Mit barn mistrives :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

KWL

msax skriver:

ØV, dte gør mig ked af det at læse dit indlæg. Børn skal være glade og have det godt - BASTA. Men ved godt verden bare ikke lige altid gør som man beder den om - selvom det sku ville være rart.

Undre mig over at de ikke siger det "ordenligt" til dig. Det er da et ret vigtigt emne, og ja du skal tage fat i hendes kontakt pædagog og sige du gerne vil have et møde.

Hvor gammel er det nu din store pige er? tænker det da ikke er unormalt at bruge natble, så den ville jeg ikke være bekymret over.

Håber de har nogle kloge ord og gode ideer nede i børnehaven. så du kan få en glad pige igen

Ja nemlig BASTA!!  For pokker jeg ville bare så gerne bare holde om hende og skide på resten af verden.

Thea er 4 år. Så det er ikke så unormalt med bleen om natten. Det unormale er bare at hun i et år ikke tissede i sengen og var ble fri og vupti startede det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

KWL

TbCp skriver:

Åhh stakkels lille pige Hvor det dog bare rammer lige i hjertet!

Sådan skal børn jo slet ikke gå og have det...

Jeg har ikke nogle kloge ord, men synes det lyder meget fornuftigt hvad de andre her i tråden siger om ordentligt svar fra pædagogerne, PPR m.v.

Ja, må have noget hjælp indover. Det er så svært at klare. Men du kender jo til børnehave og ked pige.  Godt Liva er blevet gladere for det.

Anmeld

17. februar 2011

KWL

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg græder helt nu! stakkels lille Thea pige! øv hvor gør det ondt helt inde i hjertet!

jeg tænker lidt på om der er mulighed for noget børnepsykolog? i har gjort et stort stykke arbejde med at få hende til at føle sig tryg.... men måske i kunne have gavn af at få nogle ideer til hvordan i bedst kommer videre...

hvordan har du det selv Kristine? tænker rigtig ofte på dig!

Har selv tænkt på en børnepsykolog. Men tror at jeg vil prøve at finde svaret selv i første omgang. Men der skal ikke gå længe inden jeg tager "stærkere" midler ibrug.

Vi snakker lige nu om at flytte hende til en anden børnehave der er mindre og hvor stuerne er aldersopdelt. Hun er nemlig ikke så glad for de store førskolebørn. Der er heller ikke mange på hendes alder på stuen de er meget mindre eller meget større.

Åh...Karina. Lad være med at spørge til mig lige pt.

KNUS

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

Har selv tænkt på en børnepsykolog. Men tror at jeg vil prøve at finde svaret selv i første omgang. Men der skal ikke gå længe inden jeg tager "stærkere" midler ibrug.

Vi snakker lige nu om at flytte hende til en anden børnehave der er mindre og hvor stuerne er aldersopdelt. Hun er nemlig ikke så glad for de store førskolebørn. Der er heller ikke mange på hendes alder på stuen de er meget mindre eller meget større.

Åh...Karina. Lad være med at spørge til mig lige pt.

KNUS

du ved jeg er lige her!

det lyder fornuftigt med en mindre BH!

Anmeld

17. februar 2011

KWL

idamaria83 skriver:

Åh nej, hvor gør det mig ked helt dybt indeni - sådan er der bare ingen børn, der skal have det!!!! Og hvor er det lousy at give sådan en besked henover hovederne på ungerne i en afhentningssituation - øv for det! I må have en snak med børnehaven, og som Iben foreslår får PPR ind over det, så I kan få Thea på ret køl igen....

Ja, noget må der gøres! og snart. Jeg tager mig selv i at tude når jeg kigger på hende. Ikke rart.

Anmeld

17. februar 2011

KWL

Chatarina skriver:

åhh det kan man da ikke bare sige i sådan en smalltalk!! kræv et møde. måske skal pædagogerne også gøre en ekstra indsats!!!

Men måske er det bare nødtil at være her hjemme fra det kommer. Jeg ved ikke. Føler bare ikke de prøver at forstå hende. Men måske er hun et underligt barn??

Anmeld

17. februar 2011

KWL

Metchen skriver:

Jeg synes som de andre, at det er super mærkeligt at give dig den besked 5 min før I er på vej ud af døren.

Så kan man ellers gå hjem og være  ulykkelig over det. Dårlig stil.

Det er ikke rart at høre, at Thea har det skidt i børnehaven. Men prøv at få en snak med pædagogerne, og eventuelt få en henvisning til en der er vant til at tale med "nervøse" børn, hvis man kan sige det.

Du får et kæmpe kram herfra, og så håber jeg at det løser sig for jer.

Tak for svar.

Det er bare noget ...

Jeg ville bare ønske at det gik over med et knips med fingrene men det er nok for naivt

Anmeld

18. februar 2011

Bondepigen

Kristinewl skriver:

Ja tænker der skal nogle til at hjælp. Måske PPR. Men ved fra mit arbejde at der er lang vente tid. Men lad os nu se om en meget plagende mor kan hjælpe på det

Ok, her i Herning kommune kunne de hurtigt hjælpe Emma i hvert fald. Vi blev nødt til at sige, at de lige skulle klappe hesten, så hun kunne få en chance i den nye DP, og så viste det sig jo slet ikke at være nødvendigt... Men der er sikkert forskel fra kommune til kommune..

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

sender dig et kæmpr kram søde.
Nu har vi skrevet lidt sammen, men synes det lyder helt vildt godt med en overflytning hvis der ikke er konkrete grunde der kan gøres noget ved. For måske er stedet bare Ikke hende..

Sender dig og familien alle mine bedste tanker og håber snart i er på den anden side.

Anmeld

18. februar 2011

Ida.

Kristinewl skriver:

Ja, noget må der gøres! og snart. Jeg tager mig selv i at tude når jeg kigger på hende. Ikke rart.

Nej dét går da ikke men kan godt forstå dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.