Julegaveønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
38 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Tynen

Ja, vi skal jo til det på et tidspunkt: JULEGAVERNE!

Har I nogen anelse om hvad I ønsker jer til ungerne?

Jeg er fuldstændig blank, og vil gerne være i god tid med ønskesedlen for once ;)
(Skulle hilse og sige at man ikke er toppen af poppen når man altid afleverer den omkring d. 17. december :$)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Mie A

JUL??? - har det ikke lige været sommer!!

Mie - som ikke orker at være på forkant med tingene

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ja, vi skal jo til det på et tidspunkt: JULEGAVERNE! Har I nogen anelse om hvad I ønsker jer til ungerne? Jeg er fuldstændig blank, og vil gerne være i god tid med ønskesedlen for once ;) (Skulle hilse og sige at man ikke er toppen af poppen når man altid afleverer den omkring d. 17. december :$)[/citat] Dukkevogn (en brio-lignene vogn) (Gerne m. sengetøj) Fisher-Price LittlePeople (Bare lidt forskelligt) Tøj (str. 86 – 90) Sengetøj – til juniordyne Sådan her ser Laura's ud

Anmeld

28. september 2008

Mikkelmusen

Det spurgte du bare ikke om Tynen. 8(

Jeg har lige siddet og bandet de første julereklamer langt væk. Har netop kigget i blandt andet kop & kande som allerede fra imorgen har juleting.

Jeg synes det er ALT for tidligt at sende reklamer med juleting ud i slut-september. Rent faktisk mener jeg at det først bør ske fra 1 november.

Det er altså 3 måneder før juleaften at vi skal se på alt det. Og det er sgu mange måneder om året. jeg synes klart at julen er blæst op til noget usansynligt stort, og jeg tvivler på at der er ret mange der holder jul af de rigtige grunde. Jeg prøver ikke at være overreligiøs eller noget, for jeg er nok ikke selv bedre. Men at vi skal se på det i 3 måneder er altså for meget!

Sorry for min negative holdning

Christina

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

Mikkelmusen skriver:

Jeg har lige siddet og bandet de første julereklamer langt væk. Har netop kigget i blandt andet kop & kande som allerede fra imorgen har juleting.

Jeg synes det er ALT for tidligt at sende reklamer med juleting ud i slut-september. Rent faktisk mener jeg at det først bør ske fra 1 november.

Det er altså 3 måneder før juleaften at vi skal se på alt det. Og det er sgu mange måneder om året. jeg synes klart at julen er blæst op til noget usansynligt stort, og jeg tvivler på at der er ret mange der holder jul af de rigtige grunde. Jeg prøver ikke at være overreligiøs eller noget, for jeg er nok ikke selv bedre. Men at vi skal se på det i 3 måneder er altså for meget!

Christina

Jeg har da lavet juleønskeseddel de sidste 2 måneder:(.

Jeg hader ikke at kunne finde på noget en måned før jul:D...

Betina

Anmeld

28. september 2008

Mikkelmusen

Trold skriver:

Mikkelmusen skriver:

Christina

Jeg har da lavet juleønskeseddel de sidste 2 måneder:(.

Jeg hader ikke at kunne finde på noget en måned før jul:D...

Betina

Det er jo så dit valg, jeg synes bare det er for lang tid i forvejen at reklamere for julen. Jeg mener, det er jo en fjerdedel af et helt år? Det er ret meget.

Anmeld

28. september 2008

Helle30

Tynen skriver:

Ja, vi skal jo til det på et tidspunkt: JULEGAVERNE!

Har I nogen anelse om hvad I ønsker jer til ungerne?

Jeg er fuldstændig blank, og vil gerne være i god tid med ønskesedlen for once ;)
(Skulle hilse og sige at man ikke er toppen af poppen når man altid afleverer den omkring d. 17. december :$)

Siden du nu selv nævner det med d. 17. dec. Trine: Jeg er ganske overbevist om, at familie og venner ville lade både mig og Niels indlægge på røde papirer (eller hvad farve de dér akut kukkuk-papirer nu har) hvis vi kommer med en ønskeseddel i rigtig god tid.
Jeg er overhovedet ikke gået i gang med noget i den retning, og jeg så til min gru, at kop og kande allerede nu kan garantere, at vi ikke kommer til at mangle glimmer fra Karen Blixens jul - eller nisser fra Trip Trap. Synes ellers lige, det var så hyggeligt at sidde og kigge på dyre dimser, jeg slet ikke har brug for, i deres katalog.

Nå, hvis jeg skal ryste noget ud af ærmet nu, så bliver det noget med en god dukke + dukkevogn. Vognen skal jo gerne være sådan en rød én af træ (min egen gamle er slidt helt op har jeg opdaget). Og så skal hun have nogle flere Brioklodser (de store).
Desuden kniber det med bukser nu, hvis vaskemaskinen skal følge med, så bukser kunne også være et bud.

Selv vil jeg føle, at julen har været indbringende, hvis jeg får en ny postkasse (lågen ryger af, hver gang vi tømmer), en ny skrællekniv og en tur på restaurant + biffen uden barn. Helst sammen med min mand.

- Helle

Anmeld

28. september 2008

Joan ( Smallie )

Hmm ja har er vi også begyndt at tænke på det med gaver.

Niels Ønsker sig

lille trillebør
lille skovel
lille rive
cd/radio afspiller
De små synger cd
Børne cder i det heletaget.

Har en mor der gerne vil have ønsker i god tid.;)

Joan

Anmeld

28. september 2008

sbs78

Ja her hjemmer er vi altså også gået i gang, med ønskesedlerne. For vi er nemlige også så heldige, at vi har 4 fødselsdage i december:$
Synes selv det er dejliget at komme i gang tidligt, så er der det mindre stress :)

Klem Sidsel

Anmeld

28. september 2008

Hyner

Her ønsker jeg mig følgende til Emma:
Penge til Mamut-møbler fra IKEA
Penge til opsparing
Penge til lamper til værelset
Penge til gardiner til værelset(pt er der sengetøj:$)
Tøj str 86-90
Sengetøj til juniordyne+pude

Det var vidst det indtil videre, men lur mig om der ikke kommer lidt mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.