Mor til Frederic skriver:
ja det var min tanke. Men gjorde det ikke, for - mad og amning duer slet ikke, da der så ingen nærring er i mælk.
Da jeg fødte frederic var jeg oppe at være normal vægtig og det er jeg stadig...
Med frederic og den start på livet han fik, gjorde at jeg slet ikke tænkte på mig selv. Men mere frederic's behov, frem for mine.
Han har så svært ved mad idag, at jeg ikke bare kan lade være med at spise samtidig med ham og farmand.
Så her spiser mor, man skal være et godt forbilled for sit barn.
Slankemad for vi heller ikke, da alt vores mad skal være så fed og beriget som muligt.
Hvis du læser overstående svar, har jeg givet mit svar på tanken 
Jeg kan som sagt kun svare for mig selv og vil gerne gøre det klart, at jeg på ingen måde har forsøgt at slanke mig imens jeg var gravid og ammede Alexander - tvært imod, jeg spiste ALT, hvad jeg havde lyst til og det var stort set kun det usunde og fedtholdige mad 
Jeg har dog bare været i den situation, hvor kiloene raslede af mig under amningen, hvilket har betydt, at jeg nu ligger på 5 kilo under førgraviditetsvægten.
Jeg spiser altid sammen min søn, da jeg for guds skyld ikke ønsker, at han skal påtage sig et forkryblet forhold til mad lige som sin mor.
Men at jeg siger, at jeg nok ikke er 100 % rask, kommer ud fra det faktum, at jeg har et vist altal kilo, som jeg ikke ønsker at overskride - med mindre jeg er gravid