De unge mødre i aften....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

benjamins'mor skriver:

Det er da altid noget at de selv kan se det. Men lugten af kattepis og lort vil altid hænge der.

Og så forstår jeg ikke hvordan de tør vise deres lejlighed frem sådan på tv. Jeg ville delme være flov.

den forståelse tror jeg ikke de har... men vi kender heller ikke deres forudsætninger jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Benjamins'mor

Ni-ko-li-ne skriver:

den forståelse tror jeg ikke de har... men vi kender heller ikke deres forudsætninger jo

Det er self. rigtigt nok. Men jeg ville nok lige rydde lidt op når jeg vidste der kom et kamerahold.

Anmeld

16. februar 2011

henh01

Fru Nielsen skriver:

Er ikke kun den her tråd, men sådan generalt...... For syntes virkelig det er så lavt som folk herinde kan hæve sig over mange af pigerne....

ja gu er nogen af dem ikke skide smarte hverken at se eller høre på, men tror vi alle har vores svagheder....

Jeg tænker lidt om man debatere de unge mødre, for selv at føle sig hævet?? ved det ikke bare en tanke...

Jeg tror det så og simpelt handler om at nogle unge mødre/gravide frivilligt melder sig til et reality program der selvf vil være omtalt.

Når man ser et sådan program med sådan en flok unge mennesker der ligger langt fra hvad mange andre mødre ville accepterer som et liv eller hjem for sine børn, lægger det jo automatisk op til diskussion, alt andet ville være unormalt. Det er ikke kun os som nysgerrige privatpersoner der debatere dette program, særligt bliver det brugt på kommunen som udgangspunkt til obs familier.

Anmeld

16. februar 2011

Carina1977

benjamins'mor skriver:

Jeg har lige et spørgsmål ang. noget en af dem i aftenens unge mødre gjorde.

Må man godt fodre sit marsvin eller hamster eller hvad det var med toastbrød?

Jo hvis det er tørt brød, må de gerne få det

Anmeld

16. februar 2011

Fru Nielsen

henh01 skriver:

Jeg tror det så og simpelt handler om at nogle unge mødre/gravide frivilligt melder sig til et reality program der selvf vil være omtalt.

Når man ser et sådan program med sådan en flok unge mennesker der ligger langt fra hvad mange andre mødre ville accepterer som et liv eller hjem for sine børn, lægger det jo automatisk op til diskussion, alt andet ville være unormalt. Det er ikke kun os som nysgerrige privatpersoner der debatere dette program, særligt bliver det brugt på kommunen som udgangspunkt til obs familier.

Jamen kan godt se hvad i alle sammen mener, jeg forstår bare ikke hvorfor man skal hæve sig over andre ved at hakke ned på dem...

Hvorfor ikke prøve at tænke på det positive de gør???

Anmeld

16. februar 2011

Carina1977

Perl skriver:

nej for de kan dø af det..

Nå, nu ved jeg ikke om der er forskel på kaniner og marsvin. Men jeg har læst at i hvert fald marsvin, godt må få tørt brød. Vi har marsvin herhjemme, så vi har læst en del om det

Anmeld

16. februar 2011

132319

Jeg har set de første fire afsnit af DUM i denne sæson, efter egentlig at have boycuttet programmet.

Det gør jeg så DEFINITIVT nu! -Specielt én deltager kan simpelthen få mig til at sidde og få ondt i maven og tænke "Stakkels stakkels barn"

Det er min tid alligevel for dyrebar til 

Anmeld

16. februar 2011

henh01

Fru Nielsen skriver:

Jamen kan godt se hvad i alle sammen mener, jeg forstår bare ikke hvorfor man skal hæve sig over andre ved at hakke ned på dem...

Jeg føler ikke jeg hæver mig, jeg ser hvad jeg ser gennem mine øjne og som fagperson kan jeg ikke andet end at undres.

Jeg synes nu også at der ofte er positivitet omkring DUM deltagerne.

Sålænge man husker på IKKE at skære alle unge mødre over en kam og dømme dem efter hvad man ser på TV og man ligeledes husker på, at DUM er klippet så vi undres så kan jeg ikke se problemet i at det bliver debateret.

Du må indrømme at der i dag ikke skete ret meget der var værd at kommentere med et positivt øjemed?

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Fru Nielsen skriver:

jeg tror at grunden til at der bliver talt om det negative er, at det jo er det man ser som forkert... og det de bør lave om på...

de gør også alle positive ting.... men dem behøver de ikke lave om

Anmeld

16. februar 2011

Benjamins'mor

Carina1977 skriver:

Jo hvis det er tørt brød, må de gerne få det

Det var det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.