Dagen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Sasja77

Puha....græder med Jer! Jeg håber at I finder styrke og trøst i hinanden

Mine varmeste tanker går til Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Chellen

Talbutikken skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg har overlevet den sidste uge, tænk at der allerede er gået et uge, tog jeg mig selv i at tænke i går, hvor er den blevet af.. Dagene flyder ind i hinanden uden at vi bemærker dem. Andet end at vi ser at det endnu engang bliver nat og sengen kalder på endnu nogle timers søvn, for igen at slå øjene op til endnu en dag, der bare skal overleves.

I dag bliver den væreste af dem alle, det er i dag at vi skal sige vores uigenkaldelige farvel til vores smukke pige.. Det er i dag, at jeg må give hende det sidste kys, sidste gang jeg kan age hende på kinden og fortælle hende hvor meget jeg elsker hende.. Det sidste farvel.

Tak for alle jeres tanker, hilsner og trøst, det har hjulpet os igennem den sidste uge.. Talbutikken

det gør mig så utroligt ondt, kære du !
Jeg sender jer, mod, styrke, og en masse knus til jer

Anmeld

22. februar 2011

Bare mig..

Puha, hvor gør det bare ondt at i (eller nogen som helst) skal igennem det her smertehelved, som det må være..

Jeg kan på ingen måde sige noget der kan hjælpe, men jeg sender dig alligevel nogen tanker, og håber dig og din familie kommer "godt" igennem det sammen! Eller godt.. Ja jeg ved ikke rigtig hvordan jeg ellers skal formulerer mig, for er helt færdig over i skal igennem det.

Håber i fik sagt en ordentligt sidste farvel til jeres smukke engel!!

Anmeld

25. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Talbutikken skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg har overlevet den sidste uge, tænk at der allerede er gået et uge, tog jeg mig selv i at tænke i går, hvor er den blevet af.. Dagene flyder ind i hinanden uden at vi bemærker dem. Andet end at vi ser at det endnu engang bliver nat og sengen kalder på endnu nogle timers søvn, for igen at slå øjene op til endnu en dag, der bare skal overleves.

I dag bliver den væreste af dem alle, det er i dag at vi skal sige vores uigenkaldelige farvel til vores smukke pige.. Det er i dag, at jeg må give hende det sidste kys, sidste gang jeg kan age hende på kinden og fortælle hende hvor meget jeg elsker hende.. Det sidste farvel.

Tak for alle jeres tanker, hilsner og trøst, det har hjulpet os igennem den sidste uge.. Talbutikken

Er rigtig ked af at læse om jeres tab, pas på hinanden

Anmeld

25. februar 2011

junemor

Talbutikken skriver:

Jeg sidder med tårer i øjenene, mens jeg læser dit indlæg.

Det er så forfærdeligt at miste sit barn, verden står fuldstændig stille, men tiden flyver alligevel afsted.

Min kæreste & jeg var selv igennem dette i sommers, hvor Vi mistede vores lille datter Mia, 9 dage før termin. Hun var blevet kvalt i sin navlesnor.

Tiden efter har været tom, fuld af sorg & savn, men vi har heldigvis fået en masse god hælp fra venner, famille, sorggruppe og psykologer, så livet igen kunne leves, og hun har fået sin plads i vores hjerte. Men det tager lang tid, og det er vigtigt at det foregår i ens eget tempo.

Mange knus & tanker June

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.