Alt for utålmodig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2008

Pia.

Jeg krydser også alt hvad jeg kan for at det lykkes for jer...

KNUS PIA.(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Lullaby

Jeg smed ppillerne, 1 måned kom den som den plejede, 2 måned var den 8 dage forsinket og 3 mdr var den 12 dage forsinket og grunden til det var at Yazmin var inde i min mave og igang med at blive dannet :D
Men jeg kunne først teste 12 dage efter den skulle være kommet før testen var positiv. Dagen før var den negativ. ;)

Anmeld

1. oktober 2008

Mathilde

Anja Nørreslet skriver:

Jeg smed ppillerne, 1 måned kom den som den plejede, 2 måned var den 8 dage forsinket og 3 mdr var den 12 dage forsinket og grunden til det var at Yazmin var inde i min mave og igang med at blive dannet :D
Men jeg kunne først teste 12 dage efter den skulle være kommet før testen var positiv. Dagen før var den negativ. ;)

Ej vil det sige, at du fik menstruation selvom du var gravid? Eller har jeg helt misforstået det?
Det var da mærkeligt, at der gik så lang tid før du kunne teste positivt. Man plejer da at sige det er muligt at teste allerede den første dag mens. udebliver... Men vildt at den blev positiv fra den ene dag til den anden:))

Anmeld

1. oktober 2008

Balderson

Ja, din psyske kan sagtens spille dig et puds... Det lyder som om du har fået det der hedder falsk graviditet.. Alså hvor du begynder at få symtomerne, men ikke er gravid i virkligheden.. Ens underbevidsthed har sin egen vilje...

Anmeld

2. oktober 2008

Lullaby

Ej vil det sige, at du fik menstruation selvom du var gravid? Eller har jeg helt misforstået det?

Nej dog ikke. Men det skete med min mor. Da hun ventede min lillebror fik hun mens hele vejen igennem dog i mindre grad men hver 30 dag eller sådan kom den.

Det var da mærkeligt, at der gik så lang tid før du kunne teste positivt. Man plejer da at sige det er muligt at teste allerede den første dag mens. udebliver... Men vildt at den blev positiv fra den ene dag til den anden

Ja men der gik 12 dage. Min læge sagde at det var fordi min krop stadig ikke havde vænnet sig til ikke at være "kunstigt" gravid mere og derfor skulle den tilpasse sig. Men så var jeg gravid. :D

Anmeld

2. oktober 2008

Mathilde

Anja Nørreslet skriver:

Nej dog ikke. Men det skete med min mor. Da hun ventede min lillebror fik hun mens hele vejen igennem dog i mindre grad men hver 30 dag eller sådan kom den.

Det var da mærkeligt, at der gik så lang tid før du kunne teste positivt. Man plejer da at sige det er muligt at teste allerede den første dag mens. udebliver... Men vildt at den blev positiv fra den ene dag til den anden

Ja men der gik 12 dage. Min læge sagde at det var fordi min krop stadig ikke havde vænnet sig til ikke at være "kunstigt" gravid mere og derfor skulle den tilpasse sig. Men så var jeg gravid. :D

Okay så forstår jeg det:)

Tak for dit svar.

(H)Mathilde

Anmeld

2. oktober 2008

Christinahr

Har ikke læst de andres svar, men man kan blive falsk gravid på samme måde som en hund :'( Man får alle symptomer, maven vokser og lign men intet foster... min venindes nabo har lige været den tur igennem

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

[citat][f][småt]Christinahr skriver:[/småt][/f] Har ikke læst de andres svar, men man kan blive falsk gravid på samme måde som en hund :'( Man får alle symptomer, maven vokser og lign men intet foster... min venindes nabo har lige været den tur igennem[/citat] Okay det var da underligt... Fy da føj´.... Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg håber for jer at den er der ved næste test :) Da jeg ventede Jesse pletblødte jeg i starten og testede negativ. Først da jeg ikke kunne tage bh på uden at få tårer i øjnene, testede jeg positiv. Der var jeg 7 uger henne :)

(H)

Anmeld

2. oktober 2008

Mathilde

[citat][f][småt]Christinahr skriver:[/småt][/f] Har ikke læst de andres svar, men man kan blive falsk gravid på samme måde som en hund :'( Man får alle symptomer, maven vokser og lign men intet foster... min venindes nabo har lige været den tur igennem[/citat] Puh jeg vil da ikke håbe at det er det der sker i min krop8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.