Bassens hule uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Laura25

Jacob&Kusuma skriver:

Du er ihvertfald en smuk gravid pige Og du stråler helt

Tusind tak- hvor er du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Carinita

Laura25 skriver:

YES- Uge 37!! Ih hvor jeg glæder mig til at møde den lille spirrevip i hueln! Maven føles efterhånden som om den er ved at sprænges, -det er den måske også! Jeg synes i hvert fald at det er et mirakel at der stadig ikke er nogle strækmærker at spotte på det temmeligt udspilede maveskind - men jeg tænker de er lige om hjørnet.

Tænk engang, inden længe er det min tur til at få vores lille bebs i armene!

Ihh hvor er den fin!!

Og lækker kulør! Jeg synes jeg savner lidt sol! Men kommer forhåbentligt snart

Og du har stadig en navle, snyd Min er HELT væk! haha Og går også og tænker om strækmærkerne er lige om hjørnet, men har hørt det er genetiskt, så det holder jeg på! (min mor havde ingen)

Held og lykke snart!

Anmeld

25. februar 2011

Laura25

Carinita skriver:

Ihh hvor er den fin!!

Og lækker kulør! Jeg synes jeg savner lidt sol! Men kommer forhåbentligt snart

Og du har stadig en navle, snyd Min er HELT væk! haha Og går også og tænker om strækmærkerne er lige om hjørnet, men har hørt det er genetiskt, så det holder jeg på! (min mor havde ingen)

Held og lykke snart!

Tusind tak og i lige måde! Jeg har lige luret dit mavebillede- super flot! Vi må have termin ret tæt op af hinanden?

Tror faktisk min navle er "poppet" en smule mere siden- der er noget den helt har misforstået!

Jep, jeg har også hørt at strækmærkerne er genetisk betingede- desværre fik min mor en lille smule helt til sidst - DAMN! Men hun gik over tid, så min plan er at føde lidt før termin og slippe for strækmærkerne, hehe.

Også held og lykke til dig.

Anmeld

25. februar 2011

Ayasmor

Hvor er det altså bare en super fin mave.. Jeg VIDSTE bare at jeg havde set de billeder før (på face).. Du har jo gået på efterskole med min bedste veninde Sine.. Ret pudsigt

Anmeld

25. februar 2011

Laura25

Ayasmor skriver:

Hvor er det altså bare en super fin mave.. Jeg VIDSTE bare at jeg havde set de billeder før (på face).. Du har jo gået på efterskole med min bedste veninde Sine.. Ret pudsigt

Ej hvor sjovt! Søde Sine- rumbo- verden er lille! Og tak for komplimenten. Hils Sine!

Anmeld

25. februar 2011

Ayasmor

Laura25 skriver:

Ej hvor sjovt! Søde Sine- rumbo- verden er lille! Og tak for komplimenten. Hils Sine!

Ja det må man sige.. Specielt herinde.. hehe Men din hilsen skal ihvertfald blive sendt videre..

Anmeld

25. februar 2011

Laura25

Ayasmor skriver:

Ja det må man sige.. Specielt herinde.. hehe Men din hilsen skal ihvertfald blive sendt videre..

Det lyder godt! Ps. Super lækker lille datter du har .

Anmeld

25. februar 2011

Ayasmor

Laura25 skriver:

Det lyder godt! Ps. Super lækker lille datter du har .

hihi tak skal du have.. komplimenter om Aya falder altid i god jord

Anmeld

11. marts 2011

BechHannibal

Super smuk mave Den er stadig liige så flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.