Kender I begrebet "Tigermor"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

misslea

KaLee skriver:

Må Wilma godt være med i PH?

GUUUUD manner... glemte Paradise!!!!

Hun må ABSOLUT IKKE VÆRE MED I PARADISE!!! Det er jo alle de ting, jeg nævnte samlet på ET sted!!!

hihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

M&F&C

Eva. skriver:

Det håber jeg at de vil opleve at det er...

De har heldigvis aldrig oplevet at blive mobbet eller drillet...om det er en tilfældighed ved jeg ikke, for de er ikke blandt de der der fører sig frem og er de smarte...hvis du forstår...de er vidst bare dem..heldigvis har de hinanden og en mor der heller aldrig har været den der råbte højest...

Men jo, jeg synes de er nogle gode drenge, jeg er i hvert fald glad for de altid har været vellidte og at jeg aldrig har oplevet de har generet nogen...det synes jeg er vigtigt...

De er vel egentlig bare neutrale - på en god måde? Hverken "the good guys" eller "the bad guys" føler sig generet ved deres tilstedeværelse, og det må jo være et skønt udgangspunkt. Så betyder det jo, at andre kan lide dem, ligesom de er

Hmm - jeg tænker også tit, når jeg betragter Frederikke, at hun er SÅ kærlig og omsorgsfuld.... fx hvis nogen slår sig, eller er kede af det, er hun lige på pletten med et kram og et "nåååååh" Hun roser hendes aldersvarende fætter, hvis hun synes han er sej eller dygtig til noget, hun måske ikke er helt skarp til. Hun kan godt dele sine legesager med andre, men de ting der står hende mest nært vil hun ikke dele (læs: hendes puttebamser, nusseklud), og hun holder på sin ret om, at de er HENDES - og her kæmper hun virkelig sin sag, og får lidt hjælp af hendes mor, som altså må give hende ret i, at man må gerne lave "fredninger"

Anmeld

17. februar 2011

Rockertand

blomst84 skriver:

Hahahaha har godt hørt om hende, hun er vidst blevet meget upopulær i USA, hvilket jo er en kende forståeligt.. Hendes egen søn har udtalt at han hellere ville fanges af politiet end af sin mor hmm det siger vidst alt om hendes opdragelses metode

Hun har 2 døtre..

Anmeld

17. februar 2011

Rockertand

Hørte godt om det i....øhhh....var det go' aften Danmark....men mener kvinden er kineser, eller er det helt galt? Anyways er det fuldstændig langt ude....stakkels stakkels stakkels børn!!

Hendes forældre er kinesere, hun blev født i USA et års tid efter forældrenes ankomst til staterne.

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

M&F skriver:

De er vel egentlig bare neutrale - på en god måde? Hverken "the good guys" eller "the bad guys" føler sig generet ved deres tilstedeværelse, og det må jo være et skønt udgangspunkt. Så betyder det jo, at andre kan lide dem, ligesom de er

Hmm - jeg tænker også tit, når jeg betragter Frederikke, at hun er SÅ kærlig og omsorgsfuld.... fx hvis nogen slår sig, eller er kede af det, er hun lige på pletten med et kram og et "nåååååh" Hun roser hendes aldersvarende fætter, hvis hun synes han er sej eller dygtig til noget, hun måske ikke er helt skarp til. Hun kan godt dele sine legesager med andre, men de ting der står hende mest nært vil hun ikke dele (læs: hendes puttebamser, nusseklud), og hun holder på sin ret om, at de er HENDES - og her kæmper hun virkelig sin sag, og får lidt hjælp af hendes mor, som altså må give hende ret i, at man må gerne lave "fredninger"

Så kan man heller ikke ønske mere...vel..end at se sine børn udvise omsorg for andre...det at de er mennesker der kan se hvad andre føler og formår og har overskud til at være der for andre...det er også i sådanne situationer at jeg bliver mest glad og stolt..

Anmeld

17. februar 2011

Rockertand

Jeg tror, at det har givet så megen mediebevågenhed, fordi hun har valgt at overføre kinesernes opdragelsesmetoder til hendes egne børn - og både Amy og døtrene burde jo være all-american og følge deres spilleregler, men der har hun så valgt anderledes.

Der er millioner af børn, der opdrages efter disse regler hver dag - ikke at det gør dem mere rigtige, men det gør dem så heller ikke mere forkerte - og i bund og grund er kinesernes opdragelse nok en grund til, at de er verdens førende udviklingsnation i dag. 

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Rockertand skriver:

Hendes forældre er kinesere, hun blev født i USA et års tid efter forældrenes ankomst til staterne.

Så kineser af oprindelse...mente nok jeg kunne huske det

Anmeld

18. februar 2011

M&F&C

Eva. skriver:

Så kan man heller ikke ønske mere...vel..end at se sine børn udvise omsorg for andre...det at de er mennesker der kan se hvad andre føler og formår og har overskud til at være der for andre...det er også i sådanne situationer at jeg bliver mest glad og stolt..

Vi er vist meget ens, på det punkt Mit moderhjerte bliver også helt varmt, når den egenskab viser sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.