Mit barn mistrives :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

TbCp

Kristinewl skriver:

Ja, må have noget hjælp indover. Det er så svært at klare. Men du kender jo til børnehave og ked pige.  Godt Liva er blevet gladere for det.

Uha ja, jeg kender desværre godt til det.

Som mor vil man jo bare have at ens barn er glad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Lilac

Kristinewl skriver:

Må jeg skrive en personlig besked til dig??

Vil gerne have svar på nogle spørgsmål og tænker at det kunne være du kunne hjælpe??

Du skriver bare 

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

Kristinewl skriver:

Jeg sætter også meget pris på at de er ærlige overfor mig. Synes bare den var svær at sluge. Jeg er jo også "kun" vant til at være på den anden side af bordet. Håber de vil mødes i næste uge

Ja det er der virkelig ikke noget at sige til.... Knus

Anmeld

18. februar 2011

lion

Kristinewl skriver:

Ja, det gør ondt i mit hjerte bare at skrive det

Først vil jeg sige, dejligt at du ikke smutter, for jeg har jo været så heldig at møde dig og så hvor en dejlig og sød kvinde du er.

Fik helt ondt i hjertet over at Thea ikke har det godt i BH, tisser i sengen og bide negle. For det er jo ikke gode tegn, kommer det fra en der selv tissede i sengen som ca 10 årige og bed negle til jeg var ca 22år. (min barndom var også noget lort).

Men jeg håber at Bh vil holde møde med dig, så du kan få konkrete situationer af vide, og hvad du/I kan gøre ved det. Det kan måske også være en god ting at flytte BH, hvis Thea ikke har det godt med de meget større børn.

Tænk der er kun 4 mdr til Cassandra skal i BH, og jeg gruer mere og mere for det. Men jeg må snart kommer over i børnehaven en dag sammen med Cassandra.

Ja, hvor ville det være dejligt, hvis vi bare behøvede at knipse og tingene blev i orden.

Men jeg vil sende dig en masse knuz og gode ønsker herfra.

Anmeld

19. maj 2011

mathiasmaja31

hej jeg har nøgagtigt samme problem med min datter hun er 7 år næsten 8 vi har langt om længe fået skolen til at indstille hende til psykolog ved ppr så håber der snart sker noget

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Stakkels pige... Har slet ikke ord på hvad jeg skal sige... 

Jeg selv går også er sådan lidt... Ja.... 

Idag fik kæresten at vide da han hentede Julie, at hun var meget stille idag - Og børn kan vel også have dårlige dage som os voksne? 

Men det er anden gang, de efterfølgende dage, snakker hun helt vildt og er i godt humør... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.