Jeg skal giftes!!! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

PernilleB

Anke skriver:

Årh, tak!!

Hehe, det har jeg skam også fundet ud af - sidder og kigger på brudekjoler, steder at holde det, buketter....

hehe, da jeg blev forlovet gik jeg heeeeeeelt grasat med a planlægge... endte med 3 kjoler og 2 mapper fyldt med info for vi valgte a vente for jeg er på KH... men glæder mig til dagen kommer... jeg har overvejet a vi gør det i skotland... der er så smukt oppe i højlandet, og min kæreste elsker whiskey.. og så holde en uges ferie og komme hej og holde feste, og så bare have familie med ovre, for det koster jo ikk alverden a komme derover, og min familie har venner derover de kan bo hos osv... og så en rude pige eller to og en forlover og bay, så er den klaret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anke skriver:

Tak for de søde ord!

Og hjertelig tillykke selv!!! Det må da være ret uvirkeligt, at det endelig er sket!?

Ja meget uvirkeligt, og jeg tror ikke helt på det endnu. Men dejligt er det helt bestemt.

Tillykke igen 

Anmeld

19. februar 2011

AWO

PernilleB skriver:

hehe, da jeg blev forlovet gik jeg heeeeeeelt grasat med a planlægge... endte med 3 kjoler og 2 mapper fyldt med info for vi valgte a vente for jeg er på KH... men glæder mig til dagen kommer... jeg har overvejet a vi gør det i skotland... der er så smukt oppe i højlandet, og min kæreste elsker whiskey.. og så holde en uges ferie og komme hej og holde feste, og så bare have familie med ovre, for det koster jo ikk alverden a komme derover, og min familie har venner derover de kan bo hos osv... og så en rude pige eller to og en forlover og bay, så er den klaret...

Du har da forhåbentlig ikke købt dem alle tre!!?

Uh, det lyder altså også flot, at tage til Skotland!! Sikke en baggrund at blive gift i...

For mig er kjolen næsten det allervigtigste lige nu - elsker brudekjoler!

Anmeld

19. februar 2011

AWO

Tanja84 skriver:

Vi valgte at blive vietaf økonimiske og praktiske årsager i sommers, efter jeg var blevet gravid.

Men grundet økonomi og graviditet har vi aftalt først at holde festen i år.

Vi kendte heldigvis en inde fra Rådhuset i København, og fik derfor lov til at komme helt op i Rådhustårnet og blive viet. Der er en helt fantastisk udsigt over hele København deroppefra, og var derfor en fantastisk oplevelse, trods det "blot" var en rådhusvielse.

Ja, det er da egentlig en meget smart måde at gøre det på.  Og hvor fedt, at i fik lov til at gøre noget særligt ud af rådhusbrylluppet!

Anmeld

19. februar 2011

DLM

århhhhh stort tillykke hvor var det romantisk

Anmeld

19. februar 2011

Thereseh

Anke skriver:

Wohoo, er bare så lykkelig!!!!!

Vi havde kærestedag i lørdags. Leons moster kom og passede Elina, og så tog vi på Nationalmuseet, hvor vi spiste brunch og tog på "hjertedate". I anledning af valentinsdag har de nemlig lavet en guide, hvor man kommer forbi forskellige kærlighedssymboliserende ting i deres udstillinger, og hvor der står lidt søde "date"spørgsmål.

Vi havde en rigtig hyggelig dag, og da vi så kom hjem, ventede der en stor buket med et dusin langstilkede roser på mig.  Wow, hvor blev jeg glad!

Resten af dagen hyggede vi, og lavede god aftensmad. Efter maden gik jeg så op for at putte Elina, mens Leon lavede dessert - og da jeg så kom hjem igen, var der lige pludselig 13 roser i buketten!! Og så gik han ellers på knæ, tog den 13., falske rose ud, åbnede den (for det var jo selvfølgelig en æske, forklædt som rose ), og spurgte, om jeg ville giftes med ham. Nøj, hvor jeg rystede!!!!  

Jeg er i den syvende himmel lige nu, og selvom det snart er en uge siden, får jeg stadig helt sommerfugle i maven af at genfortælle historien.

Vi skal dog først giftes næste forår, for jeg har måttet love højt og helligt, at jeg ikke går i gang med at planlægge (for meget ), inden specialet er afleveret.

Kærlig hilsen Anke, som nu er FORLOVET med verdens dejligste mand!!

Årh, hvor romantisk. Tillykke til jer begge 

Anmeld

19. februar 2011

Bavianis

Anke skriver:

Wohoo, er bare så lykkelig!!!!!

Vi havde kærestedag i lørdags. Leons moster kom og passede Elina, og så tog vi på Nationalmuseet, hvor vi spiste brunch og tog på "hjertedate". I anledning af valentinsdag har de nemlig lavet en guide, hvor man kommer forbi forskellige kærlighedssymboliserende ting i deres udstillinger, og hvor der står lidt søde "date"spørgsmål.

Vi havde en rigtig hyggelig dag, og da vi så kom hjem, ventede der en stor buket med et dusin langstilkede roser på mig.  Wow, hvor blev jeg glad!

Resten af dagen hyggede vi, og lavede god aftensmad. Efter maden gik jeg så op for at putte Elina, mens Leon lavede dessert - og da jeg så kom hjem igen, var der lige pludselig 13 roser i buketten!! Og så gik han ellers på knæ, tog den 13., falske rose ud, åbnede den (for det var jo selvfølgelig en æske, forklædt som rose ), og spurgte, om jeg ville giftes med ham. Nøj, hvor jeg rystede!!!!  

Jeg er i den syvende himmel lige nu, og selvom det snart er en uge siden, får jeg stadig helt sommerfugle i maven af at genfortælle historien.

Vi skal dog først giftes næste forår, for jeg har måttet love højt og helligt, at jeg ikke går i gang med at planlægge (for meget ), inden specialet er afleveret.

Kærlig hilsen Anke, som nu er FORLOVET med verdens dejligste mand!!

Ej helt ærligt - du har da bare verdens mest romantiske mand!!!! Ih, hvor lyder det bare som en fantastisk romantisk og skøn dag.

Stort tillykke!!

Anmeld

19. februar 2011

PernilleB

Anke skriver:

Du har da forhåbentlig ikke købt dem alle tre!!?

Uh, det lyder altså også flot, at tage til Skotland!! Sikke en baggrund at blive gift i...

For mig er kjolen næsten det allervigtigste lige nu - elsker brudekjoler!

Jeg har det nemlig osse, den mani med kjoler kjoler og kjoler..!!! de kan ikk blive smukke og store nok...

jeg har betalt de to a dem...

Anmeld

19. februar 2011

CmarianN

Anke skriver:

Åh... SUK!!  Hvor romantisk!

Vi har da vist begge været ret heldige med vores mænd.

Ja det lader det da til 

Anmeld

19. februar 2011

AWO

Bavianis skriver:

Ej helt ærligt - du har da bare verdens mest romantiske mand!!!! Ih, hvor lyder det bare som en fantastisk romantisk og skøn dag.

Stort tillykke!!

I knoow!!  Han er ret dejlig.  

Tusind tak for de søde ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.