Jeg bliver nok næsten nødt til (for min egen æres skyld) at forklare WHY on earth jeg har fundet frem til det her:
I går aftes var manden taget med et par venner til Kbh og skulle til koncert. Jeg skyndte mig at få bedste-veninden over til indisk mad og fnidder-fnadder! Hun og hendes kæreste er selv ved at gå i gang med PB så snakken gik KUN på babyer, babyting, navne og ALT hvad der har med babyer at gøre! Nåh! Og på et tidspunkt kommer vi self. ind på spørgsmålet "gad vide hvordan baby egentlig kommer til at se ud?" - og hos sådan et par skrukke piger som os er der jo ikke langt fra tanke til handling, så jeg googlede da lige "hvordan kommer baby til at se ud".
Og tadaaa! Der poppede en side op, der ganske rigtigt og ganske foruroligende, blander et billede af mor og far (med de rette ansigtsmålinger) og giver et bud på babys udseende!
Så min veninde og jeg lavede babyer hele natten! 
Synes lige jeg ville dele det med jer for det er faktisk ret sjovt og for mit vedkommende klaaaaaprede æggestokkende på livet løs, for du godeste nogle smukke børn vi får (ifølge en hjemmeside
) 
Don't judge me! Jeg er bare skruk, hehe.
http://www.changeface.me/
Anmeld