FB!!! Sådan en fødsel vil jeg også have. Tillykke med jeres skønne dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.