Er ikke sikker på jeg kommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2008

birgittemarie

Hvordan gik begravelsen søde Line?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

linemus

birgittemarie skriver:

Hvordan gik begravelsen søde Line?

Tak, BM, det gik vel godt nok. Det var bare meget hårdere, end jeg havde regnet med, men hun var også en utroligt vellidt dame og højt elsket af alle børnebørn (og hun elskede os ligeså højt tilbage), så vi tudede næsten om kap, selvom hun blev 93 år og havde nogle meget sølle år tilsidst. Så det var godt hun fik fred, men man står pludselig og får det ene gode minde efter det andet, og selv om den tid har været passé længe, så er det jo nu definitivt slut.

Det var så lidt ubehageligt, at vi sad helt oppe langs med kisten, og jeg følte mig meget udstillet over for alle de fremmødte i kirken - havde lyst til at kravle ned og gemme mig under en dyne, så jeg kunne tude i fred. Og bagefter skulle de alle sammen give hånd og kondolere. Jeg blev så overvældet over alle de mennesker, der var mødt frem, at jeg tudede igen.

Jeg ved ikke helt, hvorfor det rørte mig SÅ meget, for har næsten lige været til min morfars begravelse, hvor jeg godt kunne styre mig. Men, tænker også at det jo var min fars mor - min far, som jeg heller ikke har mere, og nu er der kun min onkel tilbage på den side. Og så er jeg af en eller anden grund lidt skrøbelig for tiden (pylret, ville Kasper nok sige).

Bagefter smørrebrød m.m. var vi henne i hendes lejlighed, hvor jeg (som arving) skulle vælge, hvad jeg gerne ville have af ting, så de kunne få ryddet op. Også det var ret ubehageligt, og jeg følte et stort pres af at være i centrum. Ikke at jeg overhovedet vil lægge skyld på min familie, for de er de sødeste og rareste mennesker, så på den måde er det godt, at det ikke er noget problem at dele imellem os. Men jeg var helt baldret, da vi kørte hjem. Skal derned igen på fredag og hjælpe med oprydning, så jeg får kørt noget i denne uge.

Tak fordi du spurgte, det blev vist en længere udredning, men så kom jeg af med det :)

Knus Line

Anmeld

1. oktober 2008

linemus

Og undskyld alle, at jeg sådan roder rundt, men jeg har af svigerforældrene fået penge i fødselsdagsgave, som jeg bl.a. skal bruge på at tage til fest med jer, og så tør jeg da heller ikke andet end at komme - en sur Kalaha er vist ikke til at spøge med ;) (L)

Nu glæder jeg mig bare endnu mere :)

Knus Line

Anmeld

1. oktober 2008

Loggidut

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FEDT LINE.....OG YDERLIGERE KOMMENTARER SENERE...MENJEG HAR HUNDETRAVLT LIGE NU

MEN SÅ FEDT DU KOMMER!!!!

Anmeld

1. oktober 2008

ka li ja

ååhhh søde, først og fremmest er jeg SUPER DUPER MEGA GLAD!!! fordi du kommer.

og line, hold op det lyder hårdt..... men kan ikke helt forstå noget.. har du ikke din far mere? var det ikke ham der boede i horsens??
aj undskyld jeg sådan snager.. og undskyld hvis jeg spørger om noget hvis du i forvejen har snakket meget om det her inde.. men jeg er desværre gået glip af det hvis det er:$
ååhh jeg ville tude i en uge hvis min mormor døede.. hun betyder så meget for mig, så jeg ville ha det præcis lige som du beskriver du havde det!!! det er altid hårdt. uanset hvor gamle de er....

Anmeld

1. oktober 2008

linemus

Hej søde, det gør ikke noget, du spørger. Du har fået lidt forkert fat i det ;) Det er min nu afdøde farmor, der boede i Horsens, og min onkel og tante bor så i Stensballe (men har sat hus til salg og flytter til fanø), og så har jeg jo så fætre og kusine i byen. Min far er født i Horsens, men vi har altid boet nær Aalborg. Han døde desværre for 9 år siden. Han havde fået kræft uden vi eller ham selv vidste det og døde ret pludseligt.

Anmeld

1. oktober 2008

ka li ja

linemus skriver:

Hej søde, det gør ikke noget, du spørger. Du har fået lidt forkert fat i det ;) Det er min nu afdøde farmor, der boede i Horsens, og min onkel og tante bor så i Stensballe (men har sat hus til salg og flytter til fanø), og så har jeg jo så fætre og kusine i byen. Min far er født i Horsens, men vi har altid boet nær Aalborg. Han døde desværre for 9 år siden. Han havde fået kræft uden vi eller ham selv vidste det og døde ret pludseligt.

nå ok på den måde... ja jeg har hele tiden troet at du besøgte far i horsens.. meeen det kan jeg godt se nu du nok ikke gjorde.. aj hvor grimt at miste sin far på den måde!! min mor har selv haft kræft, så ved hvor ond en sygdom det er. men hun er heldigvis overlevet!
har du ikke din mor endnu så??

Anmeld

1. oktober 2008

linemus

ka li ja skriver:

linemus skriver:

nå ok på den måde... ja jeg har hele tiden troet at du besøgte far i horsens.. meeen det kan jeg godt se nu du nok ikke gjorde.. aj hvor grimt at miste sin far på den måde!! min mor har selv haft kræft, så ved hvor ond en sygdom det er. men hun er heldigvis overlevet!
har du ikke din mor endnu så??

Ja det har jeg heldigvis :) Man kan jo så sige, at han/vi er blevet forskånet for et langt/endeløst forløb med den grimme sygdom... Puha, vidste ikke din mor også har haft det. Jeg synes godt nok man kender mange der får det :(

Anmeld

1. oktober 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FEDT LINE.....OG YDERLIGERE KOMMENTARER SENERE...MENJEG HAR HUNDETRAVLT LIGE NU

Jaja, det er sgu tidskrævende at have en nyfødt.
We know!

Frem med jaderne!

Anmeld

1. oktober 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Loggidut skriver:

Jaja, det er sgu tidskrævende at have en nyfødt.
We know!

Frem med jaderne!

lol...din gamle elg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.