Beretning om Karlos fødsel 12.02.2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

tingimor

tusind tak for en super skøn fb at læse kan kun sige det beroligt mig en del i alt min nervøsitet i at skulle føde.

Og stort tillykke med jeres lille dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

JustMe

Dejlig beretning, skøn dreng og kanon med tips til andre

Håber i har det rigtig godt nu og han spiser godt

Anmeld

25. februar 2011

Sofia

Tak for en virkelig god og detaljeret fødselsberetning. Hvor lyder det surt at der var så travlt over alt og at din kæreste ikke kunne sove hos jer - men du klarede det jo i stiv arm. lille Karlo er den fineste lille dreng, stort stort tillykke med ham!

Knus

Anmeld

25. februar 2011

PeruBaby

Kære Kristine

Hvor er det en smuk dreng I har fået! Tillykke med ham... og selvom jeg allerede har født kan jeg ikke få nok af at læse andres FB'er. Det er bare så emotionelt og smukt at føde. Selvfølgelig er det hårdt, men jeg gjort det gerne igen når man sidder med resultatet i armene

Karlo er ret lys, er han ikke? Sofia har også næsten en "fesen-dansker-bleg" farve og blå øjne!! Det havde jeg ikke regnet med, da min mand jo er en del mørkere og har (lyse)brune øjne. Men de kloge siger jo også at de små ændrer deres farve, men jeg kan ikke huske hvor lang tid det tager før deres farve er "endelig". På den ene side havde jeg ønsket mig at hun blev lidt mørkere; både fordi jeg synes det er smukt, men også fordi hun så ville være lidt bedre beskyttet mod soles stærke stråler her i Peru. På den anden side er det også meget fedt at hun ligner MIG

Håber at I nyder hinanden i ro og mag derhjemme

Anmeld

25. februar 2011

blomst84

Wauuuuww en god beretning sjovt at læse de tanker du har gjort dig efter fødslen. men det lyder som en rigtig god fødsel og sejt du Intet smertestillende fik

Anmeld

25. februar 2011

Janni.

Rigtig god fb. Og stort tillykke med Karlo, han er da bare lækker 

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Årh... Lille Karlo! Hvor er han fin.. Må man spørge, om der er andet end dansk indover der?? Han ser lidt mørk ud... jeg spørg fordi min kæreste er halv afrikaner, og vi derfor selv skal have en lille mørk én... højst sandsynlig.... Og han er bare så køn din lille dreng! Super fortælling... nød at læse en!

Anmeld

25. februar 2011

Multebær

lillespurv20 skriver:

kanon skrevet kæmpe tillykke, han er bare dejlig

Mange tak. Jeg var bange for at I ville synes at beretningen var for lang. 

Anmeld

25. februar 2011

Multebær

lillenbitte skriver:

Hvor er det en lækker bebse du har fået. Stort tillykke. Tak for fødselsberetningen. Ærgeligt at de ikke havde bedre tid til dig på sygehuset.

Velbekomme :-) jeg er glad for at jeg endelig fik den skrevet - det har naget mig i et par dage. 

Jeg er helt enig det er ærgeligt at sygehuspersonalet er så presset pga sammenlægninger og nedskæringer.

Anmeld

25. februar 2011

Multebær

Shibby skriver:

lig tillykke med karlo!! Sikke en skøn fødsel og hvor er jeg glad for at du havde forståelse for personalet! De fleste højgravide ville nok have reageret med sure miner men dig.. Du smilte vidst bare og tog det som det kom..Sejt  Fantastisk beretning og sikke en køn lille unge du har fået

Tak  jeg er også bare helt enig med dig i at han bare er køn lille en. Hehe - jeg er fuldstændig vild med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.