Alt for utålmodig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.765 visninger
43 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Mathilde

Jeg tog en g-test i morges som uden tvivl var negativ:( Men jeg har ikke fået menstruation....
Mens jeg brugte prævention, var min cyklus jo meget præcis og jeg fik altid mens om onsdagen. Jeg har altid haft en normal cyklus også når jeg ikke var på prævention...
Jeg har ømme bryster og det gør ondt, når jeg har samleje... Kan psyken mon spille ind eller kan der være en anden forklaring?

"Forslag" modtages med kyshånd;)

(H)Mathilde, som godt ved hun er lidt for utålmodig:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

netdaddy

Hvis du er blevet gravid en af de sidste dage kan der godt gå lidt tid inden det hormon der viser du er gravid er dannet i tilstrækkelige mængder til at give en positiv test.

Vi oplevede sidste år at tage en test i oktober (midt oktober mener jeg) som var negativ. Da vi så gentog processen midt i december var min hustru gravid. Kan ikke lige huske hvor langt hun var henne, men ved at regne tilbage til hvornår han skulle være undfanget/lavet så passede det faktisk med, at hun rent faktisk var gravid da hun tog den første test.

Kan dog ikke huske om hun havde ømme bryster o.lign. ved hverken test nr. 1 eller 2.

Vil ikke give dig falske forhåbninger, da psyken i den grad også kan spille ind, hvilket vi også selv har oplevet.

Men håber da det bedste for dig.

Anmeld

1. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, jeg tror helt bestemt psyken også kan spille ind.

Og så går der også ofte nogle måneder efter p-pille stop inden cyklus er helt regelmæssig igen. Hørte fra min læge engang at der også kan gå et stykke tid før ægløsningen kommer i gang igen.

Hvor langt over tid er du?
For med min den førstre blev jeg testet hos lægen da jeg var gået en dag over tid, den var negativ. Efter en uge undrede jeg mig over stadig manglende mens, og så var testen pludselig positiv!
Så måske du skulle tage en test mere om et par dage hvis mens stadig udebliver.
Og JA, forstår udmærket godt at du er utålmodig:)

Held og lykke.

Rikke.

Anmeld

1. oktober 2008

miver

Hej psyken kan spille meget ind .
Plus din krop højest sandsynlig vil reagere anderledes da du er holdt op med præventionen.

Men pøj pøj med det ,håber det bedste :D
(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Lulle25

Hej Mathilde:)
Psyken kan sagtens spille os et puds, men skulle du have haft mens i da så?

Jeg ville lige fortælle dig at jeg først har testet positiv i ue 6 i alle mine graviditeter, altså 5+3 eller noget lignende, så prøv og vent og tag en test igen om 4 dage hvis mens ikke er dukket op;)

Held og lykke(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Mathilde

Mange tak for jeres svar:)

Ja jeg skulle have menstruation idag og ville egentlig også have ventet med at teste til fredag tidligst, men ja...tålmodighed er en by i Rusland på det punkt;)
Min cyklus har altid været meget regelmæssig også når jeg har holdt pause med prævention (hvilket jeg ofte har gjort)... Men det kan selvfølgelig ændre sig med tiden.

Puh jeg håber bare så meget....

Anmeld

1. oktober 2008

MorCamilla

Jeg krydser finger for jer Mathilde og håber at den næste test er positiv...

Anmeld

1. oktober 2008

tasha33

jeg krydser også alt hvad der kan krydses for jer og håber at den er der.
(H)(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Mathilde

Mange tak skal I have(L)

(H) til jer alle

Anmeld

1. oktober 2008

twinboys

Jeg krydser fingre for jer Mathilde og håber at den næste test er positiv... (L)(L)(L)

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.