Ungernes yndlingsret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2008

Nadi

Vindruer!!
8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Tja, i tråd med mine tidligere indlæg om bekymringer vedr. vægt osv. fremgår det vist meget godt at Carolines favorit er.... MAD.

Især laks med kartofler og hollandaise, ostehaps, æbler, bananer, vandmelon - generelt bare al frugt - lasagne, men helst den hjemmelavede og kylling og alm. kartofler. Rugbrød med leverpostej er også et hit...

Til gengæld er kogte gulerødder komplet NO GO!!!

Det mest mærkelige hun spiser er citroner... lykken er gjort hvis hun får lov at gnaske i en citronbåd, når vi får fisk...8(

Anmeld

29. september 2008

Marco2

Her virker det som INTET!! Hun gider sgu stort set ikke spise noget som helst. Er ved at gå ud af mit gode skind for at finde på noget hun vil spise...jo hvidt brød med smør, men det kan hun jo ikke leve af...:'( Det madsjov fortsætter sgu i en uendelighed herhjemme. Hader hader hader aftensmadsseancerne for hun vil ikke spise. Vil bare ha' sin flaske. Og så er der nok nogen der vil sige at vi skal droppe den, men så får hun jo slet ikke noget at spise... :'( AG - stadig frustreret over det madpis..

Anmeld

29. september 2008

Rasmine

KYLLING!!!
Bare kylling, og ikke noget af det tilbehør som plejer at følge med.
Gok gok.

Anmeld

29. september 2008

Lise

Ha, jeg kommer lige i tanke om flere ting Simon elsker:

RISENGRØD!!! Hårhhårh - så skal der skovles :P

Og hvis vi får noget med en hjemmelavet dressing - f.eks. igår fik vi bagte rodfrugter, kylle og hjemmelavet karry/hvidløgsdressing... så æder han først dressingen. Den gris! :))

Anmeld

29. september 2008

Astrid P

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Her virker det som INTET!! Hun gider sgu stort set ikke spise noget som helst. Er ved at gå ud af mit gode skind for at finde på noget hun vil spise...jo hvidt brød med smør, men det kan hun jo ikke leve af...:'( Det madsjov fortsætter sgu i en uendelighed herhjemme. Hader hader hader aftensmadsseancerne for hun vil ikke spise. Vil bare ha' sin flaske. Og så er der nok nogen der vil sige at vi skal droppe den, men så får hun jo slet ikke noget at spise... :'( AG - stadig frustreret over det madpis..[/citat] Ej for hulen, AG... Kæmper I stadig sådan med det mad-halløj? Det lyder godt nok ikke sjovt! Hvad med i vuggestuen, spiser hun heller ikke der?

Anmeld

29. september 2008

Lise

Nadi skriver:

Vindruer!!
8(

:))

Seriøst?

Anmeld

29. september 2008

Juniors mor

Lise skriver:

Nadi skriver:

Vindruer!!
8(

:))

Seriøst?

Yes vindruer!!! Hvis Julie fik lov kunne hun æde til der ikke var flere - hun eeeelsker dem! Ellers er hun småt-spisende for tiden og det er som om alt hvad der er grønt bliver sorteret fra (?). Men hun elsker pasta og kødsovs. Og fikadeller med dild og feta....
Ellers er banan, tørrede kirsebær/tranebær og A38 et hit....

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

Alt hvad der minder om mad skal spises... hun er ikke så meget for kød der skal tygges, men ellers ryger alt ned...
Og ja det er uanset hvad det er... Så gar de rester hun selv smider på gulvet hvis ikke vi er hurtige nok til at stoppe hende... og hvad der ellers lige ligger på gulvet, der kunne minde bare lidt om mad...

Betina

Anmeld

29. september 2008

Kaufie

Havregrød.... Det er i hvert fald det, der får ham til at gabe højst (ok - måske næst efter is...) Måske fordi det er morgenmaden - første måltid efter 11 timers søvn....

Ellers skal der også her sovses lidt ind - og hakket kød fremfor helt kød - der mangler lidt tyggetænder endnu...

Mormors grovboller er også et stort hit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.