Ungernes yndlingsret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2008

Nadi

Lise skriver:

Nadi skriver:

Vindruer!!
8(

:))

Seriøst?

Ja den er sgu god nok. Hvis han først har fået et par vindruer så vil han absolut ikke have andet, selvom det er noget lækkert morgenmad, middagsmad eller aftensmad vi skal have.
Så ja vindruer er et sikkert hit her hos os ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

ivfmarie

Bare jeg vidste det..... :(

De sidste mange, mange aftensmåltider er end i skrig of skrål fordi han ikke vil spise selvom han er dødsens sulten. Lige for tiden er det eneste sikre pulvergrød - som i købe-færdig-pulver-grød!! Sikke en falliterklæring for en stakkels wannabe corny-mom der ellers har holdt på at lave alt maden selv!

Jeg hååååber at det er kindtænder der har gjort min ellers madglade dreng til et kræsent bæst.

Marie - for første gang frustreret over mad-halløjet

Anmeld

29. september 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Bare jeg vidste det..... :(

De sidste mange, mange aftensmåltider er end i skrig of skrål fordi han ikke vil spise selvom han er dødsens sulten. Lige for tiden er det eneste sikre pulvergrød - som i købe-færdig-pulver-grød!! Sikke en falliterklæring for en stakkels wannabe corny-mom der ellers har holdt på at lave alt maden selv!

Jeg hååååber at det er kindtænder der har gjort min ellers madglade dreng til et kræsent bæst.

Marie - for første gang frustreret over mad-halløjet

Åh altså...de aftener har vi også haft mange af - men det har heldigvis været en periode, som typisk er endt med at der er kommet to tænder frem.. Men det er sgu hårdt mens det står på.

Håber han snart bliver normaliseret (H)

Anmeld

29. september 2008

Mary

Udover det tidligere nævnte, så hopper vi også på vindrue-vognen :D Det spiser hun som slik.... men vil ikke ha is :-o

Anmeld

29. september 2008

Marco2

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Her virker det som INTET!! Hun gider sgu stort set ikke spise noget som helst. Er ved at gå ud af mit gode skind for at finde på noget hun vil spise...jo hvidt brød med smør, men det kan hun jo ikke leve af...:'( Det madsjov fortsætter sgu i en uendelighed herhjemme. Hader hader hader aftensmadsseancerne for hun vil ikke spise. Vil bare ha' sin flaske. Og så er der nok nogen der vil sige at vi skal droppe den, men så får hun jo slet ikke noget at spise... :'( AG - stadig frustreret over det madpis..[/citat] Ej for hulen, AG... Kæmper I stadig sådan med det mad-halløj? Det lyder godt nok ikke sjovt! Hvad med i vuggestuen, spiser hun heller ikke der? [/citat] Ja, det er pisse trælst! For at sige det mildt. Og nej, det er også den store issue i vuggestuen medmindre hun får en bolle med smør med. Men det kan hun jo for fanden ikke leve af. Det madhalløj er simpelthen bare det sværeste ved det her babyhalløj. Og hun er jo ikke nogen baby mere.... AG

Anmeld

29. september 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Her virker det som INTET!! Hun gider sgu stort set ikke spise noget som helst. Er ved at gå ud af mit gode skind for at finde på noget hun vil spise...jo hvidt brød med smør, men det kan hun jo ikke leve af...:'( Det madsjov fortsætter sgu i en uendelighed herhjemme. Hader hader hader aftensmadsseancerne for hun vil ikke spise. Vil bare ha' sin flaske. Og så er der nok nogen der vil sige at vi skal droppe den, men så får hun jo slet ikke noget at spise... :'( AG - stadig frustreret over det madpis..[/citat] søde søde søde!!!! det problem har vi altid haft med alexander... men... kunne du ikke få hende til at spise noget sidst på eftermiddagen i stedet for?? så du ikke går op i om det er aftensmad hun får, men at hun bare får et godt måltid om dagen. fx kl 4 eller 5.. her hjemme går vi nogen gange for meget op i om den store spiser, og så ryger der ingenting ned.. men får han lov at få mad inden han blir for træt, så ryger der meget mer ind. knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.