Dagen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

regalprime

Årg hvor er det bare synd for jer. Alle mine tanker går til jer, og føler så meget med jer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Dictes mor

Sødeste dog. Det er jo ganske forfærdelig læsning. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Det er ikke meningen af forældre skal overleve deres børn, og det er sådan af en grund. jeg kan ikke sige eller gøre noget andet end at sende dig alle mine varmeste tanker til dig i den her ubeskriveligt svære tid!

Anmeld

22. februar 2011

ZamanogDania

Jeg kondolere mange gange og kan ikke rigtig skrive noget der kan trøste dig det værste er at miste et barn mine tanker er hos jer.

Anmeld

22. februar 2011

foto på lærred

Åh kære du, hvor er jeg bare ked af det på jeres vejne. Hvor forfærdeligt at I skal igennem denne ubærlige sort.

Mange tanker til dig og din familie.

Anmeld

22. februar 2011

Jakob'sMor

Talbutikken skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg har overlevet den sidste uge, tænk at der allerede er gået et uge, tog jeg mig selv i at tænke i går, hvor er den blevet af.. Dagene flyder ind i hinanden uden at vi bemærker dem. Andet end at vi ser at det endnu engang bliver nat og sengen kalder på endnu nogle timers søvn, for igen at slå øjene op til endnu en dag, der bare skal overleves.

I dag bliver den væreste af dem alle, det er i dag at vi skal sige vores uigenkaldelige farvel til vores smukke pige.. Det er i dag, at jeg må give hende det sidste kys, sidste gang jeg kan age hende på kinden og fortælle hende hvor meget jeg elsker hende.. Det sidste farvel.

Tak for alle jeres tanker, hilsner og trøst, det har hjulpet os igennem den sidste uge.. Talbutikken

Mine tanker går til dig og din familie. Det går mig så ondt

Anmeld

22. februar 2011

Jonna1979

det må være det værste en mor kan opleve og ens hjerte heler nok desvære aldrig

mange til din datter

Anmeld

22. februar 2011

DLM

sidder her og tårene triller ned, jeg er virkelig ked af det på jeres vegne. Jeg sender min dybeste med følelse og de varmeste tanker til jer i denne svære tid.

Anmeld

22. februar 2011

Maria.

22. februar 2011

LinLin

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive - kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være - det du/I går igennem

Anmeld

22. februar 2011

frkrbj

Det er en smuk dag at tage afsked i, selvom det er ringe trøst nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.