Alt for utålmodig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

Mathilde

Jeanne skriver:

Jeg håber for jer at den er der ved næste test :) Da jeg ventede Jesse pletblødte jeg i starten og testede negativ. Først da jeg ikke kunne tage bh på uden at få tårer i øjnene, testede jeg positiv. Der var jeg 7 uger henne :)

(H)

Nå det var da sent før du kunne teste positiv... Jeg troede at man stort set altid kunne teste med det samme.
Jeg pletbløder ikke, der er slet ikke nogen tegn på mens. Jeg har dog fået mavekramper idag, så måske sker der et eller andet.

Tak for dit svar:)

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

lonemus

Jeg gik 1 uge over tid før jeg kunne teste positiv - begge gange!!

Lone

Anmeld

2. oktober 2008

Mathilde

lonemus skriver:

Lone

Hmm jeg må nok bare have lidt tålmodighed og se om jeg ikke enten snart får min mens. eller en positiv test....

Gerne sidstnævnte(L)

Tak for dit svar(H)

Anmeld

2. oktober 2008

tascia

[citat][f][småt]Christinahr skriver:[/småt][/f] Har ikke læst de andres svar, men man kan blive falsk gravid på samme måde som en hund :'( Man får alle symptomer, maven vokser og lign men intet foster... min venindes nabo har lige været den tur igennem[/citat] det hedder vindæg. Det er når det befrugtede æg går i gang med at dele sig, vil nogle celler danne moderkagen, der producerer hcg, andre celler danner det lille foster. Ved et vindæg stopper dannelsen af fosteret tidligt, men moderkagen fortætter med at vokse, og dermed også danne hcg. Det er derfor, at alt tilsyneladende er i orden, når man tager blodprøver, for hcg'en stiger jo. //Natascia

Anmeld

2. oktober 2008

Mathilde

[citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Christinahr skriver:[/småt][/f] Har ikke læst de andres svar, men man kan blive falsk gravid på samme måde som en hund :'( Man får alle symptomer, maven vokser og lign men intet foster... min venindes nabo har lige været den tur igennem[/citat] det hedder vindæg. Det er når det befrugtede æg går i gang med at dele sig, vil nogle celler danne moderkagen, der producerer hcg, andre celler danner det lille foster. Ved et vindæg stopper dannelsen af fosteret tidligt, men moderkagen fortætter med at vokse, og dermed også danne hcg. Det er derfor, at alt tilsyneladende er i orden, når man tager blodprøver, for hcg'en stiger jo. //Natascia [/citat] Pyh så er jeg vel ikke falsk gravid, når min test igår var negativ... Det lyder bestemt ikke rart!!!

Anmeld

2. oktober 2008

A.

håber at du er gravid eller bliver snart(H)
jeg har testet den samme dag jeg skulle ha´mit mens og den var positiv

Anmeld

2. oktober 2008

lonemus

Mathilde skriver:

lonemus skriver:

Lone

Hmm jeg må nok bare have lidt tålmodighed og se om jeg ikke enten snart får min mens. eller en positiv test....

Gerne sidstnævnte(L)

Tak for dit svar(H)

Jeg ved det er svært, men prøv ikke at tænke så meget på det. Hvis du er alt for fokuseret på det, jamen så spilder din psyke dig et pus og det kan vare længere, før du står med 2 streger.

Fra jeg smed p-pillerne til jeg blev gravid, gik der 6 mdr. Jeg tænkte ikke på andet og var total fokuseret på det.

Da jeg havde født min datter ville vi gerne have nr 2 hurtigt efter, så efter fødseln brugte vi ingen prævention. Men jeg havde ikke den samme tid til at tænke på det denne gang, eftersom jeg lige født. 3 mdr efter jeg havde født, var jeg gravid igen. Det var dejligt, men jeg blev da selv overrasket over, at det var så hurtigt igen. Min læge mente det var fordi jeg ikke havde haft tid til at tænke over det - hvilket ofte var skyld i kvinderne ikke blev gravide.

Så kære Mathilde, jeg ved det er svært, men tænk ikke for meget over det.

(H) Lone

Anmeld

2. oktober 2008

Mathilde

lonemus skriver:

Mathilde skriver:

lonemus skriver:

Lone

Gerne sidstnævnte(L)

Tak for dit svar(H)

Jeg ved det er svært, men prøv ikke at tænke så meget på det. Hvis du er alt for fokuseret på det, jamen så spilder din psyke dig et pus og det kan vare længere, før du står med 2 streger.

Fra jeg smed p-pillerne til jeg blev gravid, gik der 6 mdr. Jeg tænkte ikke på andet og var total fokuseret på det.

Da jeg havde født min datter ville vi gerne have nr 2 hurtigt efter, så efter fødseln brugte vi ingen prævention. Men jeg havde ikke den samme tid til at tænke på det denne gang, eftersom jeg lige født. 3 mdr efter jeg havde født, var jeg gravid igen. Det var dejligt, men jeg blev da selv overrasket over, at det var så hurtigt igen. Min læge mente det var fordi jeg ikke havde haft tid til at tænke over det - hvilket ofte var skyld i kvinderne ikke blev gravide.

Så kære Mathilde, jeg ved det er svært, men tænk ikke for meget over det.

(H) Lone

Hmm ja, jeg ved det jo egentlig godt:$ Men hvor er det bare næsten umuligt... Jeg prøver at slappe af, tage en dag ad gangen og ikke fokusere for meget på det, men jeg tror der foregår en hel masse i underbevidstheden, som man ikke er herre over...
Jeg må tage en dyb indånding og prøve at forkusere på andre ting.

Tak for dit råd(H)
Mathilde

Anmeld

2. oktober 2008

quar20

Det er ikke altid du kan regne med test.. Nogle kvinder er bygget sådan at der skal meget til før testen viser positiv...! Da jeg ventede tvillingerne tog jeg 10 teste og 7 af dem var negative... og 3 af dem var meget svag positive.. Så tog jeg til læge hvorfor efter den 3 blodprøve viste jeg var gravid...

Nogle kvinder der er ivrige på at blive gravide kan også vise symtomer på graviditet også at mens. udebliver... Men det sker ikke så tit som ved hunde eks.

Men ønsker dig alt held og lykke i kampen om at give kærligheden du bærer på til en lille... Tænkte på hvor længe i har prøvet? for har en veninde.. De prøvede intensivt i 6 månede og derefter tog hun til lægen og fik undersøgt alt fra hoved til R..
Det gjorde hendes mand også, men intet var i vejen og efter læge besøget fik de at vide at det faktisk kunne hjælpe hvis man rensede hele kroppen for anti stoffer, og muligt.. Og 2 dage efter de begge havde renset kroppen blev hun gravid...

Held og lykke endnu engang
Knus fra Maria - Som også har prøvet at tage teste som var negative, og der er intet værre end når man ser den ene streg, man blir så skuffet...!

Anmeld

2. oktober 2008

Mathilde

quar20 skriver:

Det er ikke altid du kan regne med test.. Nogle kvinder er bygget sådan at der skal meget til før testen viser positiv...! Da jeg ventede tvillingerne tog jeg 10 teste og 7 af dem var negative... og 3 af dem var meget svag positive.. Så tog jeg til læge hvorfor efter den 3 blodprøve viste jeg var gravid...

Nogle kvinder der er ivrige på at blive gravide kan også vise symtomer på graviditet også at mens. udebliver... Men det sker ikke så tit som ved hunde eks.

Men ønsker dig alt held og lykke i kampen om at give kærligheden du bærer på til en lille... Tænkte på hvor længe i har prøvet? for har en veninde.. De prøvede intensivt i 6 månede og derefter tog hun til lægen og fik undersøgt alt fra hoved til R..
Det gjorde hendes mand også, men intet var i vejen og efter læge besøget fik de at vide at det faktisk kunne hjælpe hvis man rensede hele kroppen for anti stoffer, og muligt.. Og 2 dage efter de begge havde renset kroppen blev hun gravid...

Held og lykke endnu engang
Knus fra Maria - Som også har prøvet at tage teste som var negative, og der er intet værre end når man ser den ene streg, man blir så skuffet...!

Mange tak for dit svar.
Vi har kun prøvet i en månede, så jeg er lidt utålmodig;)
Hvordan rensede de deres krop ud? Det kunne da ikke skade at prøve..

Ja man bliver bare rigtig skuffet når man står med en negativ test i hånden!! Jeg har ønsket mig et barn så længe og nu hvor vi har besluttet at prøve, er jeg lidt for ivrig efter at det skal gå hurtigt. Min kæreste er nu også ivrig og glæder sig meget til jeg bliver gravid og til at blive far, så han bliver jo lige så skuffet...

(H) Mathilde, der er ved at være træt af at have mens. smerter hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.