23. uge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Lotus86

Tropez skriver:

Ihh hvor er du sød, og jo det skal der nok snart,synes bare ikke min mave er så fin, men det kan da godt være jeg skulle tage et foto idag og ligge op 

Visse vasse - alle gravide maver er smukke på hver deres måde, det er din helt bestemt også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Lotus86

Najsen86 skriver:

nej hvor har du bare en smuk babyhule

Tak skal du have Skal vi ikke også snart se din mave igen?

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Ej hvor er den altså blevet stoor og fin Virkelig flot mave du har

Tusind tak søde Og ja, der er sket en del må man sige, nu venter vi bare spændt på at din begynder at strutte

Anmeld

23. februar 2011

MIWULA

Tak - og i lige måde Er du ikke ved at være pænt utålmodig nu?

Tak  Hihi jooov er ved at gå ud af mit gode skin og er begyndt og hade når folk ringer/skriver. haha  men ved jo godt de er nys og det ville jeg da oz selv være det er bare mere fordi der ikk sker noget.

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

kitty skriver:

WOW hvor ser du godt ud! Det er så sjovt at følge dig, fordi vi ligger så tæt med termin!

Jeg har taget ca det samme på som du, og jeg har det også mærkeligt med det. Men vi må prøve at affinde os med det, selvom det er skide svært, når trangen til -for mit vedkommende- chokolade melder sig ca. hvert 4. sekund...

Vi får nogle smukke juni-børn! Men dén mave kan det ikke gå galt!

I lige måde da, var lige inde og se at du også har lagt nye billeder ind - skøøn mavse altså

Og ja, det er lidt sjovt, det sjovt at kunne sammenligne, men vi følges da meget godt ad inditil videre må man sige

Haha... Har altså også fået den ondeste chokoladetrang, det er virkelig irriterende, for det har ikke rigtig været noget problem før nu, og jeg har bare ikke skyggen af rygrad når trangen melder sig

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

MIWULA skriver:

Tak  Hihi jooov er ved at gå ud af mit gode skin og er begyndt og hade når folk ringer/skriver. haha  men ved jo godt de er nys og det ville jeg da oz selv være det er bare mere fordi der ikk sker noget.

Åhh ja, det kan jeg godt forestille mig er smadder irriterende.. Har du slet ingen begyndende tegn på at noget er under opsejling?

Anmeld

23. februar 2011

Tropez

Lotus86 skriver:

Visse vasse - alle gravide maver er smukke på hver deres måde, det er din helt bestemt også

har lige lagt nye billeder på 

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

Astasmor skriver:

sikke en flot babyhule du har der.

Tak Nu kan vi jo glæde os til at du også kan begynde at være med

Anmeld

23. februar 2011

MIWULA

Lotus86 skriver:

Åhh ja, det kan jeg godt forestille mig er smadder irriterende.. Har du slet ingen begyndende tegn på at noget er under opsejling?

Nææh desværre ikk. ikk mere end jeg plejer med plukveer og niven i underlivet men det er det..  hehe må have tålmodighed. det er jeg bare ikk så god til. hihih

Anmeld

23. februar 2011

tinasmor

tak for mavebillede. Jeg synes jeg var blevet så stor (kunne slet ikke huske fra første graviditet af jeg var så stor allerede) men da jeg så dit billede, blev jeg mere rolig, for vi ligner lidt hinanden i forhold til mavestørrelse (og er jo næsten også lige så langt henne)

Her kunne farmand også mærke den lille sparke i weekenden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.