Er ikke sikker på jeg kommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. september 2008

linemus

Jeg undskylder meget for det sene tidspunkt at komme med sådan en udmelding, men det ser rigtig skidt ud med økonomien, og jeg har frygtelig travlt med studie, så med mindre der lige sker et mirakel de næste dage, kommer jeg desværre ikke på lørdag :'( Er frygteligt ked af det og synes det hele er noget lort. Knus Line - som skal bruge hele dagen i Horsens imorgen til begravelse :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

birgittemarie

Åh nej, bitte Line :( Hvem skal begraves? Jeg håber virkelig, du kommer med alligevel, så vi kan få lov at spise lagkage med dig og råbe hurra og feste med dig uden alle babyerne!! Knus fra Birgitte, som vil savne dig meget, hvis du ikke kommer :'(

Anmeld

30. september 2008

Loggidut

:( nej nej nej nu havde jeg lige glædet mig så vildt....ååååårrrrrrrrhhhh jeg håber så meget du kommer med, jeg vil bare ønske det så vildt!

Anmeld

30. september 2008

Tynen

:'( Håber der sker et mirakel inden lørdag!!!!

Anmeld

30. september 2008

linemus

Tak. Det er min søde gamle gamle farmor, der skal begraves.

Knus Line

Anmeld

30. september 2008

Tynen

Øv, hvor trist!! Sender min dybeste medfølelse! :'(

Anmeld

30. september 2008

Loggidut

jsmmen Linemus...du drikker bare af mine øller...kom nu...du skal altså med, nu havde jeg såååån glædet mig!

Anmeld

30. september 2008

Joan ( Smallie )

Øv håber på du kommer for jeg har altså noget til dig;)

Men ellers må jeg sende det til dig.

Joan

Anmeld

30. september 2008

Nadi

Åh nej dog!!! ØV BØV :'( -Nadia

Anmeld

30. september 2008

ka li ja

der er desværre ingen medfølelse her OVERHOVEDET!!!!! jeg kræver du kommer...... så håber godt nok også på et mirakkel!!! vores økonomi ser også lorte dårlig ud, og jeg ser aldrig mine unger, men jeg kommer alligevel line.. for din skyld!!!!! såååååååååå........(L) kom:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.