Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Vial

Pernille08 skriver:

Okay , tusinde tak . os selvom han kun er 7 uger ??

NEJ!

Læs sundhedsstyrelsens anbefalinger. Alt andet end mme og modermælk er bandlyst inden de 4 mdr..

...skriver moren, der begyndte på vælling en uge før de blev 4 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

KaMa skriver:

NEJ!

Læs sundhedsstyrelsens anbefalinger. Alt andet end mme og modermælk er bandlyst inden de 4 mdr..

...skriver moren, der begyndte på vælling en uge før de blev 4 mdr.

jaa , såå klog er jeg blevet .  - og rigtig dejligt med et sådan svar . 

Anmeld

18. februar 2011

Bryndis

Pernille08 skriver:

HAr du prøvede at suplere med MME i stedet , altså først give bryst og så en flaske , det gjorder jeg i starten , og der sov han bare fantastisk fra kl 23 23.30 til kl 6-7 stykker om morgnene . Men jo ældre han er blevet jo mindre sover han . 

Ja det har jeg prøvet og det hjælper desværre ikke. Det hjalp lidt de første dage men så derefter ville han spise lige så tit igen.
Min dreng får mad omkring kl 19.00, omkring 22.00, omkring kl 02-03.00 og ved 05 tiden vil han ind i min seng og ligge og der får han også lige lidt til at falde i søvn på. Så det er pænt tit han spiser.

Anmeld

18. februar 2011

Vial

Pernille08 skriver:

jaa , såå klog er jeg blevet .  - og rigtig dejligt med et sådan svar . 

Vil dog lige sige, at det måske slet ikke skyldes, at han er sulten, at han sover så skidt. Nogle børn er bange for natten. Prøv at gå til lægen og få en snak om det.

Alt madindtag før 6 mdr SKAL konsulteres med lægen eller SP.

Håber, at det bliver bedre med nattesøvnen.

Anmeld

18. februar 2011

oo

alright, jeg trækker mig, for jeg åbenbart total fejlinformeret, hvilket ærlig talt giver mig lidt knuder i maven

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

Bryndis skriver:

Ja det har jeg prøvet og det hjælper desværre ikke. Det hjalp lidt de første dage men så derefter ville han spise lige så tit igen.
Min dreng får mad omkring kl 19.00, omkring 22.00, omkring kl 02-03.00 og ved 05 tiden vil han ind i min seng og ligge og der får han også lige lidt til at falde i søvn på. Så det er pænt tit han spiser.

jaa det må man sige . 

øv øv , jaa vi har så problemer med han kun vil sove hos mig i vores seng lidt træls . 

og ja så vil han heller ikk altid sove . 

Anmeld

18. februar 2011

Lillefe

man kan jo bare give grød Sol får grød nu og hun er knap 4 måneder. Jeg kan ikke rigtig se logikken i vælling...

enig er også begyndt på grød to gange dagligt 

Anmeld

18. februar 2011

Bryndis

morethanperfect skriver:

Ja .. Det er tit og stå op og gi mad ..

Nu ammer jeg ikke , men min søn spiser også 230 Ml hver 3 time , hvilket jo er ret meget ..

Men han blir ikke vildt mæt af det ..

Men vælling er noget der dur her ..

Men husk du kan få mange forskellige svar på om man syns det er i orden eller ej .. Der er ikke mange der syns det er i orden , men det er op til en selv Min søn spiser det som det var slik , og blir mæt og glad af det Og har ik fået ondt i maven eller noget

Ja det var meget han spiser

Jeg mener også at jeg begyndte på vælling omkring 3 måneders alderen med min store søn og så grød lige inden han blev 4 måneder. Og han har aldrig haft problemer med maven eller noget.

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

KaMa skriver:

Vil dog lige sige, at det måske slet ikke skyldes, at han er sulten, at han sover så skidt. Nogle børn er bange for natten. Prøv at gå til lægen og få en snak om det.

Alt madindtag før 6 mdr SKAL konsulteres med lægen eller SP.

Håber, at det bliver bedre med nattesøvnen.

Årh , det kan da selvfølgelig godt være . hmm det har jeg slet ikk tænkt på . Vi har dog en lampe tændt og han sover altid hos mig da han ikk vil sove i sin egen seng . 

Anmeld

18. februar 2011

Vial

Tjuhl skriver:

alright, jeg trækker mig, for jeg åbenbart total fejlinformeret, hvilket ærlig talt giver mig lidt knuder i maven

Du er da på ingen måde fejlinformeret.

Vi har alle vores forskellige oplevelser OG der findes nok ikke to SP'er i DK, som er enige om, hvordan tingene skal være i et babyhjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.