Emilie2010 skriver:
Hej jeg mangler 10kg, at tabe :/ suuuuk , min datter er 14 uger og jeg mangler bare de sidste 10 kg... Jeg spiser havregryn med mælk til morgenmad med rusiner, og så får jeg en rugbrød kl 12 og så får jeg nok 2 rugbrød mere i løbet af dagen, og aftensmad... jeg træner zumba hold, Mave/balle/lår hold og ja sådan lidt... hvaaa gør jeg forkert... :/ er sååååå deprimeret 
det er godt at spise groft. men hvis du virkelig vil gøre en indsat, så skal du spise kød og grønsager.
eks til morgen mad kylling og grønsager eller fisk og grønsager. det sammen om aftenen og frokost.
til mellem måltider kan du spise frugt eller grønt. nødder og avocado er også godt, men ikke alt for meget af det.
jeg har en opskrift på noget super nemme knækbrød, som du kan spise til mellemmåltid, de er grove så det er ikke noget der feder.
1 dl græskærkerner
1dl solsikkekerner
1 dl havregryn
1 dl sesamfrø
1dl hørfrø
1 dl rugmel
2,5 dl hvede mel
1,25 oliven olie
2 dl vand.
græskærkerner og solsikkekerner ristet på panden (kan godt undlades) alt blandet sammen i en skål. rulles ud mellem to stykker bagepapir til ønskede tykkelse. pensle med 1 æg.
bages i alm ovn 200 grader i 15-20 min
hvis du endelig skal have ris og pasta så skal det være groft og ligesom med brød så skal det også være groft. men bedst er det at undvære
Anmeld