Wohoo, er bare så lykkelig!!!!!
Vi havde kærestedag i lørdags. Leons moster kom og passede Elina, og så tog vi på Nationalmuseet, hvor vi spiste brunch og tog på "hjertedate". I anledning af valentinsdag har de nemlig lavet en guide, hvor man kommer forbi forskellige kærlighedssymboliserende ting i deres udstillinger, og hvor der står lidt søde "date"spørgsmål.
Vi havde en rigtig hyggelig dag, og da vi så kom hjem, ventede der en stor buket med et dusin langstilkede roser på mig.
Wow, hvor blev jeg glad!
Resten af dagen hyggede vi, og lavede god aftensmad. Efter maden gik jeg så op for at putte Elina, mens Leon lavede dessert - og da jeg så kom hjem igen, var der lige pludselig 13 roser i buketten!! Og så gik han ellers på knæ, tog den 13., falske rose ud, åbnede den (for det var jo selvfølgelig en æske, forklædt som rose
), og spurgte, om jeg ville giftes med ham. Nøj, hvor jeg rystede!!!! 

Jeg er i den syvende himmel lige nu, og selvom det snart er en uge siden, får jeg stadig helt sommerfugle i maven af at genfortælle historien.
Vi skal dog først giftes næste forår, for jeg har måttet love højt og helligt, at jeg ikke går i gang med at planlægge (for meget
), inden specialet er afleveret.
Kærlig hilsen Anke, som nu er FORLOVET med verdens dejligste mand!!
Anmeld