Kender I begrebet "Tigermor"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

blomst84

Hahahaha har godt hørt om hende, hun er vidst blevet meget upopulær i USA, hvilket jo er en kende forståeligt.. Hendes egen søn har udtalt at han hellere ville fanges af politiet end af sin mor hmm det siger vidst alt om hendes opdragelses metode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

M&F&C

Eva. skriver:

Det er forhåbentlig en joke, ikke??

Hvis det er en tigermor, så er jeg vidst over i kattekillingmortypen..men jeg satster også bare på at mine børn skal blive hele mennesker ud fra hvad de indeholder og ikke ud fra hvad nogen andre ville ønske de indeholdt..

for forskellighed og indivualisme! OG selvstændighed!

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

M&F skriver:

for forskellighed og indivualisme! OG selvstændighed!

præcis...og finder man sig selv så skal man nok finde en plads i samfundet hvor der er brug for en...det er der lykken er, ikke at blive hvad andre vil have...det tror jeg i ´hvert fald på..

Anmeld

17. februar 2011

M&F&C

præcis...og finder man sig selv så skal man nok finde en plads i samfundet hvor der er brug for en...det er der lykken er, ikke at blive hvad andre vil have...det tror jeg i ´hvert fald på..

Jamen, jeg kunne ikke være mere enig!

Og som tilføjelse, til fx det med karaktere i skolen (når min datter engang bliver gammel nok til det): så længe mit barn har gjort hvad hun kan og magter, så kan intet mere forlanges! - og så har hun gjort et godt stykke arbejde, hvad enten det belønnes med topkaraktere eller bundkaraktere! For det siger SÅ lidt om hende, som menneske, hvad karakter hun får!

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

M&F skriver:

Jamen, jeg kunne ikke være mere enig!

Og som tilføjelse, til fx det med karaktere i skolen (når min datter engang bliver gammel nok til det): så længe mit barn har gjort hvad hun kan og magter, så kan intet mere forlanges! - og så har hun gjort et godt stykke arbejde, hvad enten det belønnes med topkaraktere eller bundkaraktere! For det siger SÅ lidt om hende, som menneske!

Lige netop...det taler jeg også med de store om..det handler ikke om at få en bestemt karakter..både en høj og en lav kan være skuffende, men det handler om evner og indsats og ikke andet.. det vigtigste og det jeg altid hører i skolen, er at mine unger er en god ven og at de har det godt socialt, så skal det andet nok komme med..

Anmeld

17. februar 2011

M&F&C

Eva. skriver:

Lige netop...det taler jeg også med de store om..det handler ikke om at få en bestemt karakter..både en høj og en lav kan være skuffende, men det handler om evner og indsats og ikke andet.. det vigtigste og det jeg altid hører i skolen, er at mine unger er en god ven og at de har det godt socialt, så skal det andet nok komme med..

Og så ejer de jo med garanti en fantatisk egenskab; EMPATI! - en af de egenskaber, jeg synes er så grueligt vigtig at lære! Så kan man altid lære ABC og at tælle, bagefter

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

M&F skriver:

Og så ejer de jo med garanti en fantatisk egenskab; EMPATI! - en af de egenskaber, jeg synes er så grueligt vigtig at lære! Så kan man altid lære ABC og at tælle, bagefter

Lige præcis...men det kan være hårdt at være følsomme drenge der mærker en masse fra andre og altid kæmper for de svage...men mon ikke det ender med at blive en fordel i den sidste ende...?

Anmeld

17. februar 2011

eElak

misslea skriver:

OOHHH NOOO!!!!

Fuck, hun er da helt væk!!!

Jeg ville dælme nødig være hendes børn!!! Shit!!!

Altså... nogle gange kan jeg da godt tænke:

Wilma må ikke gå til fester (når den tid kommer)

Wilma må IKKE sove hos drenge!!!

Wilma må ikke drikke alkohol!!!

Wilma må ikke ryge!!!

Wilma må IKKE tage til Sunny Beach!!!!

OSV OSV OSV OSV!!!!

Og halløjsovs... den lille dame er KUN 4 MÅNEDER!!! hihihi!!!

Meeeeen... jeg satser på at komme til fornuft.... om ikke andet så for Wilmas skyld..hihi!!

Må Wilma godt være med i PH?

Anmeld

17. februar 2011

M&F&C

Eva. skriver:

Lige præcis...men det kan være hårdt at være følsomme drenge der mærker en masse fra andre og altid kæmper for de svage...men mon ikke det ender med at blive en fordel i den sidste ende...?

Det er jeg meget sikker på! - hvem gider i sidste ende bruge tid på folk der træder på nogen der ligger ned?

Nej, så hellere have en rigtig ven, der kæmper sammen med en, selvom man måske er det svage led! Det lyder til du har nogen skønne drenge. Og så længe, at de også får støtte, og at der bliver lyttet til deres frustrationer (over f.eks. en der mobber i skolen), og der er enighed i, at man skal bare blive ved at være stærke sammen, så er jeg sikker på, de nok skal bevare den egenskab. For så kan de jo mærke, at det ikke er forgæves at kæmpe for sin ret

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

M&F skriver:

Det er jeg meget sikker på! - hvem gider i sidste ende bruge tid på folk der træder på nogen der ligger ned?

Nej, så hellere have en rigtig ven, der kæmper sammen med en, selvom man måske er det svage led! Det lyder til du har nogen skønne drenge. Og så længe, at de også får støtte, og at der bliver lyttet til deres frustrationer (over f.eks. en der mobber i skolen), og der er enighed i, at man skal bare blive ved at være stærke sammen, så er jeg sikker på, de nok skal bevare den egenskab. For så kan de jo mærke, at det ikke er forgæves at kæmpe for sin ret

Det håber jeg at de vil opleve at det er...

De har heldigvis aldrig oplevet at blive mobbet eller drillet...om det er en tilfældighed ved jeg ikke, for de er ikke blandt de der der fører sig frem og er de smarte...hvis du forstår...de er vidst bare dem..heldigvis har de hinanden og en mor der heller aldrig har været den der råbte højest...

Men jo, jeg synes de er nogle gode drenge, jeg er i hvert fald glad for de altid har været vellidte og at jeg aldrig har oplevet de har generet nogen...det synes jeg er vigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.