Julegaveønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Arh, så var der da lidt man kan smide i face på folk når de kommer med den der overlegne og ret så provokerende: Husk lige ønskesedler i år :)

Selv ønsker jeg mig en håndstøvsuger
(Selvom jeg får ret dårlige associationer til "Fint skal det være" når jeg hører det ord)
Synes bare det er et must at man ikke skal til at starte det store monstrum op, hver gang Stella har spist (Eller smidt/spredt/strøget) mad.

Totalt fantasiløst.. Men synes ikke rigtig jeg mangler noget.

Kom gerne med flere inputs.. Selvom det er i god tid :)
Synes bare at tiden går og før man får set sig om er det sørme, det´ sandt december 8D

og hov det var tiffanies ønsker...sorry...

jeg ønsker mig ungerne får en dejlig jul!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Tynen

Det var egentlig også børnenes ønsker jeg efterlyste allerførst :)
Ville bare give en lille snas ud af min fantasiløshed.

Tror jeg har fundet endnu en mulig kandidat til Stellas ønskeseddel.
Måske de der bondegårdsdyr - Om ikke andet kan hun bruge det senere.

Anmeld

29. september 2008

Helle30

Den med bondegårdsdyrene var måske en idé til pakkekalenderen (tillader mig lige at kombinere to tråde).

Tak for idéen med køkkenet Sloggi. Det havde jeg slet ikke tænkt på selv.
Da jeg var barn, lavede min far ét til mig i træ med ovn og alting. Det var så superflot og gennemført, men jeg tror desværre det er arvet bort til nogle andre. Selvfølgelig skal hun have et køkken - det vil hun kunne bruge meget tid ved. - Så behøver vi jo ikke fortælle dem, at man nok kan bestille og printe sine måltider via fibernet, når de engang bliver voksne...8D
Til jer med drengebørn: Kunne I ikke også ønske køkkener? Det skulle fremtidige generationer af mødre kunne have stor glæde af;)

- Helle, på vej til kødgryderne

Anmeld

29. september 2008

Lise

Sidst vi var hjemme hos én fra min mødregruppe (der kun har en søn) havde de sådan et køkken midt mellem alt mulig andet sejt legetøj - og der var forskellig plasticmad og redskaber...Simon gik direkte til det, og tilbragte det meste af dagen i køkkenet... det er mors dreng! (L):P

Orker bare ikke helt at have det stående i MIN stue - og jeg ved bare de der maddimser og køkkensager vil ligge über alles!!!

Anmeld

29. september 2008

Kaufie

Tror faktisk der kommer til at stå køkken på Williams ønskeseddel - hvis ellers manden vil være med til det - for der er et i legestuen - og han er bare henne ved det som det aller-første når vi kommer derned. Det er der han leger det meste af dagen...... Måske fordi han så kan stå op og lege, men måske bliver han kok.....(L)

Men ellers

værktøjsbænk (modstykket til køkkenet)
Bobles-elefant
Tøj i 86
Keyboard-agtig ting - han elsker musik
Duplo zoo (den har bedsteforældrene allerede købt, så den har han bare af at ønske sig)
Rutchebane til haven
...

Anmeld

29. september 2008

Lise

Vi burde måske også skrive det køkken på..

Anmeld

29. september 2008

Lene76

Lise skriver:

Sidst vi var hjemme hos én fra min mødregruppe (der kun har en søn) havde de sådan et køkken midt mellem alt mulig andet sejt legetøj - og der var forskellig plasticmad og redskaber...Simon gik direkte til det, og tilbragte det meste af dagen i køkkenet... det er mors dreng! (L):P

Orker bare ikke helt at have det stående i MIN stue - og jeg ved bare de der maddimser og køkkensager vil ligge über alles!!!

mini køkken det er bare det bedste legetøj mine dpbørn har de kan lege med det hele dage..... og man kan bare få mange fede ting til det.

mit minikøkken er desværre gået istykker, så jeg må ud og bruge af mine legetøjspenge....men om det erdrenge el piger så er det ligefedt de elsker det, tror de kan kende nogle af madvarene.:)

Anmeld

30. september 2008

birgittemarie

Lise skriver:

http://www.igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/353 97/køkken.JPG

Ha ha ha, Lise. Hvor er han kær og meget dygtig... (L)

Anmeld

30. september 2008

Tynen

Lise skriver:

http://www.igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/353 97/køkken.JPG

Ja, det er da en hentydning der vil noget!

Kæft, han er skøn!! (L)

Anmeld

11. oktober 2008

linemus

Nu sidder jeg så lige med ønskesedlerne, så tak for inspiration. Prøv også at kigge på lirumlarumleg.dk - de har altså de dejligste ting, og man kan få det sorteret efter alder, så det er lige til at gå til. Hvis man så bare havde nogle familiemedlemmer, der kunne finde ud af at købe på nettet, så ville det jo bar' være dajligt. Herhjemme har Sebastian (og nu også pigerne) et rødt briokomfur, og det har altid været et hit. Det grimme plastik service, gryder m.m. og plastikmaden har også virkelig vundet indpas i alle ungernes hjerter. Så det kan godt anbefales. Jeg har lige set briokomfuret i hvid og ved, at man også kan få det i sort. Det er jo ikke så voldsomt, som mange af de større plastikkøkkener. - Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.