23. uge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Lotus86

MIWULA skriver:

Nææh desværre ikk. ikk mere end jeg plejer med plukveer og niven i underlivet men det er det..  hehe må have tålmodighed. det er jeg bare ikk så god til. hihih

Det sjovt så utålmodig man kan blive lige op til det sidste på trods af at man har gået og ventet i så mange måneder Men jeg kan sagtens forstå dig, er helt sikker på at jeg bliver præcis lige sådan

Krydser fingre for at der snart sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

MIWULA

Lotus86 skriver:

Det sjovt så utålmodig man kan blive lige op til det sidste på trods af at man har gået og ventet i så mange måneder Men jeg kan sagtens forstå dig, er helt sikker på at jeg bliver præcis lige sådan

Krydser fingre for at der snart sker noget

Hehe ja det er utroligt hva en dato kan gøre ved en også fordi man ikk ved om man skal gå længere end det og det vil man jo ikk når man har været opsat på den dato. hehe plus hvis jeg går over tid er han jo så et marts barn og det kan jeg SLET ikk forholde mig til. hahah.

Ja med mindre du føder før din termin.

Tak

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

MIWULA skriver:

Hehe ja det er utroligt hva en dato kan gøre ved en også fordi man ikk ved om man skal gå længere end det og det vil man jo ikk når man har været opsat på den dato. hehe plus hvis jeg går over tid er han jo så et marts barn og det kan jeg SLET ikk forholde mig til. hahah.

Ja med mindre du føder før din termin.

Tak

Haha... Det kan jeg godt forstå, nu har det jo også været februar hele tiden, så kan der ikke bare laves om på det

Anmeld

23. februar 2011

MIWULA

Lotus86 skriver:

Haha... Det kan jeg godt forstå, nu har det jo også været februar hele tiden, så kan der ikke bare laves om på det

Hehe nej lige mine ord.

Anmeld

23. februar 2011

NinaNymannMadsen

Lotus86 skriver:

Tak Nu kan vi jo glæde os til at du også kan begynde at være med

Ja er jo begyndt med billeder. Glæder mig bare til at komme over de første 12 uger og så bare mærke baby og se og høre baby.

Anmeld

23. februar 2011

K.Rehder

Lotus86 skriver:

Så er det på tide igen...  2 stk. billeder - det første er fra vores ferie i USA hvor jeg er 22+1 og det andet er fra i morges hvor jeg er 22+5.

Der er virkelig sket meget de sidste par uger, han sparker rigtig meget, og jeg mærker ham hverdag nu. Min kæreste har også endelig været så heldig at få lov til at mærke ham, han plejer ellers at være en stædig lille en, som plejer at stoppe når hans hånd bliver lagt på maven, men her til morgen var han lige heldig

Vægten siger i dag +5,5 - pyyh.. Det skal man lige vænne sig til, synes heldigvis ikke jeg rigtig kan se det så meget på min krop, men kan i hvert fald se tallene stige på vægten, og det synes jeg bestemt ikke er sjovt, men sådan er det bare, de skal bare hurtigt væk igen når den lille bandit er kommet ud

Jamen dog søde N...hvor er den bare allerede stor og flot

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

Astasmor skriver:

Ja er jo begyndt med billeder. Glæder mig bare til at komme over de første 12 uger og så bare mærke baby og se og høre baby.

Det er du da også så jeg lige Fin lille bule du allerede har fået

Ja de 12 uger vil man bare gerne hurtigt have overstået, det er en ulidelig venteperiode..

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

Kloks Kone skriver:

Jamen dog søde N...hvor er den bare allerede stor og flot

Tak søde du Og i lige måde... Det et fint 'ansigt' du har fået lagt ind

Er du ved at være spændt nu? Det kan jo ske når som helst

Anmeld

23. februar 2011

NinaNymannMadsen

Lotus86 skriver:

Det er du da også så jeg lige Fin lille bule du allerede har fået

Ja de 12 uger vil man bare gerne hurtigt have overstået, det er en ulidelig venteperiode..

ja nemlig. og også bare den skide kvalme. har dog en veninde der lige har købt seaband til mig så må vi se om de hjælper ellers må jeg snakke med lægen om nogen piller. for vil gerne kunne gå i skole samtidig.

mange tak, det er også anden gang jo så bulen kommer lidt hurtiger end første gang. er 7+5 idag.

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

tinasmor skriver:

tak for mavebillede. Jeg synes jeg var blevet så stor (kunne slet ikke huske fra første graviditet af jeg var så stor allerede) men da jeg så dit billede, blev jeg mere rolig, for vi ligner lidt hinanden i forhold til mavestørrelse (og er jo næsten også lige så langt henne)

Her kunne farmand også mærke den lille sparke i weekenden.

Jamen det var da så lidt

I starten havde jeg det lidt svært med at mine mave voksede så hurtigt, men nu elsker jeg det, jeg er glad for at have en stor fin gravid mave, frem for slet ingen, og min mave har lige præcis den størrelse den skal have, det har din også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.