Jeg skal giftes!!! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Lou87

CmarianN skriver:

På vores 7 års dag (som lå på en tirsdag) havde jeg aftenvagt til kl 21:30. Vi havde derfor aftalt, at vi skulle have kæreste-dag den kommende Lørdag.

Da jeg kom hjem kl. 22 sad manse inde i stuen i fint tøj, havde tændt (mange) levende lys, købt (asti) champange (som han ved jeg kan li), tilberedt chokolade-fondu med friske bær  Da vi sætter os for, at spise godterne, tager han mig i hånden og fortæller, at han har nogle ting han gerne vil sige til mig. 

Han kigger mig i øjnene og fortæller hvor højt han elsker mig og at han ikke vil leve uden mig (tror han har øvet talen mange gange, det lød næsten som om det stod i panden på mig + han havde skrevet stikord i håndfladen hvis han nu skulle glemme noget 

Dernæst gik han ned på knæ, tager en lille rød hjerteformet æske op af lommen og spørger om jeg vil gifte mig med ham 

Jeg stak i vræl og fik efter nogen hulken fremstammet og nikket ja!

Fantastisk mand - fantastisk minde 

Vi blev forlovet den 22/6-2010 og skal giftes den 22/6-2013, så vores 10 års dag (det er nemlig en lørdag )

Sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Lou87

Anke skriver:

Wohoo, er bare så lykkelig!!!!!

Vi havde kærestedag i lørdags. Leons moster kom og passede Elina, og så tog vi på Nationalmuseet, hvor vi spiste brunch og tog på "hjertedate". I anledning af valentinsdag har de nemlig lavet en guide, hvor man kommer forbi forskellige kærlighedssymboliserende ting i deres udstillinger, og hvor der står lidt søde "date"spørgsmål.

Vi havde en rigtig hyggelig dag, og da vi så kom hjem, ventede der en stor buket med et dusin langstilkede roser på mig.  Wow, hvor blev jeg glad!

Resten af dagen hyggede vi, og lavede god aftensmad. Efter maden gik jeg så op for at putte Elina, mens Leon lavede dessert - og da jeg så kom hjem igen, var der lige pludselig 13 roser i buketten!! Og så gik han ellers på knæ, tog den 13., falske rose ud, åbnede den (for det var jo selvfølgelig en æske, forklædt som rose ), og spurgte, om jeg ville giftes med ham. Nøj, hvor jeg rystede!!!!  

Jeg er i den syvende himmel lige nu, og selvom det snart er en uge siden, får jeg stadig helt sommerfugle i maven af at genfortælle historien.

Vi skal dog først giftes næste forår, for jeg har måttet love højt og helligt, at jeg ikke går i gang med at planlægge (for meget ), inden specialet er afleveret.

Kærlig hilsen Anke, som nu er FORLOVET med verdens dejligste mand!!

Neeeej hvor herligt !
STORT tillykke !

Det er jo bare en hver kvindes drøm og opleve det på sådan en romantisk måde.. smiler.
Gad godt vide om ikk han har været godt nervøs hele dagen hihi

Og suuuper flot ring - elsker mix af sølv og guld

Anmeld

18. februar 2011

CmarianN

Lou87 skriver:

Sødt

Jah helt vildt  og tak!

God weekend!

Anmeld

18. februar 2011

Lou87

CmarianN skriver:

Jah helt vildt  og tak!

God weekend!

I LI MÅDE

Anmeld

18. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Anke skriver:

Vi havde kærestedag i lørdags. Leons moster kom og passede Elina, og så tog vi på Nationalmuseet, hvor vi spiste brunch og tog på "hjertedate". I anledning af valentinsdag har de nemlig lavet en guide, hvor man kommer forbi forskellige kærlighedssymboliserende ting i deres udstillinger, og hvor der står lidt søde "date"spørgsmål.

Vi havde en rigtig hyggelig dag, og da vi så kom hjem, ventede der en stor buket med et dusin langstilkede roser på mig.  Wow, hvor blev jeg glad!

Resten af dagen hyggede vi, og lavede god aftensmad. Efter maden gik jeg så op for at putte Elina, mens Leon lavede dessert - og da jeg så kom hjem igen, var der lige pludselig 13 roser i buketten!! Og så gik han ellers på knæ, tog den 13., falske rose ud, åbnede den (for det var jo selvfølgelig en æske, forklædt som rose ), og spurgte, om jeg ville giftes med ham. Nøj, hvor jeg rystede!!!!  

Jeg er i den syvende himmel lige nu, og selvom det snart er en uge siden, får jeg stadig helt sommerfugle i maven af at genfortælle historien.

Vi skal dog først giftes næste forår, for jeg har måttet love højt og helligt, at jeg ikke går i gang med at planlægge (for meget ), inden specialet er afleveret.

EJJJJJJJ...

FEDTTTTTTTTTTTTT...

fed dag tro jeg da også lige på og flotte roser og ring*SS*...

mega tillykke med det..

Knus fra Henriette bare det var miggggggggg

Anmeld

18. februar 2011

Tanja84

Anke skriver:

Ja, eller værre endnu: hustru!!! Føj da..

HVornår blev du gift?

Ha, ha... ja om muligt, så er den altså værre

Vi blev viet på rådhuset d. 12. marts 2010, men holder holder først den store fest, og ny vielse d. 3. september i år

GLÆDER mig SÅÅÅÅÅÅ MEGET til den store dag

Anmeld

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nej hvor dejligt!! Og sikken skønt frieri !!

Stort tillykke! 

Anmeld

18. februar 2011

AWO

CmarianN skriver:

På vores 7 års dag (som lå på en tirsdag) havde jeg aftenvagt til kl 21:30. Vi havde derfor aftalt, at vi skulle have kæreste-dag den kommende Lørdag.

Da jeg kom hjem kl. 22 sad manse inde i stuen i fint tøj, havde tændt (mange) levende lys, købt (asti) champange (som han ved jeg kan li), tilberedt chokolade-fondu med friske bær  Da vi sætter os for, at spise godterne, tager han mig i hånden og fortæller, at han har nogle ting han gerne vil sige til mig. 

Han kigger mig i øjnene og fortæller hvor højt han elsker mig og at han ikke vil leve uden mig (tror han har øvet talen mange gange, det lød næsten som om det stod i panden på mig + han havde skrevet stikord i håndfladen hvis han nu skulle glemme noget 

Dernæst gik han ned på knæ, tager en lille rød hjerteformet æske op af lommen og spørger om jeg vil gifte mig med ham 

Jeg stak i vræl og fik efter nogen hulken fremstammet og nikket ja!

Fantastisk mand - fantastisk minde 

Vi blev forlovet den 22/6-2010 og skal giftes den 22/6-2013, så vores 10 års dag (det er nemlig en lørdag )

Åh... SUK!!  Hvor romantisk!

Vi har da vist begge været ret heldige med vores mænd.

Anmeld

18. februar 2011

AWO

Tanja84 skriver:

Ha, ha... ja om muligt, så er den altså værre

Vi blev viet på rådhuset d. 12. marts 2010, men holder holder først den store fest, og ny vielse d. 3. september i år

GLÆDER mig SÅÅÅÅÅÅ MEGET til den store dag

Er der en grund til, i har delt det op på den måde?

Uh, det kan jeg godt forstå!!! Det er jo pigedrømmen over dem alle..   

Anmeld

18. februar 2011

K&S

Anke skriver:

TILLYKE TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.