Hjælp!!! kan ikke mere!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

4xGreve

Puslingen skriver:

Dette er nu mit sidste forsøg på at få hjælp!

Min søn på 8 mdr kan ikke finde ro til at sove. Han er et hyper sensetivt barn som aldrig nogen sinde har været god til at finde roen i sig selv hvis der er sket det mindste og søvn har ALTID været en kamp. Men nu er det så slemt at jeg ikke kan mere. Han "nægter" at overgive sig. Den eneste måde det kan lykkes (nogen gange) er i mine arme. Så sidder jeg der med ham mens han glider ind og uden af søvnen, mens han vrider sig, brøler, græder, skriger og sparker.. Ender ofte med at jeg ligger hele natten med ham tæt indtil mig med et fast tag om ham, mens han jævnligt går "amok" med brølen, sparken, græden og skrigen og skyden ryg. Han vågner ikke mens det forgår. Han er så træt, men kan/vil ikke sove. Barnevognen er heller ikke et hit længere, der var ellers en periode hvor det virkede ret godt.

Jeg/vi har brug for hjælp.
Nogen der har nogen ideer?
Spørg gerne hvis det er noget i vil vide som jeg ikke har fået med

Har i åprøvet en kugledyne? (hvis ikke vil jeg anbefale en kugledyne og i junior str.) det har virket noget af tiden her og vi døjer nemlig med det samme problem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Dinna88

Puslingen skriver:

Vi gik til zoneterapi med ham da han var mindre, men det er klart værd at prøve igen

Jeg håber altså I findes en løsning!

Anmeld

23. februar 2011

2721

WiitrioeN skriver:

Har i åprøvet en kugledyne? (hvis ikke vil jeg anbefale en kugledyne og i junior str.) det har virket noget af tiden her og vi døjer nemlig med det samme problem...

Tak, skal klart give den et forsøg
Har i købt en eller hvordan???

Anmeld

23. februar 2011

2721

Dinna88 skriver:

Jeg håber altså I findes en løsning!

Tak søde

Anmeld

23. februar 2011

2721

Puslingen skriver:

Han har både været til ørelæge og på øreambulatorie for at få dem tjekket, så tror ikke det er det, men kunne da godt liiiige få dem tjekket igen

Glemte lige det med sengen.
Det er lidt blandet men helst i egen seng, men de dag hvor det går helt af h-til sover han i mine arme i vores seng mens jeg holder godt fast om ham

Anmeld

23. februar 2011

Tulle28

Puslingen skriver:

Han har både været til ørelæge og på øreambulatorie for at få dem tjekket, så tror ikke det er det, men kunne da godt liiiige få dem tjekket igen

Ja gør det... Det kan jo godt komme lige pludseligt.

Hvad med kiropraktor? Det råd fik jeg på en anden babyside, af een, hvis dreng også sov vildt dårligt og skreg hver gang han skulle sove.

Kugledynen som er blevet anbefalet har jeg også kun hørt godt om, og den er jo netop udviklet til sensitive børn... Man kan ind imellem få dem på den blå avis.

Men åååh for pokker hvor jeg dog føler med dig, vi havde det ligesom dig til sidst, bare man hørte en baby i fjernsynet var man lige ved at falde om af skræk for at det var ens egen... Virkelig ikke sjovt

Anmeld

23. februar 2011

Tulle28

Puslingen skriver:

Glemte lige det med sengen.
Det er lidt blandet men helst i egen seng, men de dag hvor det går helt af h-til sover han i mine arme i vores seng mens jeg holder godt fast om ham

Ja, vores datter sov nemlig bedst mellem os her til sidst, men det tror jeg også havde noget at gøre med at hun havde (har) temmelig meget seperationsangst...

Anmeld

23. februar 2011

Joko

Puslingen skriver:

Tror det ikke, han har fin afførring og kan tydeligt se på ham når det kniber med at komme af med det. Men er da værd at prøve.
Det er til alle lure og nat tid han er sådan

Kan hjælpe også maveknep, kan være han har lidt ondt i maven selv om det hele virker fint. Det er kosttilskud.

Jeg læste et sted at de godt kan få ondt i maven af d-dråberne fordi der er kokusolie i, og der skulle biogaia hjælpe på maveonde.

Har du prøvet med musik når han skal sove? 

Anmeld

23. februar 2011

2721

Tulle28 skriver:

Ja gør det... Det kan jo godt komme lige pludseligt.

Hvad med kiropraktor? Det råd fik jeg på en anden babyside, af een, hvis dreng også sov vildt dårligt og skreg hver gang han skulle sove.

Kugledynen som er blevet anbefalet har jeg også kun hørt godt om, og den er jo netop udviklet til sensitive børn... Man kan ind imellem få dem på den blå avis.

Men åååh for pokker hvor jeg dog føler med dig, vi havde det ligesom dig til sidst, bare man hørte en baby i fjernsynet var man lige ved at falde om af skræk for at det var ens egen... Virkelig ikke sjovt

kiropraktor er prøvet også, ingen virkning.
Ja er det ikke skrækkeligt, at være så angst for at det er ens eget barn der er vågnet.
Tror min søn er født med seperationsangst ej spøg til side han er bare ekstrem afhængig af mig og har det meget skidt med at skulle være sammen med andre eller holdes.

Anmeld

23. februar 2011

silden85

hej jeg ved ikke om du kan bruge det her, men du kan prøve at læse det håber at i finder en løsning

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/5992-dagbog-da-kasper-laerte-at-sove?Udvikling=

her de 10 trin til rolige nætter

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/5991-10-trin-til-rolige-naetter?page=2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.