Øv Øv Øv og sgu... (Efterskole)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

SussieThyssen

eirene skriver:

Jeg sidder lige og kigger lidt på privatskole. Det var en mulighed.. For efterskole er da helt udelukket nu.

Vil helt klart anbefale en friskole frem for en privatskole.
men det er så blot min holdning.
Har selv gået på privatskole, samt været lærer både på friskoler, privatskoler og i folkeskolen.

Kig på denne side, hvis du har lyst..der er en oversigt over samtlige friskoler i Danmark

http://www.friskoler.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

eirene

Giraffen skriver:

Kan man slet ikke få tilskud hvis barnet ikke trives i skolen - altså af sociale årsager? Ligesom jeg mener man ku for et par år siden med ordblinde, adfærdsvanskelige og andre, der havde brug for ekstra opmærksomhed og hvor det kunne gavne på længere sigt at give tilskud? 

for jer - var selv på efterskole, tror det er det bedste, der nogensinde er sket for mig - ikke at det hjælper i jeres situation, men jeg ville ikke gi op det skader ikke at prøve at søge

Det gælder kun hvis barnet har særlige behov og har fået specialbehandling/undervisning i folkeskolen. Så der er ikke noget at hente der...

Anmeld

17. februar 2011

eirene

SussieThyssen skriver:

Vil helt klart anbefale en friskole frem for en privatskole.
men det er så blot min holdning.
Har selv gået på privatskole, samt været lærer både på friskoler, privatskoler og i folkeskolen.

Kig på denne side, hvis du har lyst..der er en oversigt over samtlige friskoler i Danmark

http://www.friskoler.dk/

Tak for det. Der ligger kun 1 friskole i nærheden af os. Jeg kan slet ikke tænke lige nu. Synes bare det er noget rod det hele. Men tak for din hjælp.

Anmeld

17. februar 2011

Giraffen

eirene skriver:

Det gælder kun hvis barnet har særlige behov og har fået specialbehandling/undervisning i folkeskolen. Så der er ikke noget at hente der...

ØV da

Jeg håber nu alligevel I finder en løsning eller et andet godt alternativ til jeres barn

Anmeld

17. februar 2011

SussieThyssen

eirene skriver:

Tak for det. Der ligger kun 1 friskole i nærheden af os. Jeg kan slet ikke tænke lige nu. Synes bare det er noget rod det hele. Men tak for din hjælp.

Det var så lidt.

Anmeld

17. februar 2011

Zafir

Fuck noget lort altså

Stakkels Juliepigen (og hendes mor!!!...)

Anmeld

17. februar 2011

eirene

Zafir skriver:

Fuck noget lort altså

Stakkels Juliepigen (og hendes mor!!!...)

Ja, rigtig træls...

Anmeld

17. februar 2011

Janni.

eirene skriver:

Nu havde vi endelig fundet pengene til at sende Julie på efterskole og så har de gudhjælpemig ændret i betalingsreglerne, så nu gælder både min og min mands indkomst. Det betyder at istedet for at skulle betale 31000,- skal vi nu betale 53000,- Det er bare umuligt. Hvordan kan de gøre det??

Jeg så ked af det og frustreret. Ved ikke hvad vi skal gøre andet end at lade hende fortsætte i den elendige klasse og så undervise hende hjemme....

Ej hvor er det bare belastende. Føler med jer 

Anmeld

17. februar 2011

wamse

Håber i kommer på en løsning

Jeg har været på kommunen og søge om hjælp til at min søn kan komme på efterskole, så håber de kan hjælpe.

Anmeld

17. februar 2011

louise8723

kunne i evt snakke med hendes klasselærer?

For da jeg gik i skole tilbød min lærer mig at hjælpe mig med at komme på efterskole med hjælp fra kommunen.. og jeg havde ikke problemer i skolen - kunne dog ikke med min mor og min mor nægtede at ville betale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.