Tynen skriver:
Ja, vi skal jo til det på et tidspunkt: JULEGAVERNE!
Har I nogen anelse om hvad I ønsker jer til ungerne?
Jeg er fuldstændig blank, og vil gerne være i god tid med ønskesedlen for once ;)
(Skulle hilse og sige at man ikke er toppen af poppen når man altid afleverer den omkring d. 17. december :$)
Siden du nu selv nævner det med d. 17. dec. Trine: Jeg er ganske overbevist om, at familie og venner ville lade både mig og Niels indlægge på røde papirer (eller hvad farve de dér akut kukkuk-papirer nu har) hvis vi kommer med en ønskeseddel i rigtig god tid.
Jeg er overhovedet ikke gået i gang med noget i den retning, og jeg så til min gru, at kop og kande allerede nu kan garantere, at vi ikke kommer til at mangle glimmer fra Karen Blixens jul - eller nisser fra Trip Trap. Synes ellers lige, det var så hyggeligt at sidde og kigge på dyre dimser, jeg slet ikke har brug for, i deres katalog.
Nå, hvis jeg skal ryste noget ud af ærmet nu, så bliver det noget med en god dukke + dukkevogn. Vognen skal jo gerne være sådan en rød én af træ (min egen gamle er slidt helt op har jeg opdaget). Og så skal hun have nogle flere Brioklodser (de store).
Desuden kniber det med bukser nu, hvis vaskemaskinen skal følge med, så bukser kunne også være et bud.
Selv vil jeg føle, at julen har været indbringende, hvis jeg får en ny postkasse (lågen ryger af, hver gang vi tømmer), en ny skrællekniv og en tur på restaurant + biffen uden barn. Helst sammen med min mand.
- Helle
Anmeld