Seriøst skruk.. Who's with me?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Anonym trådstarter

Det er SÅ forfærdeligt.
Jeg tænker på baby hele tiden. Jeg har i forvejen et barn på knap 2 år, men alligevel tænker jeg konstant på hvor hyggeligt det kunne være med en baby i huset.

Jeg har endda planlagt navne, barnedåb, hvordan familien skal have det af vide osv osv osv - Altså det er planlagt inde i mit hoved, ikk??

Er der andre der har det ligesom mig, eller er jeg bare fuldstændig blød i bolden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

jannebjerre

Jeg ere også heeeelt vildt skruk

Anmeld

23. februar 2011

Caroline86

så slemt er mit godt nok ikke endnu

Men jeg kan godt mærke æggestokkene klapre derinde!

Anmeld

27. februar 2011

Zorino

Anonym skriver:

Det er SÅ forfærdeligt.
Jeg tænker på baby hele tiden. Jeg har i forvejen et barn på knap 2 år, men alligevel tænker jeg konstant på hvor hyggeligt det kunne være med en baby i huset.

Jeg har endda planlagt navne, barnedåb, hvordan familien skal have det af vide osv osv osv - Altså det er planlagt inde i mit hoved, ikk??

Er der andre der har det ligesom mig, eller er jeg bare fuldstændig blød i bolden?

Har det præcis på samme måde..
Er 26 og har ikke fået nogen børn endnu. Min mand vil også gerne have et, men vores økonomi er først nu ved at være tæt på, at det kan køre rundt. Næsten alle mine veninder er i gang med graviditet nr. 2. Det er forfærdeligt at gå at vente..
Plus, jeg har PCO, som sikkert vil besværliggøre at blive gravid.

Jeg finder også navne, omstrukturer hust så det passer, finder barnevogn osv.. Det er lidt selvpinerri, men samtidig også lidt hyggeligt

Camilla

Anmeld

27. februar 2011

Muffinmus

jamen der har jeg været de sidste 2 år, saiden samme dag min datter blev født:-)

Tænker felre børn hver evigt eneste dag, har ikke haft en eneste dag jeg ikke har tænkt på flere børn:-)

Anmeld

15. marts 2011

merle2010

jeg bliver nok nødt til at melde mig her er sindsygt skruk.. det har jeg været siden min datter var 3 mdr.. hun er nu 10 mdr

Jeg tænker også navne, drømmer om at mærke den lille i maven, at komme til scanning o.s.v. det er bare slet ikke fedt.. jeg nyder selvfølgelig tiden med min datter, men hun er bare blevet såååå stor nu, snart et år det er bare gået alt alt for stærkt.. savner at have en lille baby i mine arme... hvad f..... skal man snart gøre altså

Anmeld

15. marts 2011

Vingummien

Haha nej du er ikke den eneste. Har også navne osv, både til dreng og pige

Anmeld

15. marts 2011

FrkLarsen

Jeg melder mig også her!!

Nu er det heldigvis ikke så slemt mere, som det var da Emilie var 3 måneder (hun er 7måneder nu).

Jeg er også bare SÅ parat til en mere, men der er desværre noget som stridder imod mit ønske om en mere, desværre.

Anmeld

15. marts 2011

Lone Jakobsen

hi hi, nej slet ikke....men med 4 (+1 bonus) så har jeg vist også dem jeg skal have

Anmeld

15. marts 2011

<3

Åh ja er helt forfærdeligt skruk!! Og har været det siden Tjalfe blev ca.2år! Og hvergang vi taler om en nr. 2 så klapper mine æggestokke og danser en lille dans

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.