Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.680 visninger
47 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

mortilnoahogmelina

Hvornår må du tidligst give vælling ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

oo

jeg talte med min SP i tirsdags og hun sagde at de dugfriske anbefalinger lyder på ingen vælling før 6 måneder

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Hvornår må du tidligst give vælling ....

Jeg gav mig søn vælling første gang da han var omkring 3 mdr. Det er der intet sket ved Men kan godt være man ikke MÅ før de 6 mdr

Anmeld

18. februar 2011

oo

man kan jo bare give grød Sol får grød nu og hun er knap 4 måneder. Jeg kan ikke rigtig se logikken i vælling...

Anmeld

18. februar 2011

oo

men nu kan jeg se at din søn kun lige er halvanden måned, så ville jeg vente noget tid før han fik andet end MME/MM

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Tjuhl skriver:

man kan jo bare give grød Sol får grød nu og hun er knap 4 måneder. Jeg kan ikke rigtig se logikken i vælling...

Min søn kan ik li grød

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

Tjuhl skriver:

Okay , tusinde tak for dit svar . 

Min søn er kun 7 uger , og jeg har bare hørt fra andre omveje fordi han ikk rigtig vil sove om natten , at jeg kunne prøv vælling . enten majsstivilse eller vælling . Eller os nan2 . 

hmm , min sp er desværre ikk speciel samarbejdsvillig og retter sig efter alle regler lidt svært så . Så jeg ved ikk hvad jeg skal tro på eller gøre . 

Jeg vil ikk give ham noget ør han er 3 måneder . Men ville så forsøge med noget der . 

Men hvad ??

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Okay , tusinde tak for dit svar . 

Min søn er kun 7 uger , og jeg har bare hørt fra andre omveje fordi han ikk rigtig vil sove om natten , at jeg kunne prøv vælling . enten majsstivilse eller vælling . Eller os nan2 . 

hmm , min sp er desværre ikk speciel samarbejdsvillig og retter sig efter alle regler lidt svært så . Så jeg ved ikk hvad jeg skal tro på eller gøre . 

Jeg vil ikk give ham noget ør han er 3 måneder . Men ville så forsøge med noget der . 

Men hvad ??

Jeg ville altså give ham vælling .. Selvom det frarådes .. Oscar sover tungt på det

Anmeld

18. februar 2011

Bryndis

morethanperfect skriver:

Jeg gav mig søn vælling første gang da han var omkring 3 mdr. Det er der intet sket ved Men kan godt være man ikke MÅ før de 6 mdr

Holdt din søn længere på vælling? Fx. om natten?

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Okay , tusinde tak fro dit svar . 

Du kan lige læse mit svar til THJUL . Der er historien omkring det hele nemlig . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.