Jeg skal giftes!!! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

AWO

Babyklar skriver:

ih sikke en romantisk måde han fik angeret det på altså - blir da lige en smule misundelig

stooor tillykke med det

Tusind tak!

Du må da bare se at få skubbet lidt til manden! Det hjalpæ her - efter et år eller to.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Moar2011

Anke skriver:

Tusind tak!

Du må da bare se at få skubbet lidt til manden! Det hjalpæ her - efter et år eller to.

heh , han har sagt han en dag nok skal slå mig om kuld, så det bliver vel når han er klar

Anmeld

18. februar 2011

AWO

lisbeth2910 skriver:

åhhhh hvor lyder det bare romantisk, fantastisk og vidunderligt!!

Rigtig meget tillykke!!!

Tusind tak, søde Lisbeth!!

Det var simpelthen den perfekte afslutning på en perfekt dag..

Og tænk, så skal Elina være brudepige!!  Hun er jo knap to år til den tid..

Anmeld

18. februar 2011

MetteDN

Hvor er det bare romantisk Tillykke ..

Anmeld

18. februar 2011

AWO

PernilleB skriver:

Fantastisk fundet på...!!! Hvor er jeg bare glad på dine vejne...!!! Stort tillykke..!!! Hehe, man kan aldrig 100% lade være med a planlægge bare lidt..!! tro mig... LoooL

Årh, tak!!

Hehe, det har jeg skam også fundet ud af - sidder og kigger på brudekjoler, steder at holde det, buketter....

Anmeld

18. februar 2011

Tanja84

GUd ja, kone!! Synes, det lyder så gammelt og voksent.

Jeg er helt vild med ringen. Den er meget enkel, men alligevel er der en stor symbolik i den, med de to sløjfer, der griber ind i hinanden og former én ring.

He, he... bare vent til han for første gang kalder dig KONEN. Man bliver føler sig totalt gammeldags, og tænker straks,  AAAhhhh... Men samtdig så kan man ikke lade værre med at blive varm indeni

Kan godt forstå du synes ringen er rigtig smuk. Kan også godt selv lide det enkle, med små og fine detaljer, og synes den er rigtig flot

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

Uhhh hvor romantisk.
Sidder her og er helt rørt.
Stooort tillykke.
Og et kæmpe knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. februar 2011

AWO

Tanja84 skriver:

He, he... bare vent til han for første gang kalder dig KONEN. Man bliver føler sig totalt gammeldags, og tænker straks,  AAAhhhh... Men samtdig så kan man ikke lade værre med at blive varm indeni

Kan godt forstå du synes ringen er rigtig smuk. Kan også godt selv lide det enkle, med små og fine detaljer, og synes den er rigtig flot

Ja, eller værre endnu: hustru!!! Føj da..

HVornår blev du gift?

Anmeld

18. februar 2011

AWO

SussieThyssen skriver:

Uhhh hvor romantisk.
Sidder her og er helt rørt.
Stooort tillykke.
Og et kæmpe knus

Kærligst
Sussie

Tusind tak for de søde ord!

Anmeld

18. februar 2011

CmarianN

Anke skriver:

Årh, tak! Ja, han kan sq godt, når han vil..

Hvordan friede din mand?

På vores 7 års dag (som lå på en tirsdag) havde jeg aftenvagt til kl 21:30. Vi havde derfor aftalt, at vi skulle have kæreste-dag den kommende Lørdag.

Da jeg kom hjem kl. 22 sad manse inde i stuen i fint tøj, havde tændt (mange) levende lys, købt (asti) champange (som han ved jeg kan li), tilberedt chokolade-fondu med friske bær  Da vi sætter os for, at spise godterne, tager han mig i hånden og fortæller, at han har nogle ting han gerne vil sige til mig. 

Han kigger mig i øjnene og fortæller hvor højt han elsker mig og at han ikke vil leve uden mig (tror han har øvet talen mange gange, det lød næsten som om det stod i panden på mig + han havde skrevet stikord i håndfladen hvis han nu skulle glemme noget 

Dernæst gik han ned på knæ, tager en lille rød hjerteformet æske op af lommen og spørger om jeg vil gifte mig med ham 

Jeg stak i vræl og fik efter nogen hulken fremstammet og nikket ja!

Fantastisk mand - fantastisk minde 

Vi blev forlovet den 22/6-2010 og skal giftes den 22/6-2013, så vores 10 års dag (det er nemlig en lørdag )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.