Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laura25 skriver: Hehe, skønt at høre at jeg ikke er den eneste med et overforbrug af chokolade! Hvor dejligt at alt var som det skal være og at bebs allerede sidder godt fast- mon så du slipper for at gå over tid?
Hehe, skønt at høre at jeg ikke er den eneste med et overforbrug af chokolade! Hvor dejligt at alt var som det skal være og at bebs allerede sidder godt fast- mon så du slipper for at gå over tid?
Jeg spurgte om det måske kunne indikere at jeg ikke gik over tid, men hun sagde det ikke havde nogen sammenhæng, øv øv øv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laura25 skriver: YES- Uge 37!! Ih hvor jeg glæder mig til at møde den lille spirrevip i hueln! Maven føles efterhånden som om den er ved at sprænges, -det er den måske også! Jeg synes i hvert fald at det er et mirakel at der stadig ikke er nogle strækmærker at spotte på det temmeligt udspilede maveskind - men jeg tænker de er lige om hjørnet. Tænk engang, inden længe er det min tur til at få vores lille bebs i armene!
YES- Uge 37!! Ih hvor jeg glæder mig til at møde den lille spirrevip i hueln! Maven føles efterhånden som om den er ved at sprænges, -det er den måske også! Jeg synes i hvert fald at det er et mirakel at der stadig ikke er nogle strækmærker at spotte på det temmeligt udspilede maveskind - men jeg tænker de er lige om hjørnet.
Tænk engang, inden længe er det min tur til at få vores lille bebs i armene!
Ej som de andre sider Hvor har du dog fået dig en smuk babyhule
Hvordan har du dog formået at holde skrækmærkerne væk. Del din hemmelighed
Valkyrien skriver: Hvor er du bare flot!
Hvor er du bare flot!
Tusind tak.
Tak søde Anne og i lige måde! Det er pænt af dig at krydse fingre- det kunne da være skønt hvis jeg slap...meeen jeg føler mig nu ret overbevist om at jeg ikke slipper helt. Min mor fik strækmærker helt til sidst i sine graviditeter og indtil nu har min graviditet været en tro kopi af hendes. Men vi må se!
AnneBJ skriver: Du er så fin Laura!! Jeg krydser for du slipper for strækmærker!!
Du er så fin Laura!! Jeg krydser for du slipper for strækmærker!!
Sofia skriver: Jeg spurgte om det måske kunne indikere at jeg ikke gik over tid, men hun sagde det ikke havde nogen sammenhæng, øv øv øv
Sørens også! Jeg hepper på at hun tager fejl!
Jacob&Kusuma skriver: Ej som de andre sider Hvor har du dog fået dig en smuk babyhule Hvordan har du dog formået at holde skrækmærkerne væk. Del din hemmelighed
Tusind tak for din søde kommenar! Hemmeligheden, hehe! Det må vist være held og jeg håber det holder! - Det kan i hvert fald ikke være alt det chokolade og slik jeg spiser...eller de 20 kg jeg (snart) har taget på.
Laura25 skriver: Sørens også! Jeg hepper på at hun tager fejl!
Det gør jeg også Og samtidig hepper jeg på at du føder i uge 38 eller ja, at du IKKE går over tid Min jordemoder sagde lige i dag at Skejbys praksis fortsat er at man først bliver sat igang når man er 42+0...
Laura25 skriver: Tak søde Anne og i lige måde! Det er pænt af dig at krydse fingre- det kunne da være skønt hvis jeg slap...meeen jeg føler mig nu ret overbevist om at jeg ikke slipper helt. Min mor fik strækmærker helt til sidst i sine graviditeter og indtil nu har min graviditet været en tro kopi af hendes. Men vi må se!
Hm ja okay... Skulle du evt. slippe, og ende med at føle dig snydt, så siger du endelig til - jeg deler gerne ud af mine
Laura25 skriver: Tusind tak for din søde kommenar! Hemmeligheden, hehe! Det må vist være held og jeg håber det holder! - Det kan i hvert fald ikke være alt det chokolade og slik jeg spiser...eller de 20 kg jeg (snart) har taget på.
Du er ihvertfald en smuk gravid pige Og du stråler helt
AnneBJ skriver: Hm ja okay... Skulle du evt. slippe, og ende med at føle dig snydt, så siger du endelig til - jeg deler gerne ud af mine
Hehe, det skal jeg nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128