Uhyggeligt tidsfordriv til de skrukke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Preghiera

Jeg bliver nok næsten nødt til (for min egen æres skyld) at forklare WHY on earth jeg har fundet frem til det her:

I går aftes var manden taget med et par venner til Kbh og skulle til koncert. Jeg skyndte mig at få bedste-veninden over til indisk mad og fnidder-fnadder! Hun og hendes kæreste er selv ved at gå i gang med PB så snakken gik KUN på babyer, babyting, navne og ALT hvad der har med babyer at gøre! Nåh! Og på et tidspunkt kommer vi self. ind på spørgsmålet "gad vide hvordan baby egentlig kommer til at se ud?" - og hos sådan et par skrukke piger som os er der jo ikke langt fra tanke til handling, så jeg googlede da lige "hvordan kommer baby til at se ud".

Og tadaaa! Der poppede en side op, der ganske rigtigt og ganske foruroligende, blander et billede af mor og far (med de rette ansigtsmålinger) og giver et bud på babys udseende!   Så min veninde og jeg lavede babyer hele natten!

Synes lige jeg ville dele det med jer for det er faktisk ret sjovt og for mit vedkommende klaaaaaprede æggestokkende på livet løs, for du godeste nogle smukke børn vi får (ifølge en hjemmeside )

Don't judge me! Jeg er bare skruk, hehe.

http://www.changeface.me/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

TaAsJu

Det lyder som en rigtig sjov aften

Anmeld

7. juli 2011

Kløver

haha man behøver ik være skruk for at få noget sjovt ud af det

Anmeld

7. juli 2011

Preghiera

Mor til 2, snart 3 skriver:

Det lyder som en rigtig sjov aften

Det var det godt nok også! Og stakkels mand - han kommer hjem fra en god aften med drengene og så sidder jeg og har et helt album af vores ufødte børn! Hahahahahah

Anmeld

7. juli 2011

Preghiera

Maja84 skriver:

haha man behøver ik være skruk for at få noget sjovt ud af det

Haha, nej sikkert ikke! Det kunne også være sjovt at prøve hvis man HAR børn og så se om den rammer "den rigtige" vare godt

Anmeld

7. juli 2011

Kløver

Preghiera skriver:

Haha, nej sikkert ikke! Det kunne også være sjovt at prøve hvis man HAR børn og så se om den rammer "den rigtige" vare godt

haha ja kunne være man skulle prøve det

Anmeld

7. juli 2011

Preghiera

Maja84 skriver:

haha ja kunne være man skulle prøve det

Do iiiiit! Det virker faktisk ret vildt.. man kan sådan se sine egne træk og mandens. Det er lidt freaky men iiiiih

Anmeld

7. juli 2011

Kløver

Preghiera skriver:

Do iiiiit! Det virker faktisk ret vildt.. man kan sådan se sine egne træk og mandens. Det er lidt freaky men iiiiih

hehe skal jo bare lige have fundet nogle billeder fa os så

Anmeld

7. juli 2011

Preghiera

Maja84 skriver:

hehe skal jo bare lige have fundet nogle billeder fa os så

Ja det var næsten det sværeste... De skal jo helst være pas-foto-agtige så ansigtet er i front.

Anmeld

7. juli 2011

Kløver

Nå men jeg prøvede så, og bedøm selv

Billede 1 er fra siden og billede nr 2+3 er vores søn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.