Dagen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

*Sofie*

Puha, tårerne pressede på da jeg læse dit indlæg
Det gør mig så ondt og jeg sender dig og din familie en masse tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Troldemommi

Som ved så mange andre steg tårene op i mine øjne da jeg læste dit indlæg, hvor er det dog forfærdeligt, det du gennemgår er der ingen forældre der burde opleve :-(

sender dig et knus og en masse varme tanker

Monica

Anmeld

22. februar 2011

2babygirls

Talbutikken skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg har overlevet den sidste uge, tænk at der allerede er gået et uge, tog jeg mig selv i at tænke i går, hvor er den blevet af.. Dagene flyder ind i hinanden uden at vi bemærker dem. Andet end at vi ser at det endnu engang bliver nat og sengen kalder på endnu nogle timers søvn, for igen at slå øjene op til endnu en dag, der bare skal overleves.

I dag bliver den væreste af dem alle, det er i dag at vi skal sige vores uigenkaldelige farvel til vores smukke pige.. Det er i dag, at jeg må give hende det sidste kys, sidste gang jeg kan age hende på kinden og fortælle hende hvor meget jeg elsker hende.. Det sidste farvel.

Tak for alle jeres tanker, hilsner og trøst, det har hjulpet os igennem den sidste uge.. Talbutikken

De dybeste tanker herfra til dig og din familie.

Sikke en forfærdelig sorg at skulle opleve som mor

Anmeld

22. februar 2011

3rollinger

Jeg føler så meget med dig og hele din familie.

Det er saa urimeligt og saa meningsloest. Jeg haaber I kommer igennem denne dag paa bedste vis og faa sagt et smukt farvel til jeres kaere datter.

Mange varme tanker og knus,

Trine

Anmeld

22. februar 2011

Lunae

Talbutikken skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg har overlevet den sidste uge, tænk at der allerede er gået et uge, tog jeg mig selv i at tænke i går, hvor er den blevet af.. Dagene flyder ind i hinanden uden at vi bemærker dem. Andet end at vi ser at det endnu engang bliver nat og sengen kalder på endnu nogle timers søvn, for igen at slå øjene op til endnu en dag, der bare skal overleves.

I dag bliver den væreste af dem alle, det er i dag at vi skal sige vores uigenkaldelige farvel til vores smukke pige.. Det er i dag, at jeg må give hende det sidste kys, sidste gang jeg kan age hende på kinden og fortælle hende hvor meget jeg elsker hende.. Det sidste farvel.

Tak for alle jeres tanker, hilsner og trøst, det har hjulpet os igennem den sidste uge.. Talbutikken

Alle mine tanker er hos jer i dag

Anmeld

22. februar 2011

Line Højdal

Jeg kan slet slet ikke rumme den ubeskrivelige smerte jeg forestiller mig du og din familie må kæmpe med... Jeg er tom for ord, selvom jeg ville ønske at jeg kunne finde ord, der kunne trøste - ville ønske der var noget man kunne gøre for at lette smerten!!

Jeg sender de varmeste tanker til jer og en kys til din datter... Min største medfølelse er med jer og jeg håber så inderligt at du på en eller anden måde finder vej igennen denne svære tid og kommer til at leve igen!

Mange knus og kram fra mig til dig

Anmeld

22. februar 2011

sarahb

Puha har kuldegys på hele kroppen. Jeg har stået på første paket da min veninde mistede hendes datter og det er frygteligt hårdt.. Jeres hjerter heler nok aldrig men der kommer en dag hvor i kan være glade igen og ave en almindelig hverdag. I vil hvert år i fremtiden mindes denne dag og sørge for hende. Sørg for denne dag er smuk så i gården bedste afsked.
Jeg føler så meget med jer og INGEN fortjener dette. Det er så uretfærdigt..
Jeg sender sig alle de varmeste tanker og håber i er stærke som familie. Og husk at passe på dig selv og miraklet i maven.
Skriv endelig privat hvis du har brug for det..

Kram på denne sørgelige dag..

Anmeld

22. februar 2011

oo

mange mange tanker på denne uden tvivl sværeste dag af alle!

Anmeld

22. februar 2011

kaba

Det gør mig så uendelig ondt. Det må være ubærlig hårdt.

De kærligste tanker

Karoline

Anmeld

22. februar 2011

Mimic

kan slet ikke forestille mig den ubærlige smerte i må føle... jeg kondolerer mange mange gange...

vil i aften tænde et lys for jeres datter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.