Seriøst skruk.. Who's with me?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

lollandpigen

Puha har også prøvet at have det sådan... Men må indrømme med 3 børn så er jeg ikke skruk mere.... Og tror ikke jeg bliver det synes godt nok jeg har haft baby nok..... smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg bliver 17 om få mdr, og har en søn på 2½ mdr. Og jeg tænker også allerede på at vil gå og bære en lille bebs inde i maven igen. (Har bare lovet mig selv at blive 18 først). Jeg har også gået og tænkt på navne, og hvad der måske lige passer til min søns navn.

Vi har snakket om at flytte ned til jorden, og så få noget med et ekstra værelse, just in case.

Men barnedåb, så langt er jeg ikke kommet i mine tanker endnu, da min søn ikke engang er blevet døbt endnu, der skal jeg lige have overstået hans dåb først.

Anmeld

15. marts 2011

NatteS

Anonym skriver:

Det er SÅ forfærdeligt.
Jeg tænker på baby hele tiden. Jeg har i forvejen et barn på knap 2 år, men alligevel tænker jeg konstant på hvor hyggeligt det kunne være med en baby i huset.

Jeg har endda planlagt navne, barnedåb, hvordan familien skal have det af vide osv osv osv - Altså det er planlagt inde i mit hoved, ikk??

Er der andre der har det ligesom mig, eller er jeg bare fuldstændig blød i bolden?

Fuldstaendig.. er også bare totalt skruk..

Anmeld

15. marts 2011

Dansker i England

Jeg melder mig også med på banen her -er såååå skruk, og nu har jeg endelig fundet manden, jeg vil have mine resterende børn med, men han vil helst vente et par år, da vi allerede har et hver

Anmeld

25. juni 2011

ciliemil

jeg er meget mere en skuk

har bestilt barnevogn

fundet navne

fundet gudmor og fader

planlagt dåb til punkt og prikke

venter kun på en positiv test.

plejer at gå stærkt men denne gang syntes jeg godt nok at det går langsomt..

Anmeld

7. juli 2011

Nana88

Kan man godt melde sig her hvisd man er MEGET skruk, selvom man forsøger at få baby?? Vi har prøvede i over 1år nu

Anmeld

7. juli 2011

Preghiera

Anonym skriver:

Det er SÅ forfærdeligt.
Jeg tænker på baby hele tiden. Jeg har i forvejen et barn på knap 2 år, men alligevel tænker jeg konstant på hvor hyggeligt det kunne være med en baby i huset.

Jeg har endda planlagt navne, barnedåb, hvordan familien skal have det af vide osv osv osv - Altså det er planlagt inde i mit hoved, ikk??

Er der andre der har det ligesom mig, eller er jeg bare fuldstændig blød i bolden?

Tror da nok LIGE du skal besøge min tråd

https://www.baby.dk/debat/120399pi1/skruk/uhyggeligt-tidsfordriv-til-de-skrukke.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.