Hjælp!!! kan ikke mere!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

2721

Sirimor skriver:

Det lyder som night terror- søg på det og få hjælp, da det er ufattelig hårdt at gå igennem alene!

okay, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

anna-jonas

Der findes flere bøger om emnet..............bl.a "sov godt uden gråd", og "godnat og sov godt". Prøv med de bøger, de skulle efter sigende virke.

Anmeld

23. februar 2011

Sesse89

Jeg kender det!

Jeg har på 11 dag en datter der vågner om natten græder, skriger og slår om sig men uden at vågne

Men kan desværre ikk komme med nogle gode råd.

Anmeld

23. februar 2011

Muhko

Er du alene med ham?

Vores børnelæge rådede os til at far/en anden skulle tage over i en periode og det har hjulpet os. Han sagde også at vi ikke måtte opgive eller virke opgivende for det ville smitte af på hende. Vores datter skulle vide at vi bestemmer

Det vil sige at farmand puttede og tog vores datter når hun vågnede om natten. Vi gjorde det i en uge og vupti så var hun nem at putte og sover dejligt.

Ved godt at der ikke altid er begge forældre men tænker at man måske så kunne få hjælp af veninde eller andet familie.

Håber du/I snart får en rolig puttestund og dejlige nætter men lige et at overleve på

Anmeld

23. februar 2011

2721

Macmat skriver:

Er du alene med ham?

Vores børnelæge rådede os til at far/en anden skulle tage over i en periode og det har hjulpet os. Han sagde også at vi ikke måtte opgive eller virke opgivende for det ville smitte af på hende. Vores datter skulle vide at vi bestemmer

Det vil sige at farmand puttede og tog vores datter når hun vågnede om natten. Vi gjorde det i en uge og vupti så var hun nem at putte og sover dejligt.

Ved godt at der ikke altid er begge forældre men tænker at man måske så kunne få hjælp af veninde eller andet familie.

Håber du/I snart får en rolig puttestund og dejlige nætter men lige et at overleve på

Er ikke alene nej
Vi har prøvet at far skal putte, men det virker slet slet ikke. Så går han først "amok"
Grundet han sensetivitet er der ikke meget der skal være galt får at han går helt ned med flaget

Når far gir mad nægter han at spise osv osv han græder bare utrøsteligt indtil min mand ikke kan holde det ud mere.

Anmeld

23. februar 2011

2721

Sesse89 skriver:

Jeg kender det!

Jeg har på 11 dag en datter der vågner om natten græder, skriger og slår om sig men uden at vågne

Men kan desværre ikk komme med nogle gode råd.

Stakkels dig, håber det snart vender

Anmeld

23. februar 2011

2721

anna-jonas skriver:

Der findes flere bøger om emnet..............bl.a "sov godt uden gråd", og "godnat og sov godt". Prøv med de bøger, de skulle efter sigende virke.

Tak vil give dem et forsøg

Anmeld

23. februar 2011

MetteMTH

Puslingen skriver:

Dette er nu mit sidste forsøg på at få hjælp!

Min søn på 8 mdr kan ikke finde ro til at sove. Han er et hyper sensetivt barn som aldrig nogen sinde har været god til at finde roen i sig selv hvis der er sket det mindste og søvn har ALTID været en kamp. Men nu er det så slemt at jeg ikke kan mere. Han "nægter" at overgive sig. Den eneste måde det kan lykkes (nogen gange) er i mine arme. Så sidder jeg der med ham mens han glider ind og uden af søvnen, mens han vrider sig, brøler, græder, skriger og sparker.. Ender ofte med at jeg ligger hele natten med ham tæt indtil mig med et fast tag om ham, mens han jævnligt går "amok" med brølen, sparken, græden og skrigen og skyden ryg. Han vågner ikke mens det forgår. Han er så træt, men kan/vil ikke sove. Barnevognen er heller ikke et hit længere, der var ellers en periode hvor det virkede ret godt.

Jeg/vi har brug for hjælp.
Nogen der har nogen ideer?
Spørg gerne hvis det er noget i vil vide som jeg ikke har fået med

Sker der for meget for ham om aften?

Anmeld

23. februar 2011

Joko

har du tjekket om han har problemer med maven?? eller er de kun når han ved det er sengetid?

Jeg har læst om noget som hedder biogaia du kan købe det i matas. Det har jeg prøvet til min datter og hun erblevet rolig om dagen og ikke så meget skrig. Hun sover stadig ikke igennem men det har hjulpet på maven, den er ikke så hår.

Har også hørt klassisk musik skulle være godt sammen med lidt lettere massage.

Håber det snart bliver bedre for jer.

Anmeld

23. februar 2011

birthee

Puslingen skriver:

puha den er lidt svær at forklare først er han helt hysterisk når han bliver lagt og vender og drejer sig og til sidst kommer han om på maven og begynder at kravle hen til kanten og rejser sig så op, ligger ham ned igen nusser og synger. Til sidst er han så hysterisk at jeg tager ham op og sidder med ham i mine arme. Han får en lille ammetår, putter sit hovede ind til mig og sover og så er det at han i søvne beynder at skrige, græde, brøle sparke og lave flitsbue ryg og der gælder det så om at holde ham tæt indtil sig og synge og vugge.
Han går endnu mere"amok" hvis han bliver svåbt. Han ligger i en lille hulning så ds at han kan føle sig tryg.

Vi har haft de samme faste putte ritualer siden han var 4 uger, og holder krampagtigt fast i dem. Selvom min kæreste syntes det er noget fis. Jeg er den eneste der har held til at få ham til at sove, ellers køre han bare videre og videre.

Men er han vågen når han "krabber" rundt i sengen??? Eller sover han??? Min søn lider af night-terror, og han er ikke vågen, men sidder bare og skriger... Jeg fik læst mig frem til at man ikke skal snakke for meget til sit barn, men forsøge at ligge dem ned, og få dem til at sove igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.