Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige et spørgsmål ang. noget en af dem i aftenens unge mødre gjorde.
Må man godt fodre sit marsvin eller hamster eller hvad det var med toastbrød?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej det er ikke særligt sundt.. men de virker da vist heller ikke helt normale.. og sig mig engang var hun ikke 28? er det en ung mor? eller kan de ikke få nogen til at medvirke mere så nu finder de de ældste mest nussede mennesker?
benjamins'mor skriver: Jeg har lige et spørgsmål ang. noget en af dem i aftenens unge mødre gjorde. Må man godt fodre sit marsvin eller hamster eller hvad det var med toastbrød?
Jeg synes også at det var lidt mærkeligt... Det er en kanin....
Griner..
Aner intet om dyr, men lige det par satte også sine spor i min hukommelse og har sat et lille spor af bekymring for deres kommende barn.
Perl skriver: Nej det er ikke særligt sundt.. men de virker da vist heller ikke helt normale.. og sig mig engang var hun ikke 28? er det en ung mor? eller kan de ikke få nogen til at medvirke mere så nu finder de de ældste mest nussede mennesker?
hun var 20 og hende forlovede 28
hun er 20, han er 29
Hvis dyret ska ha brød, ska det være knastørt.Man gir ikk en kanin alm. blødt toastbrød
hun er 20 han er 28
tænker nu mere over det rod de lever i, det ville jeg slet ikke kunne holde ud, puha! Kan næsten lugte hvordan der lugter hjemme hos dem med alle de dyr i sådan en lejlighed!
henh01 skriver: Griner.. Aner intet om dyr, men lige det par satte også sine spor i min hukommelse og har sat et lille spor af bekymring for deres kommende barn.
LILLE? jeg vil sige stort.. skræmmende kommer til at tænke på nogen jeg helst ikke vil nævne herinde..
Der har været en tråd om det tidligere i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128