De unge mødre i aften....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

afrobabies

henh01 skriver:

Griner..

Aner intet om dyr, men lige det par satte også sine spor i min hukommelse og har sat et lille spor af bekymring for deres kommende barn.

Det så meget uoverskueligt ud i den lejlighed, hvis du spørger mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Lillefe

*Sofie* skriver:

Hvis dyret ska ha brød, ska det være knastørt.
Man gir ikk en kanin alm. blødt toastbrød

nej for de kan dø af det..

Anmeld

16. februar 2011

S.Maria

Perl skriver:

Nej det er ikke særligt sundt.. men de virker da vist heller ikke helt normale.. og sig mig engang var hun ikke 28? er det en ung mor? eller kan de ikke få nogen til at medvirke mere så nu finder de de ældste mest nussede mennesker?

Det var vist manden der var 28 og hun ville gerne ha børn inden hun blev 25, hun nævnte vist ikke hvor gammel hun var....

Anmeld

16. februar 2011

Lillefe

linselouise skriver:

hun er 20 han er 28

tænker nu mere over det rod de lever i, det ville jeg slet ikke kunne holde ud, puha! Kan næsten lugte hvordan der lugter hjemme hos dem med alle de dyr i sådan en lejlighed!

Nå ok.. hehe men hold da kæft hvor bor de usselt og de er godt nok nussede...

Anmeld

16. februar 2011

otlitrom

Jeg ventede vare på aftenens DUM-tråd. Den er stensikker hver gang, at der lige er et eller andet der kan vendes

Jeg tror ikke det er sundt for kaninen at spise toastbrød.. Min mave kan i hvert fald ikke lide det, så det tænker jeg heller ikke kaninens kan?

Vores kat ville blive noget fornærmet over at få sådan en stukket i madskålen i hvert fald. (Og ja, jeg ved godt det andet var en kanin )

Anmeld

16. februar 2011

Kamulla

det er da noget værre rod at bo i!!! og så forstår jeg ikke hvorfor Hannah ikke smutter ud i bad med en svamp og fjerner den gulerods farve hun har rullet sig i...

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg ventede vare på aftenens DUM-tråd. Den er stensikker hver gang, at der lige er et eller andet der kan vendes

Jeg tror ikke det er sundt for kaninen at spise toastbrød.. Min mave kan i hvert fald ikke lide det, så det tænker jeg heller ikke kaninens kan?

Vores kat ville blive noget fornærmet over at få sådan en stukket i madskålen i hvert fald. (Og ja, jeg ved godt det andet var en kanin )

så du deres rod?

Anmeld

16. februar 2011

Lillefe

victoria2008 skriver:

hun er 20, han er 29

ok havde bare læst forkert så..

Anmeld

16. februar 2011

Benjamins'mor

Perl skriver:

Nej det er ikke særligt sundt.. men de virker da vist heller ikke helt normale.. og sig mig engang var hun ikke 28? er det en ung mor? eller kan de ikke få nogen til at medvirke mere så nu finder de de ældste mest nussede mennesker?

Jeg ved det ikke. Eller også kan de kun finde VIRKELIGT dumme mennesker nu. For alle de andre har vel indset at man bliver udstillet som en dårlig mor.

Anmeld

16. februar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

så du deres rod?

Næh, var der rodet

Ja, jeg bemærkede godt de 14 kg pap de havde strøet med let hånd ud over lejligheden.. Og den mælk der stod på sofabordet.. Gad vide, hvor længe den har stået der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.