De unge mødre i aften....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Benjamins'mor

Sallisørøver skriver:

det er da noget værre rod at bo i!!! og så forstår jeg ikke hvorfor Hannah ikke smutter ud i bad med en svamp og fjerner den gulerods farve hun har rullet sig i...

Det med Hannah undrede mig også lidt. Hun plejer da ikke have så meget snask i hovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Fru Nielsen

benjamins'mor skriver:

Det er nu ikke så meget for at kritisere, men det er da ikke normalt at give sit dyr toastbrød?

Er ikke kun den her tråd, men sådan generalt...... For syntes virkelig det er så lavt som folk herinde kan hæve sig over mange af pigerne....

ja gu er nogen af dem ikke skide smarte hverken at se eller høre på, men tror vi alle har vores svagheder....

Jeg tænker lidt om man debatere de unge mødre, for selv at føle sig hævet?? ved det ikke bare en tanke...

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Fru Nielsen skriver:

Nope så det ikke... Efter vi er flyttet har vi ikke kanal4!

pap og papir over alt! hund og kat og ingen støvsugning... madvarer hist og pist... køkken med gamle madrester med masser af sorte fluer der hygger sig... et køkkenbord der er fyldt med gamle madrester og skrald... midt i det hele en stor sort skraldesæk fyldt med skrald...

det ene værelse bruger de til en kat der ikke er renlig = den skider over alt på gulvet!!!!!! og der skal der laves børneværelse!!!

af positive ting kan nævnes at de er klar over at der roder og de vil af med hunden og katten inden baby kommer

Anmeld

16. februar 2011

maria_wlt

Den ene er dummere end den anden.. HOLD op hvor er det program bare ikke noget værd mere..

De burde sku ha en VOKSEN tilknyttet alle sammen...

Anmeld

16. februar 2011

Benjamins'mor

Fru Nielsen skriver:

Er ikke kun den her tråd, men sådan generalt...... For syntes virkelig det er så lavt som folk herinde kan hæve sig over mange af pigerne....

ja gu er nogen af dem ikke skide smarte hverken at se eller høre på, men tror vi alle har vores svagheder....

Jeg tænker lidt om man debatere de unge mødre, for selv at føle sig hævet?? ved det ikke bare en tanke...

Jeg ved det ikke. Nogle af dem i de tidligere sæsoner var da kvikke nok. Men nogle har altså også bare været ret uheldige i lige det kameraet skyder.

Anmeld

16. februar 2011

Fru Nielsen

Ni-ko-li-ne skriver:

pap og papir over alt! hund og kat og ingen støvsugning... madvarer hist og pist... køkken med gamle madrester med masser af sorte fluer der hygger sig... et køkkenbord der er fyldt med gamle madrester og skrald... midt i det hele en stor sort skraldesæk fyldt med skrald...

det ene værelse bruger de til en kat der ikke er renlig = den skider over alt på gulvet!!!!!! og der skal der laves børneværelse!!!

af positive ting kan nævnes at de er klar over at der roder og de vil af med hunden og katten inden baby kommer

Lyder da ikke lækkert nej, men er jo ikke kun nu... Det er hver evig eneste tirsdag og onsdag der kommer en ny tråd om hvor forfærdelige de unge mødre er.....

Anmeld

16. februar 2011

Karina84

benjamins'mor skriver:

Nå okay, det havde jeg ikke lige set.

Hehe nej det regnede jeg heller ikke med  Det er også bare mig der har brugt aaaalt for meget tid herinde i dag

Anmeld

16. februar 2011

Benjamins'mor

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er da altid noget at de selv kan se det. Men lugten af kattepis og lort vil altid hænge der.

Og så forstår jeg ikke hvordan de tør vise deres lejlighed frem sådan på tv. Jeg ville delme være flov.

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Fru Nielsen skriver:

Lyder da ikke lækkert nej, men er jo ikke kun nu... Det er hver evig eneste tirsdag og onsdag der kommer en ny tråd om hvor forfærdelige de unge mødre er.....

det er sandt.... og sådan vil det nok være til al evighed

ligesom ryger tråde, tråde om sukker indtag, tråde om dårlig stemning osv...

Anmeld

16. februar 2011

Benjamins'mor

Karina84 skriver:

Hehe nej det regnede jeg heller ikke med  Det er også bare mig der har brugt aaaalt for meget tid herinde i dag

Jeg har nu også siddet her hele dagen, men det var ikke lige noget jeg havde lagt mærke til nej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.