23. uge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Lotus86

Astasmor skriver:

ja nemlig. og også bare den skide kvalme. har dog en veninde der lige har købt seaband til mig så må vi se om de hjælper ellers må jeg snakke med lægen om nogen piller. for vil gerne kunne gå i skole samtidig.

mange tak, det er også anden gang jo så bulen kommer lidt hurtiger end første gang. er 7+5 idag.

Åhh detmå være forfærdeligt, jeg tror jeg ville dø hvis jeg havde haft det sådan, kan slet slet ikke håndtere kvalme og opkast

Jeg håber for dig at du finder noget der virker, for det er da ulideligt at skulle rende rundt at have det sådan, især når du i forvejen har en lille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

tinasmor

Lotus86 skriver:

Jamen det var da så lidt

I starten havde jeg det lidt svært med at mine mave voksede så hurtigt, men nu elsker jeg det, jeg er glad for at have en stor fin gravid mave, frem for slet ingen, og min mave har lige præcis den størrelse den skal have, det har din også

ja nemlig. Hvis den ikke var som den var, så ville jeg sikkert gå og bekymre mig om alt var som det skulle være. Jeg synes det er helt perfekt lige nu. Kan huske sidste gang, der blev jeg i slutningen af graviditeten også stor i hoved osv. Men lige nu er det kun maven. Den er rigtig flot og rund. Sådan rigtig gravid-lækker

Anmeld

23. februar 2011

NinaNymannMadsen

Lotus86 skriver:

Åhh detmå være forfærdeligt, jeg tror jeg ville dø hvis jeg havde haft det sådan, kan slet slet ikke håndtere kvalme og opkast

Jeg håber for dig at du finder noget der virker, for det er da ulideligt at skulle rende rundt at have det sådan, især når du i forvejen har en lille..

det er også skide irriterende.
håber også jeg finder noget der virker. kan ikke rigtig spise fordi jeg har det så dårligt og det jo slet ikk sjovt så. for så får man det bare mere dårligt.

ja hun er over det hele, så er bestemt glad for at hendes far går hjemme hele tiden, så vi er to om at tage hende. for lige pt har jeg intet overskud. hun vil rigtig gerne til min mave hele tiden, altså sparke og vælte hen over maven og det har jeg slet ikk brug for.

Anmeld

23. februar 2011

malenecl

Rigtig fin mave!

Anmeld

23. februar 2011

K.Rehder

Lotus86 skriver:

Tak søde du Og i lige måde... Det et fint 'ansigt' du har fået lagt ind

Er du ved at være spændt nu? Det kan jo ske når som helst

Jo jeg er MEGET spændt....og jeg er MEGET utålmodig! For min skyld må hun gerne komme i dag hehe...

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

Kloks Kone skriver:

Jo jeg er MEGET spændt....og jeg er MEGET utålmodig! For min skyld må hun gerne komme i dag hehe...

Så puster jeg lige lidt vestøv til Jylland  *'-*'-*'-*'-*'-*'-*'-*'-*-

Håber det hjælper

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

Astasmor skriver:

det er også skide irriterende.
håber også jeg finder noget der virker. kan ikke rigtig spise fordi jeg har det så dårligt og det jo slet ikk sjovt så. for så får man det bare mere dårligt.

ja hun er over det hele, så er bestemt glad for at hendes far går hjemme hele tiden, så vi er to om at tage hende. for lige pt har jeg intet overskud. hun vil rigtig gerne til min mave hele tiden, altså sparke og vælte hen over maven og det har jeg slet ikk brug for.

Puuha.. Det lyder bare ikke rart...  Men ja, det er da virkelig heldigt at din kæreste er hjemme så du kan få lidt ro..

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

tinasmor skriver:

ja nemlig. Hvis den ikke var som den var, så ville jeg sikkert gå og bekymre mig om alt var som det skulle være. Jeg synes det er helt perfekt lige nu. Kan huske sidste gang, der blev jeg i slutningen af graviditeten også stor i hoved osv. Men lige nu er det kun maven. Den er rigtig flot og rund. Sådan rigtig gravid-lækker

Lige præcis.. Tror bare vi skal nyde vores store fine gravide maver, og så ikke lade folks "Hold da op du er stor!!" kommentarer påvirke os

Anmeld

23. februar 2011

-Milla-

Hold da op, hvor er der sket meget siden sidst. Den strutter jo bare SÅ fint!

Anmeld

23. februar 2011

NinaNymannMadsen

Lotus86 skriver:

Puuha.. Det lyder bare ikke rart...  Men ja, det er da virkelig heldigt at din kæreste er hjemme så du kan få lidt ro..

ja det er rigtig dejligt.
og han siger jeg bare kan gå ind og sove hvis jeg er træt.
det er bestemt ikke rart at ha det sådan som jeg har det. men det går over igen. har prøvet det før jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.