Hjælp!!! kan ikke mere!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Loa

silden85 skriver:

hej jeg ved ikke om du kan bruge det her, men du kan prøve at læse det håber at i finder en løsning

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/5992-dagbog-da-kasper-laerte-at-sove?Udvikling=

her de 10 trin til rolige nætter

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/5991-10-trin-til-rolige-naetter?page=2

Har lige læst begge indlæg, og syntes jo både det lyder fantastisk, og alligevel for "nemt".....

Nu ved jeg ikke om du har erfaring med metoden selv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

birthee

Puslingen skriver:

Han er vågen når han "krabber" rundt i sengen.
Men han sover når han skriger græder

Der kunne måske godt være en snert af night-terror over det så... Hvor lang tid fra han er faldet i søvn til han skriger/græder i søvne går der???

Anmeld

23. februar 2011

silden85

Loa skriver:

Har lige læst begge indlæg, og syntes jo både det lyder fantastisk, og alligevel for "nemt".....

Nu ved jeg ikke om du har erfaring med metoden selv? 

Hej

jamen min dreng er lige blevet 3 mdr. så jeg kan ikke helt bruge den endnu, men jeg vil overveje at bruge den, når han er 6 mdr ca. bare for at se om den virker hehe men jeg har desværre allerede en hovsaløsning : at gå med simon til han næsten falder i søvn,*ups* hehe

så jeg ved ikke om den virker, men jeg synes at den lyder meget rigtigt

Anmeld

23. februar 2011

Loa

silden85 skriver:

Hej

jamen min dreng er lige blevet 3 mdr. så jeg kan ikke helt bruge den endnu, men jeg vil overveje at bruge den, når han er 6 mdr ca. bare for at se om den virker hehe men jeg har desværre allerede en hovsaløsning : at gå med simon til han næsten falder i søvn,*ups* hehe

så jeg ved ikke om den virker, men jeg synes at den lyder meget rigtigt

Nårh ok  

Jeg har nemlig selv en lille bandit, der tydeligvis hader at sove, så skulle da lige høre om metoden virkede for andre også..... 

Hun er nemlig 7 1/2 måned og kæmper som en gal for at undgå at sove (læs: skriger/græder, så man dårligt kan få kontakt med hende) så tænker at metoden med bare at forlade værelset ikke bare vil medføre hun græder sig selv i søvn 

Puha de børn altså, de ved slet ikke hvor fantastisk det er at sove 

Anmeld

23. februar 2011

silden85

Loa skriver:

Nårh ok  

Jeg har nemlig selv en lille bandit, der tydeligvis hader at sove, så skulle da lige høre om metoden virkede for andre også..... 

Hun er nemlig 7 1/2 måned og kæmper som en gal for at undgå at sove (læs: skriger/græder, så man dårligt kan få kontakt med hende) så tænker at metoden med bare at forlade værelset ikke bare vil medføre hun græder sig selv i søvn 

Puha de børn altså, de ved slet ikke hvor fantastisk det er at sove 

Simon havde meget svært ved at sove om aften da han var helt lille, det kunne nemt ta 2-3 timer hver aften, men så læste jeg den her side, og begyndte vi så at gå efter og den har hjulpet os rigtigt meget, nu sover han alt fra 5 min til 20 min (altså det er det, det tager for at putte ham) så prøv at læse den her side, den har hjulpet os rigtigt meget jeg skal bare til at stoppe med at have ham til at ligge for meget i mine arme, ( men han er også rigtigt tosse når han skal i seng om aften)

http://www.morsbaby.net/atsoveigennem.htm

Anmeld

23. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Man kan få malt på glas... lav en flaske varm mælkeerstatning og put en teskefuld i til det er smeltet.. køl det ned til lunken temperatur og gi' ham en flaske når han skal sove...

Kamillethe hjælper også i en flaske men ikk for stærk for så virker den modsat...

Anmeld

23. februar 2011

4xGreve

Puslingen skriver:

Tak, skal klart give den et forsøg
Har i købt en eller hvordan???

vi startet med at leje en for at se om det havde en effekt, og da vi så fandt ud af den havde en effekt fik vi hjælp af vores sundhedsplejerske til at søge om den igennem kommunen for den koster vist omkring 4000kr sådan en...

Anmeld

23. februar 2011

Loa

silden85 skriver:

Simon havde meget svært ved at sove om aften da han var helt lille, det kunne nemt ta 2-3 timer hver aften, men så læste jeg den her side, og begyndte vi så at gå efter og den har hjulpet os rigtigt meget, nu sover han alt fra 5 min til 20 min (altså det er det, det tager for at putte ham) så prøv at læse den her side, den har hjulpet os rigtigt meget jeg skal bare til at stoppe med at have ham til at ligge for meget i mine arme, ( men han er også rigtigt tosse når han skal i seng om aften)

http://www.morsbaby.net/atsoveigennem.htm

Tror da snart jeg skal afprøve noget af det, og se om vi ikke kunne få nogle bedre aftener/nætter.... Tak

Anmeld

23. februar 2011

2721

birthee skriver:

Der kunne måske godt være en snert af night-terror over det så... Hvor lang tid fra han er faldet i søvn til han skriger/græder i søvne går der???

Det sker flere gange tit når han kun lige at falde i søvn og så begynder det det fortsætter der efter on and off hele natten igennem, plejer at tage ham op og holde om ham til han falder til ro og derefter ligge ham ned igen, han vågner ikke af det, men finder roen igen

Anmeld

23. februar 2011

2721

WiitrioeN skriver:

vi startet med at leje en for at se om det havde en effekt, og da vi så fandt ud af den havde en effekt fik vi hjælp af vores sundhedsplejerske til at søge om den igennem kommunen for den koster vist omkring 4000kr sådan en...

Okay, hvor lejer i den??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.