Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

morethanperfect

Bryndis skriver:

Holdt din søn længere på vælling? Fx. om natten?

Ja . Han sover fra 18.00 indtil kl 24.00 og får mad og sover til 05.00 ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Jeg ville altså give ham vælling .. Selvom det frarådes .. Oscar sover tungt på det

Okay , tusinde tak . os selvom han kun er 7 uger ??

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Okay , tusinde tak fro dit svar . 

Du kan lige læse mit svar til THJUL . Der er historien omkring det hele nemlig . 

Ja har læst det ..

Min søn sov heller ik om natten , så prøvede med vælling , og det hjalp gevaldigt meget ..

Anmeld

18. februar 2011

Bryndis

morethanperfect skriver:

Ja . Han sover fra 18.00 indtil kl 24.00 og får mad og sover til 05.00 ca

Får han så vælling begge gange?

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Ja har læst det ..

Min søn sov heller ik om natten , så prøvede med vælling , og det hjalp gevaldigt meget ..

Okay , så kunne det da godt være et forsøg værd .  - tak for dit råd . 

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Okay , tusinde tak . os selvom han kun er 7 uger ??

Har han haft mave problemer eller lign. ??

Ville nok lige vente til han er over 2 mdr.. Som sagt var Oscar næsten 3 mdr. da han fik det Tror han var 2 en halv måned

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Okay , så kunne det da godt være et forsøg værd .  - tak for dit råd . 

Je har en opskrift hvis det er ?

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Bryndis skriver:

Får han så vælling begge gange?

Ja ... Han får ikke så meget om natten .. Men kl 18.00 ca spiser han 230 Ml.  Næsten hver gang ..

Anmeld

18. februar 2011

oo

morethanperfect skriver:

Min søn kan ik li grød

jamen hvor længe har du forsøgt at give ham grød, når han kun er 3 måneder??? De skal jo have en rigtig opstartsfase med grøden, det tager snildt en uge før de spiser rigtige grødmåltider! Til at starte med skal de jo smage og så skal de lære at mestre teknikken, munden skal bruges HELT anderledes når man spiser af ske end når man drikker  af flaske

til TS: jeg ville ikke give andet end MME/MM når han er 7 uger. Man kan ikke forvente at spædbørn sover igennem om natten så tidligt! og så ville jeg lytte til min SP og hvis jeg ikke brød mig om hende, ville jeg ringe til kommunen og få kontakt til en anden SP

Det er klart at man KAN give vælling og at man - med mindre barnet da ligefrem drukner i det med det samme - kan sige at det ikke "har gjort nogen skade" umiddelbart efter fodringen.

Men så let er det altså ikke, der er jo grunde til at man ikke anbefaler vælling før en hvis alder og der er i den grad en grund til at man ikke anbefaler spædbørn at få andet end MME/MM!! og det med skaden...jamen altså...det er jo den gode gamle traver

Jeg håber ikke der er nogen der fx laver (for) tidlig grødopstart/vællingopstart med deres børn blot ud fra nogle svar herinde  selv ville jeg aldrig gøre noget uden enten at konsultere mig med min SP eller researche det rigtigt.

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Har han haft mave problemer eller lign. ??

Ville nok lige vente til han er over 2 mdr.. Som sagt var Oscar næsten 3 mdr. da han fik det Tror han var 2 en halv måned

Jaa han har haft maveproblemer , han har haft noget omme i bækkenet som har blokkeret så han ikk kunne komme af med sin afførring , men det er gået i orden nu .

Jeg ville nog os lige vente til ahn avr lidt ældre . 

Vil meget gerne have din opskrift hvis det er , den kan jo sagtens ligge og vente til han blive gammel nok Tiden flyver jo afsted . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.