Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
YES- Uge 37!! Ih hvor jeg glæder mig til at møde den lille spirrevip i hueln! Maven føles efterhånden som om den er ved at sprænges, -det er den måske også! Jeg synes i hvert fald at det er et mirakel at der stadig ikke er nogle strækmærker at spotte på det temmeligt udspilede maveskind - men jeg tænker de er lige om hjørnet.
Tænk engang, inden længe er det min tur til at få vores lille bebs i armene!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laura25 skriver: YES- Uge 37!! Ih hvor jeg glæder mig til at møde den lille spirrevip i hueln! Maven føles efterhånden som om den er ved at sprænges, -det er den måske også! Jeg synes i hvert fald at det er et mirakel at der stadig ikke er nogle strækmærker at spotte på det temmeligt udspilede maveskind - men jeg tænker de er lige om hjørnet. Tænk engang, inden længe er det min tur til at få vores lille bebs i armene!
HOLD op du er smuk!!!
Ja, super smuk mave! Bliver helt misundelig
Ih hvor din mave altså er flot! Den sidder jo bare lige hvor den skal!!!
Chatarina skriver: HOLD op du er smuk!!!
Taak- hvor er du sød!
Søde og fine billeder af en sød og fin mave
Den kan du godt være stolt af. Held og lykke om et par uger
Holbæktrunten skriver: Ja, super smuk mave! Bliver helt misundelig
Tusind tak! Jeg er sikker på din mave er rigtig flot (kan se du har termin i August) - måske vi får lov at se et billede en dag.
Hvor er du bare flot Laura, og i uge 37 jamen altså, det kan jo snart ske når som helst
rigtig smuk mave, jeg bliver helt misundelig når jeg ser sådan en mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128