Bassens hule uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Laura25

Line&Liam skriver:

Ih hvor din mave altså er flot! Den sidder jo bare lige hvor den skal!!!

Tak Line! Jeg kan kun sige i lige måde- din mave er bare så FIN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Laura25

Lisbeth85 skriver:

Søde og fine billeder af en sød og fin mave

Den kan du godt være stolt af. Held og lykke om et par uger

Ih altså hvor er du sød, tusind tak! Ja, jeg håber sådan at det blir om et PAR uger- vi kan næsten ikke vente mere, hehe.

Anmeld

21. februar 2011

Holbæktrunten

Laura25 skriver:

Tusind tak! Jeg er sikker på din mave er rigtig flot (kan se du har termin i August) - måske vi får lov at se et billede en dag.

Er desværre så godt i stand i forvejen at jeg nok kommer til at vente nogle uger, før der er noget at vise frem.

-faktiisk har vi ikke fået taget et eneste mavebillede endnu, kunne da godt ske man skulle til at tage sig sammen. Ærgeligt at gå glip af, især nu det er den første

Janne 13+1

Anmeld

21. februar 2011

Laura25

Taaak hvor er du sød! Ja, det er vildt- lige om lidt er det vores tur! Kan se du også gemmer på en lille basse- herligt! Hvordan gik det ellers til jordemoder?? Vores basse blev også skønnet til at veje omkring 2800 ved sidste konsultation- det må være alt det chokolade!

Sofia skriver:

Hvor er du bare flot Laura, og i uge 37 jamen altså, det kan jo snart ske når som helst

Anmeld

21. februar 2011

Laura25

Kruse90 skriver:

rigtig smuk mave, jeg bliver helt misundelig når jeg ser sådan en mave

Tusind tak, hvor er du sød! Det luner altså bare så meget med mave-komplimenter!

Anmeld

21. februar 2011

Laura25

Jeg er sikker på du er rigtig fin og jeg glæder mig til at se dine mavebilleder! Vi har taget billeder hver uge helt fra uge 7 og jeg synes allerede nu at det er skægt at kigge på dem- der er virkelig sket noget fra uge til uge. Så jeg synes da helt sikkert I skal komme i gang med kameraet!

Holbæktrunten skriver:

Er desværre så godt i stand i forvejen at jeg nok kommer til at vente nogle uger, før der er noget at vise frem.

-faktiisk har vi ikke fået taget et eneste mavebillede endnu, kunne da godt ske man skulle til at tage sig sammen. Ærgeligt at gå glip af, især nu det er den første

Janne 13+1

Anmeld

21. februar 2011

Sofia

Laura25 skriver:

Taaak hvor er du sød! Ja, det er vildt- lige om lidt er det vores tur! Kan se du også gemmer på en lille basse- herligt! Hvordan gik det ellers til jordemoder?? Vores basse blev også skønnet til at veje omkring 2800 ved sidste konsultation- det må være alt det chokolade!

ja, det må virkelig være det store chokoladeindtag, pt. ryger der som minimum en daim ned om dagen!! Ellers var alt fint, og hovedet har sat sig godt fast!

Anmeld

21. februar 2011

Laura25

Sofia skriver:

ja, det må virkelig være det store chokoladeindtag, pt. ryger der som minimum en daim ned om dagen!! Ellers var alt fint, og hovedet har sat sig godt fast!

Hehe, skønt at høre at jeg ikke er den eneste med et overforbrug af chokolade! Hvor dejligt at alt var som det skal være og at bebs allerede sidder godt fast- mon så du slipper for at gå over tid?

Anmeld

21. februar 2011

Manakauapo

Hvor er du bare flot!

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Du er så fin Laura!! Jeg krydser for du slipper for strækmærker!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.