23. uge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.765 visninger
52 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Lotus86

Så er det på tide igen...  2 stk. billeder - det første er fra vores ferie i USA hvor jeg er 22+1 og det andet er fra i morges hvor jeg er 22+5.

Der er virkelig sket meget de sidste par uger, han sparker rigtig meget, og jeg mærker ham hverdag nu. Min kæreste har også endelig været så heldig at få lov til at mærke ham, han plejer ellers at være en stædig lille en, som plejer at stoppe når hans hånd bliver lagt på maven, men her til morgen var han lige heldig

Vægten siger i dag +5,5 - pyyh.. Det skal man lige vænne sig til, synes heldigvis ikke jeg rigtig kan se det så meget på min krop, men kan i hvert fald se tallene stige på vægten, og det synes jeg bestemt ikke er sjovt, men sådan er det bare, de skal bare hurtigt væk igen når den lille bandit er kommet ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Tropez

hold op den er flot den hule der, man blir da helt grøn af misundelse 

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

Tropez skriver:

hold op den er flot den hule der, man blir da helt grøn af misundelse 

Tusind tak

Kan se der ikke er kommet flere mavebilleder fra dig siden 14. uge - skal der ikke snart gøres noget ved det? Eeeelsker mavebilleder

Anmeld

23. februar 2011

MIWULA

Lotus86 skriver:

Så er det på tide igen...  2 stk. billeder - det første er fra vores ferie i USA hvor jeg er 22+1 og det andet er fra i morges hvor jeg er 22+5.

Der er virkelig sket meget de sidste par uger, han sparker rigtig meget, og jeg mærker ham hverdag nu. Min kæreste har også endelig været så heldig at få lov til at mærke ham, han plejer ellers at være en stædig lille en, som plejer at stoppe når hans hånd bliver lagt på maven, men her til morgen var han lige heldig

Vægten siger i dag +5,5 - pyyh.. Det skal man lige vænne sig til, synes heldigvis ikke jeg rigtig kan se det så meget på min krop, men kan i hvert fald se tallene stige på vægten, og det synes jeg bestemt ikke er sjovt, men sådan er det bare, de skal bare hurtigt væk igen når den lille bandit er kommet ud

Super fin mave

Anmeld

23. februar 2011

Tropez

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Kan se der ikke er kommet flere mavebilleder fra dig siden 14. uge - skal der ikke snart gøres noget ved det? Eeeelsker mavebilleder

Ihh hvor er du sød, og jo det skal der nok snart,synes bare ikke min mave er så fin, men det kan da godt være jeg skulle tage et foto idag og ligge op 

Anmeld

23. februar 2011

Najsen86

nej hvor har du bare en smuk babyhule

Anmeld

23. februar 2011

RiUL

Ej hvor er den altså blevet stoor og fin Virkelig flot mave du har

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

WOW hvor ser du godt ud! Det er så sjovt at følge dig, fordi vi ligger så tæt med termin!

Jeg har taget ca det samme på som du, og jeg har det også mærkeligt med det. Men vi må prøve at affinde os med det, selvom det er skide svært, når trangen til -for mit vedkommende- chokolade melder sig ca. hvert 4. sekund...

Vi får nogle smukke juni-børn! Men dén mave kan det ikke gå galt!

Anmeld

23. februar 2011

NinaNymannMadsen

sikke en flot babyhule du har der.

Anmeld

23. februar 2011

Lotus86

MIWULA skriver:

Super fin mave

Tak - og i lige måde Er du ikke ved at være pænt utålmodig nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.