Alt for utålmodig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

quar20

Arhh Jeg kender det desværre alt for godt... Den ene test efter den anden, og man bliver bare så hammerende skuffet..!!
jamen Du kan jo rense kroppen på mange forskellige måder.. Min veninde og hendes mand rensede deres kroppe ved først at drikke 4l vand om dagen, Tage sådan en der hedder KUREN fra matas som renser tarmene, også alt muligt andet som de spurgte sig fra til i matas..! Lægen anbefalder faktisk også at rense kroppen hvis man ønsker inderligt at blive gravid.. Og det gælder jo begge parter.. :D

Og det med man har prøvet i en månede at blive gravide...! Det er ikke længe, tro mig nogle går simpelthen år før det sker ikke de får konstateret de ikke kan få børn..! Selvom det er noget af det sværeste at prøve på, så prøv at glem langsomt at i ønsker dette..!! Det er hammerende svært og egentlig glemmer man det jo ikke man skyder det bare bagerst i hovedet...

Ved ikkeom det virker men har læst i et blad for noget tid tiden at man også kunne prøve at dyrke spontan sex..! Det kan åbenbart give et eller andet og mange har held i sprøjten når de dyrker spontan sex :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

SaNiNa

Hej Mathilde...

Hvordan går det idag stadig ingen mens?

Knus Sanne

Anmeld

3. oktober 2008

Mathilde

Sanne skriver:

Hej Mathilde...

Hvordan går det idag stadig ingen mens?

Knus Sanne

Hej Sanne.

Nixen, stadig ingen menstruation, pletblødning eller noget som helst(?)

Kram Mathilde

Anmeld

3. oktober 2008

Balderson

Hej Mathilde

Som du selv har skrevet det så lyder du også rigtig utålmodig, og det er selvfølgelig også forståeligt, når nu der er noget man ønsker sig så meget.. Men det kan alså også gå hen og blive farlig.. Jeg mener at når du er så focuserede på at blive gravid, så kan der bare komme til at gå længere tid, idet at du simpelhen stresser din krop så meget..

Hvis du ikke er gravid nu (og det lyder det som om du ikke er), så tror jeg din krop prøver at fortælle dig noget idet at du endeligt nok har nogle af de første tegn på en graviditet, men som sagt ikke er gravid..

Så stress ned og prøv at slappe af.. Lad tanker flyve væk fra det og så skal det nok helt komme af sig selv...

Anmeld

5. november 2008

LineD

Mathilde skriver:

Hej Sanne.

Nixen, stadig ingen menstruation, pletblødning eller noget som helst(?)

Kram Mathilde

Hej Mathilde 60.png

har du testet? Eller kom mensen?

Anmeld

8. november 2008

Mathilde

LineD skriver:

Hej Mathilde 60.png

har du testet? Eller kom mensen?

Mensen kom dengang, men nu er jeg blevet gravid så det er bare HELT fantastisk!

Anmeld

8. november 2008

Randi

Tillykke tillykke tillykke!! 45.png

Anmeld

8. november 2008

Randi

Håber ikke er alt for slem?

Anmeld

8. november 2008

Mathilde

Randi skriver:

Håber ikke er alt for slem?

Tak for det nej stortset ingen kvalme, så det er dejligt!

Anmeld

8. november 2008

Maria9990

Tillykke med det ! 45.png

Åh, jeg savner det helt nogle gange og glæder mig også til det er mig igen, meen, venter lige lidt endnu 76.gif

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.